ریحانه پارسا | قتل ریحانه پارسا | خودکشی ریحانه پارسا

فیلم زندگی خصوصی ریحانه پارسا

فیلم زندگی خصوصی ریحانه پارسا
کدخبر : 22428

چند روزی است که اخباری مبنی بر قتل ریحانه پارسا در فضای مجازی دست به دست می شود اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است.

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی این روزهای شبکه‌های اجتماعی است. ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت رسید. شایعه یا واقعیت مرگ ریحانه پارسا هنوز مشخص نیست. طلاق ریحانه پارسا از مهدی کوشکی حاشیه های زیادی به همراه داشت. در ادامه فیلم زندگی خصوصی ریحانه پارسا را ملاحظه می کنید.

بیوگرافی ریحانه پارسا 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و تنها دو خواهر کوچکتر از خود دارد .

ریحانه پارسا چگونه به شهرت رسید؟

ریحانه پارسا در تیزرهای تبلیغاتی (نظیر بانک شهر) بازی می کرده و بعد از آن مدتی مدل میکاپ عروس بوده است. اما همه چیز به کافه صابر ابر ختم می شود، جایی که ریحانه پارسا با عوامل سینمایی آشنا می شود و بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا تست می دهد و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می پیوندد.

ریحانه پارسا در مورد نحوه ورود به تلوزیون گفته بود:رشته من بازیگری است و زمانی که عوامل سریال پدر به‌ دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست دادم و پذیرفته شدم. بهرنگ توفیقی و حامد عنقا از من تست گرفتند و هفته آخر پیش تولید سریال بود که با من تماس گرفته شد، پای توافق نشستیم و قرارداد بستیم.

ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا 23 اسفند سال 1398 به طور رسمی خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او و مهدی کوشکی 18 سال اختلاف سنی دارند. ریحانه پارسا در صفحه خود نوشت: عهدمان در این قرنطینگی!

طی نشت خبری فیلم «خوب، بد جلف» ریحانه پارسا با رفتاری اغواگرانه سعی در جلب توجه داشت که واکنش های زیادی به این نوع رفتار او در فضای مجازی به راه افتاد.

حواشی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بعد از بازی در سریال پدر به چهره ای شناخته شده تبدیل شد، او با انتشار عکس هایی با حجاب نه چندان متعارف توجه رسانه ها را به خود جلب کرد، پس از آن مردم به شدت از او انتقاد کردند و خانم پارسا عکس های اینستاگرامی خود را پاک کرد.

اما در زمان کوتاهی او تیپ هایی عجیب دوباره مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت. او در جشنواره فیلم فجر 1398 با تقلید رفتارها و اکت های آنجلینا جولی باز هم حاشیه ساز شد. او با اداهایی عشوه گرانه و چشمک زدن به دوربین عکاسان موجی از انتقادها را به سمت خود روانه کرد.

آثار ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

● خوب ، بد جلف:ارتش سری – 1399

● کوسه – 1399

● گشت ارشاد – 1399

● رقصنده – 1399

مجمو تلویزیونی

● پدر – 1397

کار تئاتری

 ● کروکی

● فردریک

● اولئانا

● لیگ قهرمانان مرحله گروهی

● هفت شهر عشق

ماجرای مرگ ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

چند روزی است که اخباری مبنی بر قتل ریحانه پارسا در فضای مجازی دست به دست می شود اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است. همزمان، برخی منابع غیررسمی نیز از احتمال خودکشی یا اوردوز او خبر داده‌اند اما هنوز هیچ منبع رسمی و موثقی این اخبار را تأیید یا رد نکرده است.

یک خبر ناگهانی !  منتشر شدن خبر مرگ ریحانه پارسا بود. نام این بازیگر پر حاشیه و خبر مرگ او در فضای مجازی و به خصوص در کلاب هاوس همه را به تب و تاب انداخته است. خبر مرگ او از طرف رکنا تایید یا تکذیب نمی شود اما کنار هم گذاشتن تمام شواهد و اخبار حقایق بسیاری را آشکار می کند.

آن چیزی که به این شایعه دامن زد آخرین استوری ریحانه پارسا بود. ریحانه پارسا در آخرین استوری اینستاگرامی خود لیست کار‌هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبانش را در پی داشت و این در حالی است که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب هاوس او شب گذشته لایوی نامفهوم در اینستاگرام گذاشته است و در حالی که قرص سفید رنگی را با مشروبات الکلی می‌خورد، حرف‌های نامفهومی به زبان می‌آورد. این رفتار ریحانه پارسا شایعه مرگ او را تقویت کرد.

در چند سال گذشته شایعه سازان و افراد عضو شبکه‌های قمار هر از گاهی با انتشار چنین خبرهای غیر واقعی، به دنبال سوءاستفاده و به اصلاح داغ کردن فضا برای کشاندن مخاطب به سایت های خود بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند