کاپیتان پرسپولیس رفتنی شد ؟

کاپیتان پرسپولیس رفتنی شد ؟
کدخبر : 9223

سید جلال حسینی در نظر دارد قبل از تمدید قرارداد نشستی را در باشگاه با حضور یحیی گل‌محمدی و سرپرست باشگاه برگزار کند و در پایان این جلسه تصمیم بگیرد.

  به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیـوز، سیدجلال حسینی یکی از بازیکنانی است که قراردادش در پایان فصل جاری با قرمزها به پایان می‌رسد( گفته می‌شود قرارداد دو فصل دیگرش مشروط است) و یکی از چهار بازیکنی است که مدیریت باشگاه برای تمدید قرارداد او را در اولویت قرار داده‌اند و دلیل این کار هم محبوبیت بسیار زیاد کاپیتان بین هواداران است و این را باشگاه‌نشینان سرخ به خوبی می‌دانند.
 

ظاهرا در جلساتی که مدیران باشگاه با بازیکنان داشته‌اند، بحث تمدید قرارداد با سیدجلال حسینی هم مطرح شده اما او همه چیز را به آینده و اتفاقات پیش رو موکول کرده است.

 

طبق شنیده‌های کاپیتان پرسپولیس درنظر دارد قبل از تمدید قرارداد نشستی را در باشگاه با حضور یحیی گل‌محمدی و سرپرست باشگاه برگزار کند و در پایان این جلسه تصمیم بگیرد.

 

سید پرسپولیسی‌ها می‌خواهد از این بابت مطمئن شود که در تفکرات سرمربی تیمش جای دارد و به غیر از این خواسته دیگری برای قطعی کردن قرارداد مشروطش ندارد و دوست دارد به‌خاطر علاقه هواداران به خودش فوتبالش را با لباس سرخ به پایان برساند.

 

منبع: فرهیختگان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه