سحر ولدبیگی | سحر ولدبیگی و همسر

ژست عجیب سحر ولدبیگی در کنار همسرش

کدخبر : 22401

سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح از بازیگران خوب ایرانی است که در این تصویر او را با ژست عجیبی ملاحظه میکنید.

سحر ولدبیگی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بازیگر مطرح کشور .سحر ولدبیگی دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز و بازیگر می باشد. بازی در سریال دختران شروع شهرت سحر ولدبیگی بود. در ادامه عکس سحر ولدبیگی با ژست عجیبش را می بینید.

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند.اولین بار از همین کلاس ها با سریال سلام زندگی در سال 76 وقتی 20 ساله بود وارد تلویزیون شد. و فیلم ازدواج غیابی در سال 79 اولین تجربه حرفه ای او در سینما بود.

ولدبیگی با سریال دختران در سال 1380 شناخته شد. وی یکسال بعد در سریال پشت کنکوری‌ ها و بخصوص سریال پاورچین مهران مدیری به شهرت رسید.

در سال 1375 یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد گذراند، او اولین بار از همین کلاس ها به سریال سلام زندگی معرفی شد و اولین تجربه خود را در سال 1376 وقتی 20 ساله بود بدست آورد.

شروع شهرت اش با سریال دختران در سال 1380 بود، یک سال بعد در سال 81 با سریال پشت کنکورها و بعد سریال پاورچین سال 82 بکارگردانی مهران مدیری به اوج شهرت رسید.

ازدواج سحر ولدبیگی با نیما فلاح

سحر ولدبیگی

 سحر ولدبیگی در 1 خرداد 1382 با نیما فلاح همکار بازیگر خود ازدواج کرد، با گذشت نزدیک به 16 سال زندگی موفق این دو هنرمند هنوز این زوج فرزندی ندارند.

آشنایی این دو از سریال رستوران خانوادگی در سال 1379 زمانی که این دو همبازی بودند شروع شد و در نهایت این رابطه بعد از نامزدی سال 82 به عروسی ختم شد.

سحر ولدبیگی گفت :هر دو ما به اندازه کافی در فیلم ها و سریال ها، لباس عروس و دامادی پوشیده بودیم برای همین دیگر برایمان جذابیتی نداشت به همین دلیل بعد از مراسم عقد یک شام ساده با خانواده هایم خوردیم و بعد هم رفتیم خانمان، به همین راحتی …

هر دوی ما با یکدیگر صادق هستیم، به هم دروغ نمی گوییم و چیزی از هم پنهان نداریم، بجز صداقت از هم درک متقابل داریم و همدیگر را بخوی می فهمیم.

هر دو مای یک ویژگی خاص داریم که در هر موقعیتی باشیم صحبت کردن بزرگترین سرگرمی ماست و در کنارش کارهای دیگری هم انجام می دهیم.

مثلا، به گل و گیاهایمان می رسید، گیم کامپیوتری بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم، سریال و فیلم هم میبینم و گهگاهی سفر هم می کنیم.

بیوگرافی همسر سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی

نیما فلاح متولد 4 دی 1351 در تهران، بازیگر است.

فارغ التجصیل لیسانس گرافیک مطبوعات می باشد او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش در سال 1373 به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره بامهران مدیری در برنامه جنگ 1377 فعالیت بازیگری‌ اش را ادامه داد.

در سریال دختران با همسرش سحر ولدبیگی برای اولین بار همبازی بود.

شاید کمی تعجب کنید اگر بدانید نیما فلاح در این 10 سالی که چندان کار بازیگری نمی کرده بیکار نبوده و کارهایی مثل ساخت تبلیغات بازرگانی و تیتراژ را انجام می داده و دنبال موقعیت مناسب برای حضور دوباره در حرفه اصلی اش یعنی بازیگری بوده است.

تیزر های تبلیغاتی تک ماکارون، سن ایچ، ایران خودرو، اشی مشی و پارسوپال از جمله کارهای تبلیغاتی نیما فلاح و همسرش می باشد که در حال حاضر دیگر در این حوزه فعال نیستند.

آثار سحر ولدبیگی

سحر ولد بیگی

دختران

آرماندو

در حاشیه

دارا و ندار

زندگی به شرط خنده

گمشده

آب پریا

پاورچین

مثل بهار

سلام زندگی

باغ سرهنگ

چارخونه

نقطه چین

فیلم های سینمایی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی

مجرد ۴۰ ساله

شهر موشها

خاله سو سکه

اگه می تونی منو بکش

اگه می تونی منو بگیر

قلقلک

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ع- ت
    0

    توصیه بنده به خانم ولدبیگی وآقای فلاح اینه که هر چه زودتر صاحب فرزند بشید نمی دونید که چه صفایی داره وقتی پیر شدید دیگه اعصابتان کشش بچه داری نداره ، دیگه آثار پیری در وجود آقای فلاح ظاهر شده

  • ناشناس
    0

    ان شاء الله خداجون فرزندی به این زوج هنرمندم ن بده

  • ض
    0

    خداروشکر اینا بی ریا هستن ،خدا کنه همیشه اینجور بمونن

  • سح
    0

    این دوزوج خیلی خوبن بدون هیچ حاشیه کنار هم رندگی مبکنن شاد باشین همیشه

  • ناشناس
    0

    تو چرا بچه دار نمیشی

  • م
    0

    خیلی دوستداشتنی هستن صد ساله بشن کنار هم‌

  • ناشناس
    0

    ایاسحر.ولدبیگی افغانی هستش

  • ناشناس
    0

    همینجور بمون باوقاردوستت دارم چون جلف بودن بهت نمیادچون خانمی

آنچه دیگران میخوانند