مادرید آماده چهارمین دربی فصل مادرید + عکس

مادرید آماده چهارمین دربی فصل مادرید + عکس
کدخبر : 4400

اتلتیکو مادرید امروز در حالی برای دربی مادرید به برنابئو می‌رود که اختلاف امتیازی‌اش با رئالی‌ها در جدول لالیگا یکی از بیشترین اختلاف‌های سالهای اخیر است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، دیگو سیمئونه و شاگردانش در اتلتیکو مادرید امروز برای برگزاری دربی مادرید به برنابئو می‌روند تا در مقابل زین‌الدین زیدان و شاگردان سفیدپوشش صف‌آرایی کنند. اما این دربی در حالی برگزار می‌شود که بر خلاف سالهای اخیر که در اغلب دربی‌ها فاصله امتیازی دو تیم چندان زیاد نبود در حال حاضر اتلتیکو 10 امتیاز کمتر از رئال داشته و در جدول لالیگا چهار رتبه پایین‌تر از رقیب همشهری‌اش ایستاده است.

 

 

از زمان ورود سیمئونه به اتلتیکو مادرید اختلاف امتیاز دو تیم هرگز اینقدر نبوده است. در این سالها حداکثر اختلاف امتیاز دو تیم به پنج سال پیش برمی‌گردد که دیدار دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید. در آن سال هم هدایت رئال بر عهده زین‌الدین زیدان بود. شاگردان زیدان آن سال هم در نهایت قهرمان لالیگا شدند و به نظر می‌رسد امسال هم از شانس بسیار زیادی برای قهرمانی برخوردارند.

 

رئال که فصل جاری را با دشواری آغاز کرده بود حالا دوباره به روزهای خوب خود بازگشته و به خصوص بعد از کسب اولین جام فصل که با قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا در عربستان بدست آمد حالا از روحیه و اعتماد به نفس به مراتب بیشتری برخوردار است.

 

 

اما اتلتیکو با شرایط کاملا متفاوتی به این دربی وارد می‌شود. آنها تقریبا از کورس قهرمانی در لالیگا خارج شده‌اند و با شکست شوکه کننده مقابل لئونسا در کوپا دل ری دیگر قادر به قهرمانی در جام حذفی هم نخواهند بود. شاگردان سیمئونه در لیگ قهرمانان هم برای صعود از مرحله یک‌هشتم باید از سد لیورپول عبور کنند که کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

شکست تلخ مقابل رئال در جده عربستان که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد هنوز در خاطره روخی‌بلانکو زنده است به خصوص به این خاطر که این شکست یادآور شکست در فینال چمپیونزلیگ 2016 بود که آنها باز هم در مقابل رئال به همین شکل شکست خورده بودند.

 

سیمئونه علاوه بر این در بازی امروز از در اختیار نداشتن چند بازیکن مهم هم رنج خواهد بود. او دیگو کاستا، ژائو فلیکس، کوکه، کیه‌ران تریپیر، سانتیاگو آریاس و خوزه خیمنز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

البته رئال هم در این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد. زیدان گرت بیل را به دلیل مصدومیت از فهرست تیم کنار گذاشته و ادن هازارد هم در این بازی غایب بزرگ رئال خواهد بود. با اینکه هازارد بار دیگر به همراه هم‌تیمی‌هایش تمرین را شروع کرده ولی در این بازی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه ساق پا به آن دچار شده بود حضور نخواهد داشت. مارکو آسنسیو، رودریگو گوئس، براهیم دیاز و ماریانو دیاز هم دیگر غایبین رئال خواهند بود.

 

 

این بازی چهارمین دربی مادرید این فصل خواهد بود. دو تیم در ماه ژوئن در نیوجرسی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 7-3 روخی‌بلانکو به پایان رسید. در ماه سپتامبر دربی مادرید در نیم‌فصل اول در واندا متروپولیتانو با تساوی بدون گل به پایان رسید و فینال سوپرکاپ در جده عربستان سعودی هم سومین دربی مادرید در فصل جاری بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه