تصاویر جالب از مهمانی عجیب نیمار با ستاره های پاریسن ژرمن + عکس

تصاویر جالب از مهمانی عجیب نیمار با ستاره های پاریسن ژرمن + عکس
کدخبر : 4642

نیمار، ستاره برزیلی و گرانقیمت پاری سن ژرمن، این هفته جشن تولد 28 سالگی اش را در پایتخت فرانسه برگزار کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، پس از درخشش در لباس پاری سن ژرمن در بازی روز شنبه و کسب برتری 0-5 مقابل مونپلیه و البته 48 ساعت قبل از دیدار مقابل نانت، نیمار دوستان، خانواده و هم تیمی های را به تولدی دعوت کرد که در ساعت 11 شب آغاز شد و تا ساعات اولیه بامداد ادامه داشت. توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن مدعی شد برگزاری چنین رویدادهایی باعث حواس پرتی نیمار می شود.

 

به نظر می رسد نیمار از مهمان هایش درخواست کرده همگی لباس سفید بر تن کنند و خود این ستاره برزیلی نیز با رعایت این قاعده در حوالی ساعت 10 شب وارد مجلس شد. توماس توخل و دیگر اعضای کادر فنی پاری سن ژرمن نیز به این مراسم دعوت شده بودند، اما ترجیح دادند در مهمانی شرکت نکنند.

 

ممکن است این آخرین جشن تولد نیمار در پاریس باشد. ستاره برزیلی تابستان سال گذشته تلاش زیادی کرد به هر ترتیبی شده از پی اس جی جدا و راهی بارسلونا شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اما اخبار حاکی از آن است در صورت عدم مبادرت نیمار به تمدید قرارداد تا تابستان پیش رو، او با استناد به قوانین فیفا می تواند پاری سن ژرمن را ترک کرده و سه سال بعد از جدایی عجیب و جنجالی از بارسلونا، دوباره لباس این تیم را بر تن کند.

 

 

 

 

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه