داد استقلالی ها در اومد

داد استقلالی ها در اومد
کدخبر : 4874

هواداران تیم فوتبال استقلال این روز‌ها پس از دربی اعتراض شدیدی به وضعیت نیمکت تیم‌شان دارند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیوز :  دست بسته فرهاد مجیدی برای انجام تعویض در دربی ۹۱، سوژه‌ای است که پیشکسوتان و هواداران تیم فوتبال استقلال به آن می‌پردازند.

 

استقلال در دربی، علی دشتی، سینا خادم‌پور، مرتضی تبریزی، آرش رضاوند، زکریا مرادی و حسین پورحمیدی را در اختیار داشت. در این لیست، تنها رضاوند، مرادی و تبریزی شانس بازی داشتند.

 

مجیدی وقتی متوجه خستگی قائدی شد، او را تعویض و رضاوند را جای او به زمین فرستاد. اواخر بازی قبل از اینکه پرسپولیس به گل برسد، زکریا مرادی در حال ورود به زمین بود، اما استقلال گل خورد و تعویض انجام نشد. بنابراین، مجیدی تنها توانست یک بازیکن را وارد زمین کند.

 

پس از این اتفاق، هواداران استقلال به مدیریت باشگاه و وزارت ورزش و جوانان انتقاد زیادی مطرح کرده‌اند. آنها با اشاره به نیمکت خالی استقلال به تعویض‌های پرسپولیس اشاره کردند که یحیی گل‌محمدی اوساگونا را بیرون کشید و استوکس را وارد زمین کرد. در ادامه، بشار رسن وارد زمین شد، دو بازیکنی که زمینه‌ساز گل دوم و تساوی پرسپولیس شدند.

 

هواداران استقلال ضمن انتقاد به مدیریت این سؤال را پرسیده‌اند که چرا بازیکنانی جذب نشده‌اند که این روز‌ها به کار استقلال بیایند. البته ناگفته نماند که شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی به دلیل مصدومیت در دربی غایب بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه