رپرتاژ اگهی /

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک
کدخبر : 37015

به نظر شما بهترین زمان برای سمپاشی سوسک چه زمانی است؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن سوسک جیغ بکشید. سوسک‌ها حشرات آزار دهنده‌ای هستند که در محیط‌های مختلف دیده می‌شوند. برخی از انواع سوسک در فصل پاییز و زمستان تخم ریزی کرده و در تابستان با گرمای هوا بیرون می‌آیند.

سمپاشی منزل در وقت مناسب می‌تواند از تخم ریزی سوسک‌ها جلوگیری کند. علاوه بر زمان درست حتما باید بر اساس نوع سوسک، سم مناسب را انتخاب کرده و با رعایت تمام نکات از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است سلامتی شما و افراد خانه به خطر بیفتد.

سمپاشی سوسک

اهمیت استفاده از سمپاشی

وجود سوسک و حشرات در خانه آسایش و امنیت شما را با مشکل روبرو می‌کند. نکته‌ای که برای از بین بردن این حشرات مخصوصا سوسک‌ها وجود دارد این است که استفاده از حشره کش‌ها تنها به صورت موقتی آن‌ها را از بین می‌برد. سمپاشی درست و اصولی در زمان مناسب می‌تواند آن‌ها را به طور کامل از بین ببرد. سوسک‌ها بسیار سرسخت هستند و به صورت مشترک از حیوان و انسان تغذیه می‌کنند. همچنین به دلیل انتقال میکروب و بیماری‌های مختلف، عامل بسیار خطرناکی برای سلامتی انسان هستند.

انواع مختلفی از سوسک‌های درشت، کابینتی، آشپزخانه‌ای، ریز، فاضلابی و ... وجود دارد که در تمام محیط‌ها سرک کشیده و در بسیاری از اوقات قبل از اینکه متوجه وجود آن‌ها شوید، تمام خانه را در برمی‌گیرند. به همین دلیل قبل از این شرایط بهتر است به سمپاشی محیط در زمان‌های مناسب فکر کنید.

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک

سوسک‌ها معمولا در طول روز در حال حرکت و جنب و جوش هستند. به همین دلیل نمی‌توان آن‌ها را در گوشه مناسبی پیدا کرده و از سم برای از بین بردن آن‌ها استفاده کرد. همچنین در طول شب در حال استراحت هستند و به همین دلیل می‌توان بهترین زمان برای سمپاشی سوسک را در زمان‌های عصر یا شب دانست. البته بهترین زمان سمپاشی را باید با توجه به نوع سوسک مشخص کرد.

هر چه زمان سمپاشی به زمان تخم گذاری سوسک‌ها نزدیک‌تر باشد، احتمال از بین رفتن آن‌ها به طور کامل بیشتر می‌شود. در غیر این صورت با فرا رسیدن زمان رشد و تکامل آن‌ها، نابود کردن آن‌ها سخت‌تر است. برخی از سم‌های موجود در بازار باعث از بین رفتن سوسک‌ها به صورت موقت شده و از آنجایی که قدرت کافی برای از بین بردن تخم‌های آن‌ها را ندارد، به طور کلی ریشه کن نمی‌شوند.

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک

بهترین زمان سمپاشی سوسک فاضلاب

در گذشته این نوع سوسک‌ها تنها در فاضلاب‌ها وجود داشتند، اما امروزه علاوه بر فاضلاب در سقف‌های کاذب نیز به وفور دیده می‌شوند. اگر این نوع سوسک‌ها را در سقف‌های کاذب دیدید، باید هرچه سریع‌تر برای سمپاشی آن‌ها اقدام کنید. زمان خاصی برای سمپاشی این نوع سوسک در سقف‌های کاذب وجود ندارد. به این صورت می‌توانید از تکثیر آن‌ها جلوگیری کنید.

 اما زمان سمپاشی این سوسک‌ها در فاضلاب متفاوت است. از آنجایی که تقریبا تمام حشرات در فصل بهار شروع به تخم ریزی می‌کنند، بهترین زمان برای سمپاشی سوسک، از اول اردیبهشت تا پایان شهریور ماه است. در این زمان سمپاشی را انجام داده تا در همان زمان تخم گذاری از بین بروند و فضا برای رشد آن‌ها وجود نداشته باشد.

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک کابینتی

سوسک‌های آلمانی که به آن‌ها سوسک کابینتی نیز گفته می‌شود، نمونه‌ای از سوسک‌ها هستند که معمولا در محیط آشپزخانه دیده می‌شوند. این سوسک‌ها جثه ریزی داشته و به راحتی درون درز‌های کابینت‌ها مخفی می‌شوند. بهترین زمان برای سمپاشی سوسک‌های آلمانی نیز در زمان تخم ریزی آن‌هاست، زیرا به سرعت تولید مثل کرده و تعدادشان زیاد می‌شود.

معمولا سوسک‌های آلمانی به تمام سم‌های موجود مقاوم هستند. بهترین راه برای از بین بردن آن‌ها ترکیب کردن درست و اصولی چند نمونه سم است که آسیبی برای سلامتی انسان نداشته و سوسک‌ها را از بین ببرد. سموم فسفره، کارباماتی و پیرتیروئیدی بهترین و تأثیرگذارترین سم‌ها برای از بین بردن سوسک‌های آلمانی هستند.

برای خرید این نوع سم‌ها می‌توانید به مراکز معتبر سم فروشی مراجعه کرده تا با ترکیب مواد مفید، سم لازم ایجاد شده و در کمترین زمان ممکن آن‌ها را از بین ببرید.

محیط‌های گرم و مرطوب و تاریک مانند آشپزخانه بهترین محیط برای رشد این نوع سوسک هستند. معمولا سوسک‌ها به آب، غذا و پناهگاه نیاز دارند و حتی در صورت از بین بردن تمام این موارد ممکن است باز هم شاهد آن‌ها باشید.

زمان سم پاشی سوسک

نکات مهم برای سمپاشی سوسک

شاید تصور کنید به همین سادگی می‌توانید سمپاشی محیط‌ موردنظر خود را انجام دهید، اما سمپاشی نکات خاصی دارد که حتما باید رعایت شوند. بسیاری از سموم استفاده شده برای سمپاشی برای سلامتی انسان بی خطر هستند، اما بهتر است تمام موارد گفته شده را رعایت کنید و از بروز مشکلات، حسسایت‌ها و هرگونه مسمومیت جلوگیری کنید.

نکته دیگری که درباره سمپاشی سوسک‌ها وجود دارد این است که سوسک‌ها توانایی بسیار زیادی در پنهان شدن دارند و اگر تا زمانی که در معرض دید قرار داشته آن‌ها را از بین نبرید، به راحتی نمی‌توانید مخفی گاه آن‌ها را پیدا کنید. در ادامه برخی از اقدامات مهم قبل و بعد از سمپاشی معرفی شده‌اند.

اقدامات قبل از سمپاشی

برای جلوگیری از بروز مشکلات و خطرات برای سلامتی افراد و تأثیر بیشتر سمپاشی در از بین بردن انواع مختلف سوسک‌ها حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • قبل از انجام سمپاشی بهتر است تمام مواد غذایی را از محیط خارج کرده تا در حین سمپاشی آلوده نشوند.
  • تمام افراد خانه را ترک کنند و با توجه به نوع سم تا زمان تعیین شده به محیط خانه وارد نشوند.
  • ظروف را از خانه و آشپزخانه خارج کنید.
  • حتما از افراد و کارشناسان باتجربه در حوزه سمپاشی کمک بگیرید تا این کار به صورت اصولی انجام شود. در این زمینه می‌توانید خدمت از ما کمک بگیرید. کافی است درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن سمپاشی مناسب برای شما انجام شود.

اقدامات بعد از سمپاشی

پس از اتمام سمپاشی نیز بهتر است فعالیت‌های زیر را انجام داده تا تأثیر سمپاشی بیشتر شود. علاوه بر آن با این اقدامات خطرات کمتری سلامتی انسان را تهدید می‌کند.

  • تا زمانی که تمام سموم استفاده شده به طور کامل خشک شوند، به محیط وارد نشوید.
  • از متخصص سمپاشی درباره زمان تمیزکاری خانه سوال کنید، زیرا تمیزکاری زودهنگام ممکن است سموم موجود را از بین ببرد.
  • پس از زمان مناسب محیط را به طور کامل تمیز کنید.
  • هوادهی مناسب انجام دهید تا هوای محیط تمیز شده و افراد بتوانند به خانه برگردند.
  • برای بازگشت حیوانات خانگی خود به محیط نیز از تکنسین سمپاشی سوال کنید.

هزینه سمپاشی منازل

هزینه سمپاشی منازل با توجه به نوع سم مورد استفاده و دستمزد تکنسین متفاوت است. برای این منظور ابتدا می‌توانید با کارشناس مربوطه صحبت کرده تا برای بازدید به منزل شما بیاید. این فرد ابتدا سوسک‌ها و سایر حشرات موجود در منزل را بررسی کرده و میزان و نوع سم موردنیاز را مشخص می‌کند. در نهایت با توجه به مدت زمان سمپاشی هزینه نهایی را مشخص می‌کند.

"بازار آنلاین خدمت از ما" تعدادی از بهترین شرکت‌های سمپاشی را به شما معرفی می‌کند تا با هزینه مناسب، به صورت کاملا اصولی و در کمترین زمان ممکن از شر سوسک‌ها و هرگونه حشرات دیگر راحت شوید.

 

شرکت سم پاشی سوسک

برخی از روش‌های غیرشیمیایی مانند کاهش منابع غذایی، حذف منابع آبی و یا حذف پناهگاه‌های سوسک‌ها وجود دارد که می‌توانند تا حدودی از رشد و تکثیر آن‌ها در منزل جلوگیری کنند. اما این روش‌ها به هیچ عنوان باعث حذف دائمی سوسک نشده و باید به دنبال استفاده از روش‌های سمپاشی باشید.

سمپاشی از فعالیت‌های بسیار مهمی است که تمام حشرات، سوسک‌ها و جانوران ریز و درشتی که در محیط زندگی باعث بروز بیماری‌ها و سلب آسایش شما می‌شوند را از بین می‌برد. سوسک‌ها از جمله حشراتی هستند که در محیط‌های مختلف مانند آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، سقف‌های کاذب و ... دیده می‌شوند. بهترین زمان برای سمپاشی سوسک و سایر حشرات، قبل از زمان تخم گذاری آن‌هاست. به این صورت در همان مرحله کاملا از بین رفته و فرصتی برای تکثیر پیدا نمی‌کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند