یک ایرانی زننده عجیبترین گل تاریخ لیگ برتر + عکس

یک ایرانی زننده عجیبترین گل تاریخ لیگ برتر  + عکس
کدخبر : 4571

شوت آرامی که مدافع ایرانی الاصل هال سیتی، روانه دروازه برنتفورد کرد، به شکل عجیبی رقم زننده تنها گل این تیم در این دیدار بود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، روز گذشته دو تیم هال سیتی و برنتفورد در چهارچوب رقابت های هفته سی ام چمپیونشیپ انگلیس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی پر گل و ۵-۱ تیم مهمان یعنی برنتفورد به پایان رسید. با این پیروزی برنتفورد ۵۰ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و هال سیتی نیز تا رده چهاردهم جدول پایین آمد.

نکته عجیب و قابل توجه این دیدار اما به صحنه تنها گل هال سیتی بر می گردد؛ جایی که مدافع ایرانی الاصل هال سیتی یعنی رایان تفضلی با یک ارسال ناامید کننده پشت مدافعان برنتفورد را هدف قرار داد که البته ضربه او بیشتر با هدف تحویل توپ به دروازه بان حریف نواخته شد تا مهاجمان خودی!

صحنه عجیب اما زمانی شکل گرفت که گلر برنتفورد یعنی داوید رایا قصد کنترل توپ را داشت اما به شکل حیرت انگیزی در این امر نا موفق بود تا توپ از زیر پای او عبور کند. رایا تلاش خود را برای جلوگیری از عبور توپ از خط دروازه انجام داد اما این کار بی فایده بود تا یک صحنه عجیب و البته گلی عجیب تر از آن رقم خورده باشد؛ گلی که رد پای رایان تفضلی در آن مشهود بود.

این گل عجیب واکنش های جالبی را در فضای مجازی به همراه داشته است و به خصوص برخی منابع و البته کاربران در توئیتر به شوخی با آن پرداخته اند که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

" چه خبر است؟ هدیه عجیب داوید رایا به هال سیتی"

"این اشتباه داوید رایا باورنکردنی است. او یکی از مطمئن ترین دروازه بانان در مسابقات چمپیونشیپ است. قطعا عدم تمرکز او مجازات شد"

" وای، این یک گل وحشتناک بود"

" وای نه این که اشتباه عجیبی بود رایا؟"

" درک چنین اشتباهی خیلی دشوار است."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه