عکس های بی حجاب و خارج از عرف کیمیا علیزاده در کنار همسرش +عکس و بیوگرافی

عکس های بی حجاب و خارج از عرف کیمیا علیزاده در کنار همسرش +عکس و بیوگرافی
کدخبر : 11805

کیمیا علیزاده به تازگی عکس هایی از خود و همسرش در فضای مجازی منتشر کرد و نظر کاربران را به خود جلب کرد.

 کیمیا علیزاده زنوزی زاده ۱۹ تیر ۱۳۷۷ است.  کیمیا علیزاده متولد کرج است.کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی است. کیمیا علیزاده در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد.کیمیا علیزاده نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌است.

 

خبرجنجالی : عصرجدید | دلبری دختر زیبا از داور معروف عصرجدید + فیلم لورفته

 

 

کیمیا علیزاده به تازگی عکس هایی از خود و همسرش در فضای مجازی منتشر کرد و نظر کاربران را به خود جلب کرد.

 

 

 ترس از سوسک کیمیا علیزاده

وقتی من را در حال خرید می بینند می گویند مگر قهرمان هم خرید می کند! و یا وقتی از سوسک می ترسم طعنه می زنند که قهرمان مملکت که از سوسک بترسد وای به حال بقیه مردم …

 

عاشق کوهنوردی

کیمیا علیزاده

لیلا اوتادی تغییر جنسیت داد+عکس و بیوگرافی

 

به جز تکواندو عاشق کوهنوردی هستم. در برنامه های چند روزه کوهنوردی شرکت می کنم. آرامشی که در کوه دارم را هیچ کجا ندارم.

دوم دبیرستان را دوبار خواندم

من به دلیل حضور در اردوها و مسابقات در ماه های خرداد و شهریور سال گذشته نتوانستم در امتحانات شرکت کنم و مجبور شدم سال دوم دبیرستان را دو بار بگذرانم. در این مدت آموزش و پرورش همکاری لازم را با من نکرد.

 

زندگی خصوصی کیمیا علیزاده

 کیمیا علیزاده  به خاطر موفقیت ها و کسب مقام های بین المللی از طرف وزارت علوم بدون کنکور در دانشگاه پذیرفته شده است و قصد دارد در رشته ی فیزیوتراپی تحصیلات خود را ادامه دهد تا بتواند به ورزشکاران بعد از خود خدمت کند.

 کیمیا الگوی ورزشی و اخلاقی خود را مهرو کرمانی معرفی می کند. به جز تکواندو به ورزش والیبال علاقه ی زیادی دارد. ماکارونی و کشک بادمجان غذاهای موردعلاقه ی او هستند. برای تفریح دوست دارد به کوهنوردی و گردش با دوستانش بپردازد.

خواستگاری از کیمیا علیزاده در فرودگاه

کیمیا علیزاده

اما حاشیه های مهم تر به رفتار چندین پسر جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این پسران با فریاد از نفر سوم المپیک درخواست ازدواج کرد و دیگری نیز می گفت خودش ورزشکار است و در سطح استان البرز در رقابت های تکواندو مدال دارد. او نیز به طور جدی میگفت که برای ازدواج با این دختر ورزشکار آمادگی دارد و می خواهد با پیدا کردن پدرش از او خواستگاری کند!

 اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش ایران

در ورزش ایران هرگز سابقه نداشته که از یک دختر ورزشکار اینگونه استقبال شود. نجمه خدمتی در 18 سالگی و در رقابت های تیراندازی بازی های آسیایی قهرمان شد و در بازگشت به ایران با استقبال با شکوه مردم شهر زادگاهش روبرو شد، اتفاقی که برای خدیجه آزادپور ووشوکار و قهرمان بازی های آسیایی در سال 2010 افتاد و یا شهربانو منصوریان دیگر ووشوکار مطرح ورزش کشور. اما این یکی واقعا بی سابقه بود. استقبالی که از کیمیا علیزاده شد در هیچ بازه زمانی تاریخ ورزش ایران سابقه نداشته است. در سطح شهر کرج هم بنرهای فراوانی بابت تبریک به این تکواندو کار دیده می شود.

آغاز دوره حرفه ای

کیمیا علیزاده خیلی زود پدیده تکواندو لقب گرفت و مربیان تیم ملی روی مدال آوری او در بازی های آسیایی 2014 اینچئون حساب کرده بودند. از علیزاده که آن موقع در وزن منهای 62 کیلوگرم شرکت کرده بود، به عنوان یکی از طلایی های کاروان ورزشی ایران یاد می شد. او به کره جنوبی هم سفر کرد اما فاقد اینکه در مسابقه ای شرکت کند، تنها نظاره گر مبارزه دیگر تکواندوکاران بود. زیرا مسوولان برگزارکننده مسابقات به علیزاده مجوز شرکت در رقابت ها را ندادند. خودش، مسوولان تکواندو و به طور کلی مسوولان ورزش کشور شوکه شدند. اما اتفاقی بود که رخداد، وقتی که به سن پایین علیزاده ایراد گرفتند و طبق قانون او به دلیل نرسیدن به سن 17 سالگی از بازی های آسیایی دور ماند. فدراسیون تکواندو نسبت به این موضوع شکایت کرد، اما مسوولان مسابقات نپذیرفتند تا تغییرات گسترده در قوانین تکواندو علیزاده را از بازی های آسیایی بازدارد. او اما ناامید نشد و در مسابقات جهانی مدالی کسب کرد که در تاریخ تکواندو بی سابقه بود.

 المپیک ریو 2016 راهیابی

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده نماینده ایران در وزن دوم المپیکی زنان پس از یک دور استراحت به مصاف «فیتریانا یوسف» از اندونزی رفت و 19 بر صفر برنده شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، او در دومین گام به مصاف «نیاما گارانگ» از نپال رفت، که در این دیدار نیز با نتیجه 15 بر 2 در پایان راند دوم برنده شد و ضمن راهیابی به فینال رقابت های وزن 57- کیلوگرم، سهمیه المپیک ریو 2016 را هم برای ایران بدست آورد.

 کسب مدال برنز

کیمیا علیزاده در نخستین مبارزه المپیکی خود مقابل آنا زانینویک از کشور کرواسی به پیروزی رسید و مجوز ورود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات را دریافت نمود.

 کیمیا علیزاده در مصاحبه پس از مبارزه اول خود اعلام کرد، همیشه مبارزه اول مانند فینال است و من در این مبارزه همانند انتظارم ظاهر نشدم.

 او سرانجام در مقابل حریف اسپانیایی با نتیجهٔ 8 بر 7 شکست خورد. در ادامه با توجه به صعود حریف اسپانیایی او به فینالِ این وزن، علیزاده در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مسابقه داد و در دیدار ماقبل رده بندی از سد حریف تایلندی گذشت و راهی مرحله رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی با شکست رقیب سوئدی اش ضمن کسب نشان برنز، توانست عنوان نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک را به دست آورد.

 مسابقات قهرمانی تکواندو جهان 2017

 

فدراسیون جهانی تکواندو، کیمیا علیزاده را به عنوان پرچمدار بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی جهان 2017 در کره جنوبی انتخاب کرد.

 کیمیا علیزاده روز جمعه 9 تیر1396 (30 ژوئن) در این مسابقات مدال نقره گرفت. این اولین بار یود که یک نفر از اعضای تیم تکواندوی زنان ایران در مسابقات جهانی به فینال می رسید. پزشکان گفتند در این مسابقات بدن کیمیا علیزاده آسیب دیده و باید جراحی شود. ظاهراً بیشتر آسیب ها مربوط به قبل از مسابقات کره جنوبی است و به همین دلیل نزدیکان و هوادارانش می گویند که او با وجود آسیب، تلاش زیادی کرد که در مسابقات بماند. سرمربی کیمیا علیزاده گفت به تدریج آسیب های او جدی تر شد اما باز هم در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت کرد و مدال گرفت.

  عناوین ورزشی کیمیا علیزاده

رتبه سال مسابقات شهر وزن دسته بندی امتیاز

 2014 قهرمانی جهان Taipai شهر -52 جوانان 35٫00

2014 مسابقات آزاد کره گیونگجو -59 جوانان 3٫50

 2014 المپیک تابستانی جوانان نانجینگ -63 جوانان 50٫00

2014 بازی ها آزاد ترکیه آنتالیا -59 جوانان 3٫50

2015 مسابقات جام فجر تهران -57 ارشد 7٫00

2015 مسابقات آزاد هلند آیندهوون -57 ارشد 5٫00

 2015 قهرمانی جهان چلیابینسک -57 ارشد 30٫00

 2015 قهرمانی جهان مسکو -57 ارشد 30٫00

عدم شرکت 2015 قهرمانی جهان منچستر -57 ارشد 6٫00

2016 انتخابی المپیک مانیل -57 ارشد 30٫00

2016 یونان گسترش تسالونیکی -62 ارشد 7٫00

 2016 المپیک 2016 ریو ریو دو ژانیرو -57 ارشد

تعداد مدالهای بین المللی:8 مدال (5 مدال طلا، یک نقره و دو برنز)

 ضربه محبوب در تکواندو:دولیو

 لقب محبوب:کیمیای تکواندوی ایران را دوست دارم اما خودم میگویم، دخترِ روزهای سخت!

 ورزش مورد علاقه بجز تکواندو:والیبال

 مدال طلای المپیک:بعد از اینکه گرفتم، راجع به آن صحبت میکنم.

 بهترین مدال ورزشی:طلای المپیک نوجوانان 2014 – نانجینگ

 بهترین لحظه ورزشی: پیروزی مقابل «جید جونز» در مسابقات قهرمانی جهان 2015

 سخت ترین لحظه ورزشی: نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهانی 2015، زمانیکه مقابل نماینده ژاپن نتیجه را واگذار کردم و به مدال برنز رسیدم.

 بهترین روز زندگی:در راهه!

 الگوی ورزشی:مهرو کمرانی

 الگوی اخلاقی:مهرو کمرانی

 فرد تاثیرگذار زندگی: خانواده ام و مهرو کمرانی

 خدا:نمی توان توصیف کرد. من همیشه با توکل به خدا وارد زمین شدم و همیشه در سخت ترین شرایط هم دستِ من را گرفته است.

 خانواده: حمایت

 مادر: بدون چشم داشت کمکم می کند و با دعای او است که امروز من در این جایگاه هستم.

 پدر:حمایتگرِ واقعی

 بهترین دوست: استادم مهرو کمرانی و هانیه اخلاقی

 امید:باعث می شود تا تو هر روز مصممتر از قبل قدم به جلو بگذاری.

 رویا: هیچ وقت دوست نداشتم آنچه که می خواهم برام رویا باشد! همیشه رویا و آرزوهایم را به هدف تبدیل کردم و بعد بدستشان آوردم.

 حسرت:مبارزه با ژاپن

 تفریح مورد علاقه:کوهنوردی و گردش با دوستانم

 کشور مورد علاقه:هلند، یونان و استرالیا

 غذای مورد علاقه:ماکارونی و کشک بادمجون

 رنگ مورد علاقه: طوسی، قرمز و زرد

 ماشین مورد علاقه: BMW

 اگر بتوانی یک کار خوب انجام بدهی، آن چه کاری است؟: سرپناهی برای کودکان کار درست میکنم تا با آرامش در آنجا زندگی کنند.

مهاجرت کیمیا علیزاده از ایران

کیمیا علیزاده

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از عدم بازگشت وی از سفر به کشور هلند خبر داده و گفتند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو، با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

پس از چند روز، کیمیا علیزاده با انتشار یک پست در حساب کاربری خود در اینستاگرام در مورد وضعیت خود در ایران و مهاجرت‌اش به خارج توضیح داد. دارندهٔ سه مدال جهان و المپیک در این بیانیه از وضعیت خود در ایران ابراز ناراحتی کرد و خود را «یکی از میلیون‌ها زن سرکوب‌شدهٔ ایرانی» دانست و گفت که مقامات جمهوری اسلامی از موفقیت او به عنوان ابزاری تبلیغاتی استفاده کرده‌اند . کیمیا علیزاده در این نوشته به اظهارات آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید واکنش نشان داد که در درس تفسیر قرآن، در واکنش به موفقیت زنان رزمی‌کار ایرانی گفته بود: «فضیلت زن در این نیست که زن و دختر ما برود پایش را دراز کند و یک کسی را بزند و برای ما مدال بیاورد، فأین تذهبون، به کجا داریم می‌رویم.»

کیمیا علیزاده خطاب به مردم ایران گفت: «چون نمی‌خواستم از پله‌های ترقی با نشستن پای سفره فریب، ریا و فساد بالا بروم، به همین خاطر رنج دوری از وطن را به جان خریدم.»

علیزاده در این بیانیه به صحبت‌های هادی ساعی، قهرمان پیشین تکواندوی ایران نیز واکنش نشان داد و او را مردسالار و زن‌ستیز دانست و گفت که مهاجرت کرده تا مانند هادی ساعی نباشد، وی ادامه داد که من یک انسان هستم و می‌خواهم در همین مدار باقی‌بمانم و خواهان یک زندگی شاد و سالم با امنیت هستم. هادی ساعی با انتقاد از مهاجرت کیمیا علیزاده، به خبرگزاری فارس گفته بود: «نمی‌دانم چرا یک مرتبه یادشان می‌آید مهاجرت کنند و لذت آنجا بیشتر از عزت ایران برایشان اهمیت دارد. به نظر من پناهندگی یک ذلت بزرگ برای هر شخص و آدمی است.»

کیمیا علیزاده در المپیک توکیو با تیم ملی آلمان به میدان مبارزه خواهد رفت. این مسابقات سی و دومین دوره بازی‌های المپیک می‌باشد که از ۲۴ ژوییه تا ۹ اوت ۲۰۲۰ در توکیو ادامه خواهد داشت.

منبع:خانه فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه