تصاویر عجیب از حرکات مورینیو در کنار زمین + عکس

تصاویر عجیب از حرکات مورینیو در کنار زمین + عکس
کدخبر : 4605

استارت بسیار سریع و انفجاری ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام به سوی داور چهارم دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی، برای اعتراض به اخراج نشدن رحیم استرلینگ، خبرساز شده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، در جریان پیروزی 2-0 تاتنهام مقابل منچسترسیتی که دیروز به میزبانی اسپرز اتفاق افتاد، با وجود پیروزی تاتنهامی‌ها، اعتراض‌های ژوزه مورینیو سرمربی این تیم به تصمیمات داوری و به خصوص استارت انفجاری و سریع او به سمت داور چهارم مسابقه در یک صحنه خبرساز شده است.

 

در صحنه مورد بحث، بعد از خطایی که رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی روی یکی از بازیکنان تاتنهام انجام داد مورینیو معتقد بود استرلینگ به دلیل این خطا باید کارت زرد دوم خود را دریافت کرده و از بازی اخراج شود. او برای اعتراض به این صحنه با استارتی انفجاری که برای مربی‌ای به سن و سال او عجیب به نظر می‌رسید به سمت داور چهارم بازی خیز برداشت تا به او اعتراض کند.

 

 

پیش از این صحنه هم روی کارت زرد اول استرلینگ، مورینیو باز هم به داور اعتراض کرده بود و معتقد بود ستاره سیتی به دلیل خطای خود باید با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج می‌شد. اما در آن صحنه داور بازی مایک دین، به دلیل خطایی که استرلینگ در حاشیه محوطه جریمه اسپرز روی دله آلی انجام داد به دادن یک کارت زرد به او اکتفا کرد.

 

بررسی صحنه توسط VAR باعث شد داور بازی تصمیم خود را تایید کند ولی مورینیو همچنان از اتفاقی که افتاده بود ناراضی بود.

 

در صحنه دوم که مد نظر ما است استرلینگ در محوطه جریمه تاتنهام بعد از برخوردی که با هوگو لوریس دروازه‌بان این تیم داشت به زمین افتاد و مورینیو معتقد بود او به دلیل شبیه‌سازی باید کارت زرد دوم را دریافت کرده و از زمین اخراج شود. استارت عجیب و غریب او به سمت داور چهارم در همین لحظه اتفاق افتاد.

 

 

 

پیش از این صحنه، منچسترسیتی صاحب یک پنالتی شده بود که هوگو لوریس موفق شد ضربه ایلکای گوندوگان را دفع کند. بلافاصله بعد از این سیو بین هوگو لوریس و استرلینگ برخوردی پیش آمد که به افتادن استرلینگ در محوطه جریمه منجر شد. با وجود اعتراض‌های مورینیو، داور با بررسی صحنه توسط VAR به این نتیجه رسید که برخورد غیرقانونی‌ای اتفاق نیفتاده و نباید پنالتی‌ای به سود سیتی اعلام شود اما او به رحیم استرلینگ هم به دلیل شبیه‌سازی کارت زرد نشان نداد.

 

 

نکته جالب از ویدیویی که حالا در رسانه‌ها منتشر شده این است که او درحالیکه یک لحظه قبل به دلیل اینکه داور برخورد لوریس و استرلینگ را پنالتی نگرفته روی نیمکت تاتنهام با حالتی خوشحال در حال خندیدن دیده می‌شود ولی لحظاتی بعد وقتی دستیارش به او یادآور می‌شود که استرلینگ یک کارت زرد دارد، ژوزه که فرصت را برای درخواست اخراج ستاره سیتی مغتنم می‌شمارد ناگهان تغییر حالت داده و با استارتی سریع به سمت داور چهارم رفته و با عصبانیت به او اعتراض می‌کند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه