جدال سرخابی ها در نقش جهان + عکس

جدال سرخابی ها در نقش جهان + عکس
کدخبر : 4402

بازی تیم های سپاهان و فولاد از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر یک بازی با تعداد زیاد بازیکنان مطرح بود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه دیدار تیم های سپاهان و فولاد در نقش جهان یک بازی جذاب و پرحادثه از آب در آمد و در نهایت هم با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید. در این بازی دو تیم از بازیکنان و چهره های مطرحی در ترکیب تیمشان استفاده کردند و توانستند فشار زیادی را به همدیگر وارد کنند.


در ترکیب فولاد حضور آیاندا پاتوسی و فرشاد احمدزاده که در تعطیلات نیم فصل از امارات و پرسپولیس به اهواز آمده اند بر جذابیت های این بازی اضافه کرده بود. در آن سو امیرقلعه نویی که یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر را در اختیار دارد در این بازی برخی چهره های مطرح مثل سروش رفیعی و شایان مصلح را به بازی گرفت.


مصلح که در ابتدای فصل از پرسپولیس به سپاهان آمد در همان ابتدا دچار مصدومیت شد اما در نیم فصل دوم بازی ها را در یک پست غیرمتعارف بازی کرد. امیرقلعه نویی او را در بازی برابر ماشین سازی در پست دفاع وسط بازی داد او عملکرد خوبی داشت اما در بازی برابر فولاد با بازی کردن امیدنورافکن در دفاع وسط شایان باردیگر به دفاع چپ منتقل شد و نمایش خوبی هم داشت.


نکته جالب این دیدار جدال شایان مصلح در دفاع چپ و فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر تیم فولاد بود. هر دو بازیکن در لیگ هفدهم در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند و توانستند همراه با برانکوایوانکوویچ پرسپولیس را به مقام قهرمانی برسانند.


آیاندا پاتوسی هافبک جدید فولاد در نقل و انتقالات زمستانی یکی از مهمترین اهداف به حساب می آمد و استقلال تیم سابق او نیز مشتری پر و پا قرصش به حساب می آمد. جواد نکونام اما توانست این هافبک اهل افریقای جنوبی را به اهواز ببرد. پاتوسی دیروز یکی از بهترین های فولاد بود و مثل دوران حضورش در استقلال کرنرها و ضربات ایستگاهی خطرناکی را زد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه