«بله» اولین و تنها پیام‌رسان با قابلیت «جمع‌سپاری مالی»

«بله» اولین و تنها پیام‌رسان با قابلیت «جمع‌سپاری مالی»
کدخبر : 33051

با قابلیت «جمع‌سپاری مالی» در پیام‌رسان «بله»، پویش کمک به درمان کودکان با سلول‌های بنیادی به تحقق پیوست و بیش از ۹۵۰ میلیون تومان برای تجهیز اتاق مرکز طبی کودکان جمع آوری شد.

پویش کمک به درمان کودکان با سلول‌های بنیادی با نام «دایره زندگی» و با شعار «دایره‌های کوچک، روشنی‌های بزرگ» در همکاری مشترک بانک ملی ایران، پیام‌رسان بانکی بله و خیریه فردای سبز با استفاده از قابلیت «جمع‌سپاری مالی بله» فعال و تا پایان این پویش، پست مربوطه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار بار توسط کاربران بله دیده شد و در نهایت، بیش از ۹۵۰ میلیون تومان برای تجهیز این اتاق در مرکز طبی کودکان جمع‌آوری گردید.

درمان کودکان با استفاده از سلول‌های بنیادی، آخرین خانه امید کودکانی است که به بیماری‌های صعب‌العلاج مبتلا هستند و برای ارائه خدمات بهتر به کودکان و خانواده‌های آنان، لازم بود تا اتاقی در مرکز طبی کودکان با تجهیزات مورد نیاز این روش درمانی، مهیا شود.

بانک ملی ایران، به‌عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات، قابلیت «جمع‌سپاری مالی» را برای سهولت جمع‌آوری وجوه خیریه، در پیام‌رسان بانکی بله با بیش از ۹ میلیون کاربر راه‌اندازی کرده است و خیریه فردای سبز جهت تأمین مالی پویش مذکور از امکانات این پیام‌رسان ایرانی بهره گرفت.

قابلیت «جمع‌سپاری مالی»، امکانی‌ست منحصربه‌فرد که در اختیار همه افراد، کسب‌وکارها و خیریه‌ها قرار دارد تا بدون نیاز به پرداخت مبلغی برای بازاریابی، مخاطبین هدف خود را بیابند و هزینه‌های مورد نیاز خود را تأمین کنند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید