شعار هواداران تراکتورسازی علیه بیرانوند در ورزشگاه

شعار هواداران تراکتورسازی علیه بیرانوند در ورزشگاه
کدخبر : 7274

دروازه‌بان و هافبک پرسپولیس در صحنه‌ای بر سر یک توپ به جر و بحث با یکدیگر پرداختند که داور به خاطر تلاف وقت به علیرضا بیرانوند کارت زرد نشان داد.

به گزارش رصداقتصادی : نیمه اول دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 
 
 
* در صحنه‌ای ساسان انصاری روی کمال کامیابی‌نیا مرتکب خطا شد که بعد از این صحنه انصاری به شدت به این بازیکن معترض شد. * هواداران تراکتورسازی بعد از گل پرسپولیس شعار عیبی یوخ سر دادند. * محمدرضا اخباری در صحنه‌ای دو موقعیت پرسپولیس را دفع کرد که این مسئله باعث شد از سوی هواداران مورد تشویق قرار گیرد. * نیمکت‌نشینان دو تیم در شرایط آرامی بازی را دنبال می‌کنند و نسبت به اتفاقاتی که درون بازی می‌افتد واکنشی ندارند. * فردی به بالای پرژکتور ورزشگاه رفته بود که باعث شد مأموران برگزاری نظم آن فرد را پایین بیاورند تا خطری برای این هوادار به وجود نیاید. * در صحه‌ای بیرانوند در ارسال توپ تعلل کرد که این مسئله با اعتراض عالیشاه روبه‌رو شد و به دلیل اتلاف وقتی که از سوی بیرانوند صورت گرفت داور به او کارت زرد نشان داد. در ادامه بیرانوند و عالیشاه با یکدیگر صحبت کردند و با هم دست دادند.
 
* ناظر بازی و سعید فتاحی چند بار کارت‌های حاضران در کنار زمین مسابقه را مورد بررسی قرار دادند. * بیرانوند هنگام خروج از زمین در پایان نیمه اول با شعار هواداران تراکتورسازی روبه‌رو شد.// علی مزرعی 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه