بازتاب عجیب پیروزی رئال در دربی مادرید + عکس

بازتاب عجیب پیروزی رئال در دربی مادرید + عکس
کدخبر : 4484

نشریات مادریدی آاس و مارکا از پیروزی شیرین رئال در دربی مقابل اتلتیکو تمجید کردند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، در یکی از حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار تیم دیگو سیمئونه نیمه اول خوبی را پشت سر گذاشت و حتی می توانست از رئال پیش بیفتد اما در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما زین الدین زیدان با ایجاد تغییرات و به زمین آوردن وینیسیوس جونیور و لوکاس واسکز شرایط را عوض کرد تا در نهایت لوس بلانکوس با تک گل کریم بنزما پیروز شود. رئال با این برد 49 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رقابت های لالیگا تثبیت کرد.

پیروزی دلچسب رئال مادرید در بازی دیروز باعث شد که نشریات مادریدی مارکا و آاس جلد امروز خود را به این موضوع اختصاص دهند. مارکا با تیتر " صدرنشینی از جنس آهن" به برد تیم زیدان اشاره کرده است. در گزارش روی جلد این روزنامه نیز آمده است: " وینیسیوس درخشش فوق العاده ای داشت و تعادل را در تیم ایجاد کرد. بنزما نیز موفق به گلزنی شد. رئال مادرید یک کلین شیت دیگر را به ثبت رساند. با این وجود اتلتیکو در یک صحنه اعتقاد به خطای پنالتی از سوی کاسمیرو داشت."

آاس نیز به شکلی جالب به پیروزی رئال واکنش نشان داده و با تیتر " او له له" از آن استقبال کرده است. در گزارش روی جلد آاس نیز آمده است: " رئال مادرید دربی را با فرانسوی هایش برد. مندی موفق شد پاس گل بدهد و بنزما نیز گلزنی کرد. اتلتیکومادرید نیمه اول خوبی را پشت سر گذاشت. آن ها همچنین اعتقاد داشتند که یک پنالتی برای شان گرفته نشده است."

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه