رونالدو قرنطینه را شکست + عکس

رونالدو قرنطینه را شکست + عکس
کدخبر : 7108

رونالدو بالاخره قرنطینه خانگی را شکست و دقایقی را در جزیره مادیرا پیاده روی کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، درحالی که تمامی کشور‌های دنیا درحال مبارزه با ویروس کرونا هستند، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس خود را در ویلای شخصی اش در جزیره مادیرا قرنطینه کرده است. او زمانی که جواب تست کرونا دنیل روگانی هم تیمی اش مثبت اعلام شد در آن جزیره به سر می‌برد که پس از آن دیگر به ایتالیا بر نگشت.

 

عصر روز گذشته صبر این ستاره پرتغالی از خانه نشینی تمام شد و تصمیم گرفت به همراه نامزدش و ۲ فرزند خود دقایقی را در جزیره مادیرا پیاده روی کند. اما این کار رونالدو از دید رسانه‌ها دور نماند و به سرعت عکس‌های بی توجهی او به قرنطینه خانگی منتشر شد.

 

تاکنون نتیجه تست کرونا ۳ بازیکن یوونتوسی مثبت شده است. دنیل روگانی مدافع این تیم، بلیز متویدی هافبک این تیم و پائولو دیبالا مهاجم این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند. رونالدو باید بیش از این به خود و خانوادش توجه کند چرا که خطر ابتلا به کرونا در یک قدمی او است.

 

مادیرا منطقه‌ای خود مختار در کشور پرتغال است. این جزیره در شمال اقیانوس اطلس قرار دارد و ۸۰۱ کیلومتر مربع مساحت دارد. این جزیره زادگاه کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال است. منظره‌های طبیعی بکر و جذاب از ویژگی‌های این جزیره است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه