مدیرعامل شرکت زامیاد خبر داد:

تولید و عرضه بیش از 50 هزار دستگاه خودرو تجاری در سال جاری

تولید و عرضه بیش از 50 هزار دستگاه خودرو تجاری در سال جاری
کدخبر : 33023

مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده، این شرکت در سال جاری بیش از 50 هزار دستگاه خودرو تجاری، تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

سید محسن مرتضوی با اعلام این خبر افزود: با برنامه‌ریزی متمرکز تولید در شرکت زامیاد و بهره‌مندی از توان گروه خودروسازی سایپا به منظور استفاده از بستر تولید در دیگر شرکت‌های این خانواده بزرگ، تولید 50 هزار دستگاه خودرو تجاری در سال جاری در این شرکت محقق خواهد شد.

 

او در ادامه با اشاره به افزایش تولید 42 درصدی شرکت زامیاد از ابتدای سال جاری تاکنون تاکید کرد: این شرکت علی رغم مشکلات موجود بر سر راه تولید، توانسته است ضمن ارتقاء میزان تولید خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گام های مهمی در راستای افزایش سطح کیفی محصولات و توسعه محصول بردارد.

مدیرعامل شرکت زامیاد با یادآوری این موضوع که این شرکت، سیاست‌های کلان خود را با افزایش شمار تولیدات همراه با توسعه محصول و ارتقاء کیفیت محصولات با استانداردهای روز هدف‌گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: بهبود کیفی وانت زامیاد با کاهش 100 نمره منفی در ابتدای سال جاری و برنامه ریزی گسترده برای توسعه کم سابقه انواع خودروهای تجاری در این شرکت، از اهم اقدامات انجام شده در این حوزه ها است.

مرتضوی، مجموعه این اقدامات را حاصل یک اتحاد زنجیرگونه دانست و یادآور شد: با استفاده از توان و تخصص داخلی، تلاش و کوشش کارگران و کارکنان شرکت زامیاد و بهره مندی از حمایت‌های مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا امیدواریم بتوانیم شاهد تحقق رشد 60 درصدی تولید زامیاد در پایان امسال باشیم.

 

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید