واکنش عجیب یک استقلالی به برکناری فرهاد مجیدی

واکنش عجیب یک استقلالی به برکناری فرهاد مجیدی
کدخبر : 9251

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: هر کسی که کار می‌کند به آن ارزش نمی‌گذارند ولی کسانی که کار نمی‌کنند پول می‌گیرند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیوز ، علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال به شدت نگران آینده تیم استقلال و هواداران این تیم است.

 

آقای اکبرپور! شما مربی نوجوانان استقلال هستید، آیا برای شما هم پولی واریز شده است؟

علیرضا اکبرپور گفت:

خیر ظاهراً فقط این پول برای تیم امید‌ها بوده! چون آن‌ها نایب‌قهرمان شدند می‌خواستند به آن‌ها پول بدهند.

 

 

مگر تیم نوجوانان استقلال نایب‌قهرمان نشد؟

بله ولی خب، چون تیم امید تیم ب استقلال محسوب می‌شود شاید به این دلیل به آن‌ها پول دادند. البته بازیکنان نوجوان قرارداد مالی ندارند ولی خب کادر فنی‌شان که دارند البته ما هم ماه هاست دریافتی نداشته‌ایم.

 

مگر فرقی بین پایه‌ها وجود دارد؟

علیرضا اکبرپور گفت:

در هر حال باید این نکته در نظر گرفته شود که تیم‌ها رده به رده صعود می‌کنند. همین تیم نوجوانان که امسال ما آن را نایب‌قهرمان کردیم سال قبل در رده نونهالان یازدهم یا دوازدهم شد ولی ما با پیشرفتی که در تیم ایجاد کردیم آن‌ها را به عنوان نایب‌قهرمانی بین تیم‌های مثل پیکان، سایپا و مقاومت رساندیم که هر کدام برای خودشان مدعی قهرمانی‌اند.

 

 

چرا کسی به کار شما اهمیت نمی‌دهد؟

همیشه همین‌طور است! هر کسی که کار می‌کند به آن ارزش نمی‌گذارند ولی کسانی که کار نمی‌کنند پول می‌گیرند. هرچه فاسدتر باشید وضع مالی تان بهتر است.

 

وضعیت باشگاه و آقای سعادتمند را چطور می‌بینید؟

علیرضا اکبرپور گفت:

تازه آمده و می‌خواهد یک کار‌هایی بکند. می‌گویند اسپانسر آورده و ۱۰ درصد پول‌ها را هم داده ولی باشگاهی که در پنج ماه گذشته نه هیئت مدیره داشته و نه مدیر، به هر حال بحران‌زده محسوب می‌شود. البته اینکه از چه طریقی می‌خواهند استقلال را نجات دهند خودشان می‌دانند، اما واقعاً هوادار استقلال به آخر خط رسیده و دیگر تحمل این شرایط را ندارد. دوست ندارند باز هم اذیت شوند.

 

 

منظورتان اتفاقات اخیر است؟

الان می‌گویند دیاباته می‌خواهد برود! نمی‌دانیم می‌ماند یا می‌رود! یا بازیکنان اعتراض می‌کنند. از آن طرف نمی‌دانیم لیگ کی شروع می‌شود. خلاصه که وضعیت بد است.

 

با این شرایط فکر می‌کنید فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را در فصل بعد هم هدایت کند؟

علیرضا اکبرپور گفت:

به هر حال الان مدتی است با تیم کار کرده و از بازیکنان شناخت دارد. البته ایراد‌هایی به او گرفته می‌شود که تجربه کار در تیم‌های لیگ برتری و یا حتی لیگ یکی را ندارد، اما با این شرایط فکر می‌کنم نباید ساختار فعلی استقلال را تغییر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه