مربی بارسلونا تماشاگر ویژه رئال مادرید + عکس

مربی بارسلونا تماشاگر ویژه رئال مادرید + عکس
کدخبر : 4638

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا تماشاگر بازی بعدی رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، جنجال های بازگشت لوئیس انریکه به نیمکت تیم ملی اسپانیا فروکش کرده و حالا او در تلاش برای دعوت از بهترین بازیکنان برای بازی های پیش رو است. بعد از دوره ای کوتاه جدایی به دلیل بیماری دختر انریکه که در نهایت منجر به فوت تاسف بار او نیز شد، انریکه مدتی قبل دوباره هدایت لاروخا را بر عهده گرفت.

 

 

آماده سازی تیم ملی اسپانیا برای شرکت در رقابت های یورو 2020 به خوبی پیش می رود و با توجه به اینکه لوئیس انریکه هنوز درباره ترکیب نهایی اش تصمیم نگرفته است، او همچنان به ارزیابی گزینه ها ادامه می دهد. سرمربی لاروخا قصد دارد برای تماشای بازی کوپا دل ری بین رئال مادرید و رئال سوسیداد و در نظر گرفتن عملکرد تعدادی از بازیکنان در استادیوم سانتیاگو برنابئو حضور یابد.

 

این اولین بار است لوئیس انریکه در قامت سرمربی تیم ملی اسپانیا راهی استادیوم اختصاصی رئال مادرید خواهد شد و در دوره اول حضور روی نیمکت لاروخا نیز چنین اتفاقی رخ نداده بود. لوئیس انریکه در دوران ورزشی اش پنج سال برای رئال مادرید بازی کرده و در ادامه با انتقالی جنجالی راهی نوکمپ شد تا تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان بارسلونا شود. لوئیس انریکه روی نیمکت بارسلونا افتخارات بزرگی به دست آورده و برای دومین بار در تاریخ این باشگاه فاتح سه گانه شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه