از رضا رویگری در موزه سینما تقدیر شد

از رضا رویگری در موزه سینما تقدیر شد
کدخبر : 22459

​پرویز پرستویی، بازیگر سینمای ایران، در صفحه شخصی خود از تقدیر از رضا رویگری در موزه سینما همزمان با ضبط تاریخ شفاهی خبر داده است.

پرویز پرستویی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

موزه سینمای ایران عصر دوشنبه، هشتم شهریور ماه، به پاس بیش از نیم قرن فعالیت رضا رویگری در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون از وی تقدیر کرد.

در حاشیه ضبط تاریخ شفاهی از زحمات رضا رویگری که سال‌ها در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت حرفه ای داشته اند با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد. در این برنامه مهران عباسی، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره موزه سینما، مسعود نجفی، مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی، سپیده حیدر آبادی، مدیر روابط عمومی موزه سینما و برخی مدیران و کارشناسان این مجموعه حضور داشتند.

رضا رویگری در بخشی از این مصاحبه گفت: پدرم بسیار مذهبی بود و دلش می‌خواست روحانی شوم حتی در نوجوانی، ماه رمضان در پشت بام خانه مان اذان می‌گفتم و در مسجد اعظم تجریش آموزش قرآن، دروس دینی و مذهبی آموختم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب، داریوش مهرجویی برای فیلم الموت از من دعوت به همکاری کرد که آن فیلم به نتیجه نرسید و سال‌ها بعد با اجاره‌نشین ها فرصت این همکاری فراهم شد که تجربه بسیار شیرینی برایم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند