دروازه بان تراکتور از خجالت پرسپولیس در امد + عکس

دروازه بان تراکتور از خجالت پرسپولیس در امد + عکس
کدخبر : 5583

کنایه‌های بی اساس بازیکنان تراکتور همچنان ادامه دارد و در تازه ترین مورد رشید مظاهری به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از برترین‌ها: فاصله گرفتن پرسپولیس از رقبایش در کورس قهرمانی باعث شده موضع‌گیری‌های تندی علیه این باشگاه شکل بگیرد و اتهاماتی مبنی بر مهندسی شدن نتایج به سود این تیم مطرح شود که در این میان رشید مظاهری، سنگربان تراکتور هم وارد این ماجرا شده است.

 

کنایه دروازه‌بان تراکتور به پرسپولیسی‌ها

 

استوری مظاهری که خطاب به احسان حاج صفی منتشر شده اشاره‌ای غیر مستقیم به بحث چند سال اخیر فوتبال ایران دارد و وزیر ورزش و جوانان در اینجا به حمایت از پرسپولیس متهم شده است. ماجرایی که چند وقتی است در فضای هواداری فوتبال ایران مطرح است و حالا پایش را به عوامل رسمی دگیر با فوتبال باز کرده است.

 

سوای اینکه حمایت‌های یکجانبه وزارت ورزش از باشگاه پرسپولیس چقدر صحت دارد، این سوال مطرح است که نتایج ضعیف تیم‌های رقیب پرسپولیس که به فاصله گرفتن این تیم در صدر جدول کمک کرده چه نقشی در قهرمانی‌های اخیر این تیم و شرایط حال حاضر جدول دارد؟ برای مثال در هفته‌ای که استقلال به گل گهر و تراکتور به پارس جم باخت و سپاهان در دربی اصفهان تن به تساوی داد، پرسپولیس دیگر رقیب مستقیم خودش یعنی شهر خودرو را شکست داد تا اختلاف 10 امتیازی در صدر جدول ایجاد کند.

 

خود تراکتور اگر در همین 5 هفته اخیر در دیدار مستقیم با پرسپولیس حداقل یک تساوی کسب کرده بود و گل گهر و پارس جم را شکست می‌داد در حال حاضر به جای 10 امتیاز در فاصله 2 امتیازی پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت و چه بسا می‌توانست خیلی زود جای این تیم را بگیرد.

 

یا خود رشید مظاهری که در نیم فصل نخست آمار خوبی از لحاظ کلین شیت داشت در 5 بازی اخیر 6 گل خورده داشته و هیچ کلین شیتی به ثبت نرسانده که همین افت محسوس در عملکرد او باعث فاصله گرفتن تراکتور از صدر جدول شده است.

 

اگر به عملکرد تراکتور در فصل جاری دقت شود با تغییر مدیرعامل، سرمربی، جابجایی بازیکنان زیاد و خروج 3 بازیکن خارجی این تیم در نیم فصل و تغییراتی که به این تیم ضربه زده همه عوامل از دست رفتن صدر جدول برای این تیم هستند و به نظر می‌رسد در کنار بهانه‌جویی‌های مطرح شده به این موارد هم توجه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • محمد حسینی مهر
    0

    سلام ، تحلیلتون عالی بود ، البته نیازی به اشاره کردن به داوری های بسیار عالی بازی ها نیست ، چون اصلا تاثیری در نتیجه بازیها ندارند

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه