ستاره استقلال قربانی خستگی شد + عکس

ستاره استقلال قربانی خستگی شد + عکس
کدخبر : 4524

مهاجم استقلال قبل از بازی با پرسپولیس مصدوم شد تا اردوی آبی ها با شوکی بزرگ روبرو شود، اتفاقی که البته کادرفنی این تیم از قبل درباره آن احساس خطر کرده بودند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، شیخ دیاباته در دقیقه 15 بازی روز گذشته استقلال برابر نفت مسجدسلیمان مصدوم و از زمین بازی تعویض شد، بدون اینکه کوچکترین برخوردی با بازیکنان حریف داشته باشد. او در این دقیقه از بازی برای زدن ضربه سر به هوا بلند شد و روی زمین فرود آمد، همانجا بود که عضله چهارسر ران این بازیکن آسیب دید و چند دقیقه بعد وقتی قصد داشت مطهری را در موقعیت گل قرار دهد، خودش هم متوجه شد دیگر توانایی بازی کردن ندارد و روی زمین افتاد. دیاباته چند دقیقه بعد از زمین بازی تعویض شد تا همان جا اولین نگرانی ها در دل هواداران استقلال شکل بگیرد.

حالا با گذشت کمتر از 24 ساعت از بازی با نفت مسجدسلیمان مشخص شده که شیخ دربی را از دست داده، این یعنی آبی ها مهم ترین بازیکن خود را برای حساس ترین بازی فصل خود در اختیار نخواهند داشت و این موجی از نگرانی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است.  

اما پذیرفتن خبر مصدومیت دیاباته وقتی دردناک تر می شود که بدانید اصلی ترین دلیل این موضوع خستگی بیش از حد ستاره اهل مالی آبی ها بوده است، جایی که این بازیکن بدون برخورد به بازیکن حریف مصدوم شد و شاید آبی ها مجبور باشند حدود یک ماه بدون او بازی کنند. البته این موضوع فقط در مورد شیخ دیاباته صدق نمی کند و دیگر ستارگان استقلال را نیز تهدید می‌کند. دقیقا به همین دلیل بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت در بازی با نفت مسجدسلیمان از بازیکنانی مثل وریا غفوری، مهدی قائدی و مسعود ریگی در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند.

طبق داده هایی که جی پی اس در اختیار کادرفنی استقلال قرار داده است، تعدادی از بازیکنان این تیم تحت تاثیر سفرهای پرتعداد و برگزاری سه بازی پشت سر هم در فاصله هشت روز برابر الکویت، الریان و نفت مسجدسلیمان با ریسک مصدومیت مواجه هستند و اگر آنها برای بازی های آینده استراحت مناسب نداشته باشند ممکن است به سرنوشت شیخ دیاباته دچار شوند.

در این بین گفته می شود فرهاد مجیدی قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان برای بازی دادن به دیاباته تردید داشت اما چون او نمی توانست هر دو مهاجم اصلی  خود را روی نیمکت قرار بدهد، مجبور شد مهاجم 194 سانتی خود را به زمین بفرست و این بازیکن در حساس ترین زمان ممکن باید چند هفته بازی های تیمش را از خانه تماشا کند.

اما نکته مهم ماجرا این است که گفته می شود وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی، ریگی و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که در بازی های گذشته بیشتر از سایر بازیکنان تحت فشار بوده اند و مجیدی برای اینکه این بازیکنان تاثیرگذار را مثل دیاباته از دست ندهد، باید در بازی های آینده به تناوب به آنها استراحت بدهد هر چند که به طور قطع سرمربی جوان آبی ها در بازی با پرسپولیس از تمام موجودی خود برای شکست رقیب سنتی استفاده خواهد کرد.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه