معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران:

توسعه و تحول دیجیتال، مهم ترین هدف بانک در سال 1401 است

توسعه و تحول دیجیتال، مهم ترین هدف بانک در سال 1401 است
کدخبر : 33052

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داده‌ورزی سداد برای دوره مالی منتهی به پایان اسفندماه سال 1400 گفت: توسعه و تحول دیجیتال همچنین رسیدن به نئوبانک با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی بانک و محوریت هلدینگ سداد یکی از مهم‌ترین اهداف بانک ملی ایران در سال 1401 است.

علیرضا ماهیار در این نشست که به حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مشاور عالی مدیر عامل بانک، دیگر مدیران ارشد بانک، نماینده سهامداران، هیات مدیره، مدیرعامل، بازرسان، حسابرسان و معاونین هلدینگ سداد و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد، افق پیش‌روی این شرکت را روشن توصیف و درخواست کرد تا توجه ویژه‌ای به بحث ارتقاء جایگاه سداد در میان سایر شرکت‌های فناوری اطلاعات صورت گیرد.

وی ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت داده‌ورزی سداد، آن را مقارن با ایجاد تحولی بزرگ در نگرش‌ها و برنامه‌های این هلدینگ دانست و اظهار کرد: سداد یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین شرکت‌های بانک ملی ایران و مجموعه فناوری اطلاعات است که با نیروهای جوان و متخصص و همچنین داشتن استراتژی‌های فناورانه و توسعه نوآوری با سرعت در حال پیشرفت است و بانک ملی ایران نیز حمایت خود را از این شرکت نوآورانه افزایش داده ‌است.

ماهیار بیان کرد: در مقابل بانک نیز انتظار دارد همکاران ما در این مجموعه‌ها تمام توانایی و توجه خود را در راستای اعتلای دانش و فناوری اطلاعات به کار بندند. به علاوه شرکت داده‌ورزی سداد و شرکت‌های فارس، پارس و پرداخت الکترونیک سداد نیز بکوشند به انتظارات بانک ملی ایران با بیش از 3 هزار شعبه فعال و بزرگ‌ترین سیستم دستگاه‌های نوین بانکی جامه عمل بپوشانند.

در ادامه، ابوالفضل نجارزاده، مشاور عالی مدیر عامل بانک ملی ایران نیز با تاکید به اهمیت بررسی و آسیب‌شناسی مشکلات پرسنلی در شرکت‌های فناوری اطلاعات، از مدیران عامل شرکت‌ها خواست تا با توجه ویژه به این امر، جایگاه نخبگان و متخصصان و همچنین حس تعلق آنها در مجموعه بانک را ارتقا دهند.

همچنین فرهاد فائز مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد هم ضمن ارائه گزارش اقدامات شرکت در سال گذشته، از همراهی و مساعدت‌های هیات مدیره و تلاش همکاران در نیل به اهداف و ماموریت های شرکت قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، پس از ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی و عملکرد شرکت سداد در سال مالی 1400 نیز به تائید و تصویب مجمع عمومی عادی شرکت رسید و در پایان اهداف و برنامه‌های پیش روی شرکت ارائه و توسط حاضران بررسی شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید