واکنش عجیب مدیر عامل سپاهان به جدایی قلعه نویی

واکنش عجیب مدیر عامل سپاهان به جدایی قلعه نویی
کدخبر : 4208

مدیرعامل سپاهان در خصوص شرایط این باشگاه و شائبه حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیوز ، مسعود تابش در خصوص سرانجام ماجرای قلعه‌نویی و رفتنش به تیم ملی اظهار داشت: در مورد حضور اقای قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی ما هم اطلاع دقیقی نداریم و فقط از اطراف خبرهای می‌شنویم. سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌آید می‌گوید دو گزینه داخلی برای نیمکت تیم ملی داریم و از قلعه‌نویی به عنوان گزینه یاد می‌کنند ولی هیچ صحبتی با باشگاه انجام نداده‌اند و ما از این بابت گلایه داریم چرا که بدون اطلاع ما با سرمربی ما جلسه گذاشتند و ما در جریان قرار نگرفتیم.

 

وی افزود: قلعه‌نویی با ما قرارداد دارد و اگر قرار است به تیم ملی برود باید رضایت باشگاه سپاهان جلب شود. من روز گذشته در تمرین سپاهان حاضر شدم و با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم و او به من گفت که اولویت اول و دوم و سوم من سپاهان است ولی اینکه مسئولان فدراسیون همش نام او را مطرح می‌کنند تیم ما از لحاظ تمرکز دچار مشکل می‌شود.

 

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: سپاهان یک باشگاه بزرگ است و باید شأن و منزلتش حفظ شود. ما قدمت دیرینه داریم و از پر افتخارترین تیم‌های ایران هستیم و بیشترین قهرمانی لیگ برتر را داریم و هواداران زیادی داریم و یک باشگاه کوچک نیستیم که بخواهند با ما اینطور رفتار کنند. ۱۵ روز دیگر بازی‌های آسیایی ما شروع می‌شود و ما هم در رقابت‌های آسیایی یک جور تیم ملی محسوب می‌شویم و فرقی با تیم ملی نداریم که بخواهند ما را دچار مشکل کنند که شرایط تیم ملی خوب شود.

 

تابش در مورد اینکه اگر قرار بر حضور همزمان قلعه‌نویی در سپاهان و تیم ملی باشد باشگاه قبول می‌کند یا نه، گفت: فعلاً چنین چیزی مطرح نشده که در موردش تصمیم بگیریم ولی باید مشخص شود اگر قرار است حضور همزمان باشد به چه صورتی اتفاق بیافتد و بحث تمرکز روی تیم مطرح است و حضور فیزیکی به تنهایی مورد نظر ما نیست.

 

وی در مورد اینکه اگر قلعه‌نویی به تیم ملی برود گزینه‌ای برای جانشینی او مد نظر دارند یا نه، عنوان کرد: قلعه‌نویی هنوز سرمربی ماست و وقتی سرمربی داریم دلیلی ندارد دنبال جانشین باشیم. هفته آینده یک جلسه خواهیم داشت و در این مورد با مسئولان فدراسیون تعیین تکلیف خواهیم کرد. تا کنون هیچ صحبتی با ما نشده و فقط ۲ ماه قبل آقای تاج به من گفت قلعه‌نویی را مد نظر داریم ولی فعلاً خیلی جدی نیست و بعد از آن دیگر صحبتی با ما نشد.

 

تابش در مورد اینکه گفته می‌شود قصد دارند شرایطی مشابه شهر خودرو برای سپاهان رقم بزنند هم گفت: من نمی‌دانم چه توافقی با شهر خودرو انجام شده ولی آنها در زمانی سرمربی خودشان را از دست دادند که فرصت کافی داشتند ولی ما ۱۵ روز دیگر بازی‌های آسیایی داریم و نمی‌خواهیم جوری شود که سپاهان آسیب ببیند و هر تصمیمی گرفته شود شک نکنید منافع سپاهان را به خاطر هیچ چیزی زیر پا نمی‌گذاریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه