دلتنگی خاص گلزن استقلال + عکس

دلتنگی خاص گلزن استقلال + عکس
کدخبر : 7714

امیرارسلان مطهری، مهاجم گلزن استقلال از دلتنگی‌اش برای بازیکنان تیم و همچنین هواداران استقلال گفت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی ،  از بس که خودم را شستم و ضدعفونی کردم رنگ پوستم یکی، دو درجه روشن شد و فکر کنم دیگر کسی من را نشناسد... این جمله‌ای است که امیرارسلان مطهری، پسر آبی و گیتارزن محبوب این روزهای استقلال در مورد قرنطینه و این اوضاع حرف به میان می‌آورد. مطهری که از گپ و گفت هایش با بچه‌های تیم حرف به میان می‌آورد، روی یک موضوع که این روزها در فضای فوتبال کشورمان مدام مطرح می‌شود،  تاکید دارد که حرف او و تمام بازیکنان استقلال است که به هیچ وجه اعتقاد به تعطیلی لیگ ندارند و به هیچ عنوان تن به این خواسته نخواهند داد. مهاجم گلزن استقلال اگر چنین مساله‌ای اتفاق بیفتد و بخواهند تکلیف قهرمان را روشن کنند به این تیم و هوادارانش که هنوز شانس قهرمانی ظلم خواهد شد.

 

چه خبر از زندگی با کرونا؟ در این تعطیلی‌ها کجا هستی و چه کارهایی انجام می‌دهی؟

با شرایطی که پیش آمده من به گرمسار آمدم و در این مدت کنار خانواده دوران قرنطینه را سپری می‌کنیم اما واقعا خسته شدیم و بابت این یکنواختی حوصله مان سر سرفته است.

 

فکر می‌کردی این ویروس چنین بلایی سر زندگی روزمره مردم بیاورد؟

راستش را بخواهید به این شدت نه و وقتی بودنش در ایران علنی شد فکر نمی‌کردم بخواهد این همه تعطیلی و محدودیت را برای همه صنوف به همراه داشته باشد. امیدوارم این بلا که هر روز دعا می‌کنم که شرش از سر مردم کشورم و دنیا برداشته شود و دوباره روال عادی را برگرداندیم. بدترین چیز این کرونا این است که آدم نمی‌داند گرفته یا نگرفته و اصلا در چه وضعیتی قرار دارد. به همین خاطر بس که خودمان را بابت این کرونا لعنتی شستیم و ضدعفونی کردیم رنگ پوست مان یکی، دو درجه روشن شده و فکر کنم برگردم دیگر کسی من را نشناسد (خنده)

 

بازی‌ها را که کرونا تعطیل کرد هیچ اجازه تمرین کردن هم از شما گرفته شد.

این بخش سخت کار است که نه بازی برگزار می‌شود و نه اینکه اجازه داریم تمرین کنیم. این محرومیت کلا زندگی ما را فلج کرده است و به هیچ وجه قابل تحمل نیست.‌ای کاش شرایط طوری بود که حداقل مثل روزهایی که بازی‌های تیم ملی بود و تیم‌ها تمرینات و بازی‌های دوستانه داشتند، این امکان برایمان فراهم می‌شد. خدا کند هرچه زودتر شرایط عادی شود چون....

 

چون چی؟

واقعا دلم برای بازی برای هواداران و اینکه با گل زدن برای آنها دوباره گیتار بزنم تنگ شده است. به جز این دلم هم برای بودن کنار بچه‌های تیم و آن روزهای خوب که تمرینات شاداب و پرنشاطی را سپری می‌کردم هم تنگ شده و با اینکه با هم در تماس هستیم اما کلا هیچ کدام از بچه‌ها حال و حوصله ندارند و دوست دارم هرچه زودتر همه بچه‌های تیم و کادرفنی را ببینم. باور کنید برای بازیکنان استقلال که عادت دارند با هوادار زندگی کنند و در استادیوم با آن هیاهو برای خوشحالی شان تلاش کنند این شرایط مثل زهر است.

 

چطور خودت را آماده نگه می‌داری و با کادرفنی در ارتباط هستید؟

بله با کادرفنی که در ارتباط هستیم و یکسری برنامه برای ما در نظر گرفته شده تا بتوانیم خودمان را در مرز آمادگی نگه داریم. من هم به صورت اختصاصی این تمرینات را در گرمسار دنبال می‌کنم تا خودم را در شرایط خوبی نگه دارم.

 

به نظرت لیگ را برگزار می‌کنند؟

مگر قرار است برگزار نشود؟

 

به هرحال کرونا شرایطی را پیش آورده که یکسری از کارشناسان و سرمربیان تیم‌ها معتقدند که برای حفظ جان مردم باید لیگ تعطیل شود؟

من صحبت‌های آن چند سرمربی را که در مورد کرونا و اتمام بازی‌های لیگ حرف زده بودند را خواندم. برای این آقایان که تیم‌های شان در کورس قهرمانی نه بلکه در کورس سقوط هستند تمام شدن لیگ از طعم هر عسلی شیرین تر است. مگر می‌شود به این راحتی لیگ را تعطیل کنند و تکلیف به این راحتی روشن شود. لیگ تعطیل شده درست، کرونا کار را با مشکل مواجه کرده درست اما چطور می‌توانند تکلیف تیم‌های در کورس قهرمانی، کورس سقوط و کورس صعود به لیگ برتر در لیگ یک را به این راحتی‌ها با تمام کردن آن روشن کنند. به نظرم در صحبت هایی که از مسئولان فدراسیون خواندم چنین عزمی وجود ندارد و قطعا به دنیال یک شرایط مناسب برای برگزاری بازی‌ها هستند و چاره‌ای جز این نداریم.

 

دلم برای گیتار زدن برای هواداران تنگ شده است

مدیریت باشگاه هم اعلام کرد مقابل ایده معرفی قهرمان لیگ می‌ایستد و اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

ما همه پشت تصمیم باشگاه هستیم و نظر ما هم همین است. مگر می‌شود قهرمان لیگ به این راحتی‌ها معرفی شود.

 

یعنی هنوز استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

بله استقلال هنوز این شانس را دارد. درست است که بدشانس بودیم اما وقتی این احتمال وجود دارد که بتوانیم به قهرمانی برسیم چرا باید این شانس را از ما بگیرند. این شانس را به جز استقلال چند تیم دیگر هم دارند و قطعا آنها هم مثل ما در استقلال به هیچ وجه تن به تعطیلی لیگ و روشن شدن تکلیف قهرمان آن نمی‌دهند.

 

با بچه‌های تیم هم در این خصوص صحبت کردی؟

حرف همه ما همین است و خیلی در این خصوص با هم صحبت می‌کنیم. بچه‌های تیم هم ناراحت و هم نگران هستند که نکند یکدفعه چنین تصمیمی را بگیرند و این یک ظلم به استقلال و هواداران این تیم است. من شک ندارم طراحان ایده روشن کردن تکلیف قهرمانی لیگ، این نظر و طرحی که ریخته‌اند رای نمی‌آورد و مسئولان فدراسیون به هر نحوی برای انجام بازی‌های لیگ و تمام شدن این ۹ هفته برنامه ریزی می‌کنند.

 

از این فضا که بگذریم فکر می‌کردی به یکباره ترمز روزهای خوبت در جمع آبی‌های پایتخت این طور کشیده شود؟

باور کنید اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که این طور بشود و‌ای کاش یک روز که بلند می‌شویم همه این روزهای تلخ یک خواب باشد و با یک پلک زدن از بین بروند و روزهای خوب مان ادامه پیدا کند. من مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد و روزهای خوب مان دوباره تکرار و گل لبخند روی لبان مردم کشورم شکوفا خواهد شد. واقعا شرایط سختی است و باید فارغ از رنگ و لباس و قومیت‌ها خیلی هوای هم را داشته باشیم و بیش از گذشته با یکدیگر متحد و همدل باشیم. امیدوارم مردم خوب کشورم که روزهای سختی را می‌گذرانند از این سختی هم عبور و بتوانیم بازهم در کنار هم به روزهای خوب فکر کنیم.

 

به جز تمرینات اختصاصی در قرنطینه چه کارهایی توانستی بکنی که دوست داشتی در یک فرصت انجام بدی؟

به هرحال درست است که از این یکنواختی حوصله مان سر سررفته اما بزرگترین حسن آن این بود که توانستم مدت بیشتری را در کنار پدر و مادرم باشم. این به نظرم بزرگترین حسن بود و اینکه یکسری کارهای عقب افتاده که توانستم انجام دهم.

 

در گرمسار اوضاع رعایت مردم چطور است؟

خدا را شکر مردم گرمسار هم مثل سایر مناطق کشورمان تا آنجا که توانسته‌اند شرایط بهداشتی را رعایت می‌کنند تا امید به خدا هرچه زودتر از این اوضاع خارج شویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه