با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت می گیرد؛

تامین آب مسکن مهر طولا از سهمیه آب قشم

تامین آب مسکن مهر طولا از سهمیه آب قشم
کدخبر : 33125

با پیگیری های صورت گرفته و دستور ویژه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای رفع بخشی از مشکل تامین آب شهر درگهان، تامین آب مسکن مهر طولا از سهمیه آب قشم صورت خواهد گرفت.

افشار فتح الهی در حاشیه بازدید از سایت آب شیرین کن درگهان که با حضور مدیرکل آبفای استان هرمزگان، امام جمعه درگهان و جمعی از مدیران شهرستان و سازمان انجام شد، گفت: سازمان منطقه آزاد قشم در واگذاری زمین جهت احداث آب شیرین کن های جدید، همراهی کافی را داشته است و امیدواریم مجموعه اب و فاضلاب استان نیز وعده های خود را با سرعت بیشتری عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: ظرفیت جدید تولید آب شیرین کن و یک مخزن جدید برای رفع نیاز شهر قشم و روستاهای اطراف آن پیش بینی شده است که در صورت همراهی سایر دستگاه ها و با اجرایی شدن آن، شاهد به ثبات رسیدن وضعیت آب این منطقه هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با اشاره به مشکل آب شهر درگهان، دستور ویژه ای جهت تامین آب مسکن مهر طولا از سهمیه آب قشم صادر کرد که در نتیجه اجرای آن بخشی از مشکل تامین آب درگهان حل خواهد شد.

فتح الهی همچنین اعلام کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته طی روزهای آینده ظرفیت تولید آب شیرین کن درگهان به 5000 مترمکعب افزایش می یابد که در این صورت تا حدودی کمبود و مشکل تامین آب این شهر رفع می شود.

وی تصریح کرد: تامین آب برای تمام نقاط جزیره یکی از مطالبات قدیمی و اساسی ساکنان این منطقه از سال های دور است که برای رفع آن نیازمند همراهی همه بخش ها و دستگاه ها بویژه مجموعه آب و فاضلاب شهرستان قشم و استان هرمزگان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: از نخستین روز سال جاری و در رایزنی های صورت گرفته با وزارت نیرو و شخص وزیر نیرو برای حل مشکل آب جزیره برنامه ریزی شده است و سازمان منطقه آزاد قشم همراهی لازم را در این زمینه داشته است و در صورت همراهی سایر بخش ها و انجام سریع تعهدات توسط مجموعه آبفا شاهد حل این مساله خواهیم بود.

براساس این گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان نیز در این برنامه گفت: مجموعه آبفا تمام تلاش خود را برای رفع مشکل آب منطقه و ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مردم انجام خواهد داد.

عبدالحمید حمزه پور ابراز امیدواری کرد تا فرآیند احداث سه مجموعه آب شیرین کن جدید با ظرفیت تولید 4000 مترمکعب آب با سرعت بیشتری عملیاتی شود تا از این طریق ظرفیت تولید آب در جزیره قشم افزایش پیدا کند.

وی در پایان تصریح کرد: قراردادهای احداث این آبشیریکن های جدید منعقد شده و مساله تامین آب آشامیدنی سالم برای مردم روستاهای قشم به ویژه غرب جزیره با جدیت پیگیری می شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید