همزمان با هفته محیط زیست، مسابقه نقاشی کودکان منطقه آزاد ماکو برگزار شد

همزمان با هفته محیط زیست، مسابقه نقاشی کودکان منطقه آزاد ماکو برگزار شد
کدخبر : 32840

همزمان با هفته محیط زیست و با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو، اداره محیط زیست و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان،‌ مسابقه نقاشی با موضوع اهمیت محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن آن در این کانون برگزار شد.

در این مسابقه ۸۰ نفر از کودکان در گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال مشارکت کرده و تفکرات و اندوخته های ذهنی خود در مورد پاکی هوا را بر روی کاغذ ترسیم کردند.

هدف از این مسابقه به چالش کشیدن تفکرات دانش آموزان ، ایجاد حس مسئولیت پذیری در آنان و ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه می باشد.

شایان ذکر است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۶ در ماکو در گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال، فعالیت خود را آغاز کرده و با استعداد یابی و پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان نخبگان و افراد موفق زیادی را تحویل جامعه داده است.

تعداد دانش آموزان فعال در این کانون ۱۴۵ نفر بوده این کانون در مناسب ها و ایام ملی مذهبی اقدام به برگزاری ویژه برنامه های مختلف برای کودکان و دانش آموزان می نماید.

این کانون با استفاده از امکانات نوین آموزشی و برگزاری دوره هایی شامل کتابخوانی، عکاسی، ‌نقاشی ،‌ هنرهای نمایشی، عروسکی و سفالکاری و… نسبت به کشف استعداد نهفته کودکان و پرورش خلاقیت و استعداد آنان اقدام کرده است

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: