با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد:

بیمه تعاون، نخستین شرکت سهامی عام تعاونی در بازار اول فرابورس

بیمه تعاون، نخستین شرکت سهامی عام تعاونی در بازار اول فرابورس
کدخبر : 33382

در جلسه مشترک با تعاون‌گران که با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد، فعالیت بیمه تعاون به عنوان نخستین شرکت سهامی عام تعاونی که با 4 هزار سهامدار در بازار اول فرابورس حضور دارد مورد گفتگو قرار گرفت.

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در جلسه مشترک با تعاون‌گران که در اتاق تعاون ایران برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر 230 شرکت دانش‌بنیان تعاونی فعالیت دارند گفت:‌ بخش تعاون باید با رویکرد دانش‌بنیان توسعه پیدا کند در حالی که برخی تصور می‌کنند اگر نام واحد اقتصادی را تعاون بگذاریم مشکل حل می‌شود، اما مبنای ما تولید کالا و خدمت به روش تعاونی و افزایش سهم در اقتصاد ملی است.

در این نشست همچنین یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون گفت:‌ ما اولین شرکت سهامی عام تعاونی هستیم که در بازار اول فرابورس با 4 هزار سهامدار حضور داریم.

وی ادامه داد:‌ توانگری مالی بیمه تعاون که از اصلی‌ترین شاخص‌ها است در سطح یک و به اندازه 137 درصد قرار دارد.

مدیرعامل بیمه تعاون همچنین مطرح کرد: اعلام شده بود که 20 درصد از خودروهای ایران خودرو به بیمه تعاون معرفی می شوند که بر خلاف رویه تعیین شده مبنی بر ورود شرکت دولتی بیمه در مواردی که امکان ورود بخش خصوصی وجود ندارد، این مهم محقق نشده و هم اکنون شاهد روند انحصارگرایی در این زمینه هستیم.

 

خبرگزاری فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید