دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک خبر داد

حمایت بانک رفاه کارگران از اجرای طرح جامع عفاف و حجاب

حمایت بانک رفاه کارگران از اجرای طرح جامع عفاف و حجاب
کدخبر : 32983

نشست‌ مشترک شورای عفاف و حجاب بانک رفاه کارگران با نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، برگزار شد.

دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این نشست که در محل این بانک و با هدف تبیین و تشریح طرح جامع عفاف و حجاب برگزار شد، برخی از مهم‌ترین اقدامات اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تشریح کرد و گفت: جامعه هدف بانک رفاه در این حوزه شامل مخاطب داخلی (همکاران) و بیرونی (مشتریان) می‌شود و سعی کرده‌ایم از ابزارهای مختلف متناسب با روحیات و ادبیات هر گروه، در راستای تحقق اهداف مورد نظر بهره ببریم.

وی از آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از طرح جامع عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در هر بخش از اجرای طرح که نیاز به حمایت باشد، آمادگی داریم به سهم خود هزینه کنیم.

دکتر للـه‌گانی به نقش فضای مجازی در زمینه اجرای طرح مذکور اشاره کرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی این ظرفیت را دارند تا در سریع‌ترین زمان پیام را به مخاطب برسانند؛ صرفا باید محتوای مناسب و متناسب با جامعه هدف تولید شود. در این زمینه (تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی) نیز می‌توانیم به سهم خود همیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

وی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران وظیفه خود می‌داند در راستای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب به سهم خود از متولیان امر حمایت کند.

حجت‌الاسلام احمدی نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در سخنانی در این نشست از بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه عفاف و حجاب نام برد و گفت: توجه بانک رفاه به این مهم ناشی از نگاه وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری است که در لایه‌های مختلف این بانک ساری و جاری است.

حجت‌الاسلام احمدی‌ با بیان اینکه، برای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب باید فرهنگ‌سازی مناسب انجام شود، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران  می‌تواند همیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای این فرهنگ‌سازی باشد. بسترهای اطلاع‌رسانی بانک می‌تواند ابزار قدرتمندی برای این منظور باشد.

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید