جانشین بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد + اسم

جانشین بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد + اسم
کدخبر : 5001

یک رسانه ورزشی مدعی شد پرسپولیس به دنبال جذب نیازمند از سپاهان است و گلر طلایی‌پوشان به دلیل مذاکره با این باشگاه زیر بار تمدید قرارداد نمی‌رود.

به گزارش ، علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش پرسپولیس که چند سالی است صحبت از لژیونر شدن او مطرح شده، در نهایت با عقد قراردادی تابستانِ پیش رو از جمع سرخپوشان جدا شده و به تیمی در لیگ بلژیک می‌پیوندد.

 

خبرداغ : اظهارات عجیب رضا رشیدپور درباره تتلو + فیلم

 

 

در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی در مورد گزینه‌های جانشینی بیرانوند مطرح شده ولی اینطور که به نظر می‌رسد سرخپوشان قصد دارند با میدان دادن به رادوشوویچ و جذب یک گلر مطمئن برای نیمکت او فصل آینده را سپری کند و جذب یک گلر مطرح در دستور کار سرخپوشان نیست.

 

با این وجود یکی از رسانه‌های ورزشی در مطلبی عجیب مدعی شد که پرسپولیس به دنبال جذب نیازمند از سپاهان است و گلر طلایی‌پوشان به دلیل مذاکره با این باشگاه زیر بار تمدید قرارداد نمی‌رود.

 

این خبر در حالی منتشر شده که نیازمند ابتدای فصل جاری با حضور در دفتر باشگاه سپاهان قراردادش را یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرده و فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت و جدایی او در این مقطع منوط به دریافت رضایت نامه از باشگاه اصفهانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه