تمجید جالب علی کریمی از ستاره استقلال + عکس

تمجید جالب علی کریمی از ستاره استقلال + عکس
کدخبر : 6982

علی کریمی معتقد است بهترین بازیکن آبی پوشان در سال 98 مهدی قایدی است.

به گزارش  رصداقتصادی به نقل از جام نیـوز، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در سال گذشته گفت: جدا از خوب یا بد بودن نتایج، به اعتقاد من استقلال در سال ۹۸ بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. بازی با تراکتور و الریان بازی‌های خوبی برای ما بودند. فکر می‌کنم چند سالی بود که تیم‌های ایرانی رقیبان آسیایی را با پیروزی پرگل نبردند و آن پیروزی برابر الریان، از اتفاقات خوب سال ۹۸ بود.
 

کریمی در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد یکی از بازیکنان استقلال را به عنوان بهترین و تاثیرگذار‌ترین بازیکن این تیم در سال ۹۸ انتخاب کند، او چه کسی است، با تمجید از قایدی گفت: به اعتقاد من مهدی قائدی برترین بازیکن استقلال در سال ۹۸ بود، زیرا پس از اتفاقاتی که در ۲، ۳ سال گذشته برایش رخ داد، سال گذشته بازی‌های خوبی انجام داد و بازیکن باثباتی بود.

 

البته می‌توانستم وریا غفوری، شیخ دیاباته، محمد دانشگر و روزبه چشمی را هم انتخاب کنم، اما این بازیکنان سال‌ها است که چنین نمایشی دارند، در صورتی که قائدی در ۲ سال  گذشته آن طور که باید نتوانست خودش را نشان دهد، اما در بازی‌های این فصل تاثیرگذار بود و نمایش خوبی داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه