سرمربی یوونتوس و رفع ابهام از مصاحبه جنجالی + عکس

سرمربی یوونتوس و رفع ابهام از مصاحبه جنجالی + عکس
کدخبر : 4465

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس در مورد مصاحبه جنجالی هفته گذشته اش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، مائوریتسیو ساری هفته گذشته و بعد از شکست یوونتوس مقابل ناپولی مدعی شد از اینکه این باخت موجب بهبود شرایط تیم سابقش شده به نوعی ابراز رضایت کرده و اذعان داشت حالا که یوونتوس مغلوب شده، چه خوب که این اتفاق برابر ناپولی رخ داده است. این مصاحبه به مذاق هواداران یووه خوش نیامد و حالا مائوریتسیو ساری رفع سوء تفاهم کرده است.

 

 

مائوریتسیو ساری گفت: "از نظر من هیچ جنجالی ایجاد نشده و بعضی از صحبت ها چرخانده و تغییر داده می شود. بعد از اینکه سه سال با این بچه ها کار کردم و آنها به من کمک کردند که سرانجام در این ماجراجویی سرمربی بزرگترین باشگاه ایتالیا شوم، هنوز هم آنها برایم دوست داشتنی هستند و از بازیکنان ناپولی قدردانی می کنم. هواداران باید عصبانی باشند، زیرا ما نه تنها مغلوب شدیم، بلکه واقعا بد بازی کردیم که از این شکست هم بدتر است.

 

دیدار مقابل فیورنتینا؟ "تیم های تحت هدایت بپه لاچینی با تمرکز بسیار خوبی دفاع کرده، سپس با سرعت روی به ضد حمله می آورند، بنابراین ما باید سعی کنیم توپ را به سرعت جابه جا کنیم تا مانع ترافیک در میانه میدان شویم. بسیار مهم است که هنگام دفاع کردن موقعیت بازیکنان تغییر نکند.

 

میرالم پیجیچ اخیرا از ناحیه مچ پا مصدوم شده، اما با تیم تمرین کرد و در دسترس است. من از تعداد گل هایی که دریافت می کنیم نگران نیستم. ما در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا بهتر از سری آ بوده ایم، اما پیشرفت کلی خوب بوده و حتی می توانیم بهتر عمل کنیم.

 

جدایی امره جان؟ من گروهی از 27 بازیکن در اختیار دارم. تردید و بحثی در مورد کیفیت امره جان وجود ندارد و او می تواند در تیمی با سبک بازی متفاوت، تبدبل به بازیکنی مهم و ارزشمند شود."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه