در راستای جوان گرایی؛

درخواست جوانان انقلابی از طیب نیا

درخواست جوانان انقلابی از طیب نیا
کدخبر : 22156

عده ای از جوانان انقلابی از مدیرعامل فولاد مبارکه درخواست کردند که وی نسبت به تغییرات مدیریتی در دو هلدینگ زیر مجموعه این کارخانه فولادسازی ورود کند.

به گزارش رصد اقتصادی: امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) عده ای از جوانان انقلابی از «محمدیاسر طیب نیا» مدیرعامل کارخانه فولادسازی فولاد مبارکه اصفهان درخواست کردند که وی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای گام دوم انقلاب، نسبت به تغییرات سمت های مدیریتی در زیرمجموعه های این کارخانه فولادسازی ورود کند.
این جوانان انقلابی در متن درخواست خود از طیب نیا آورده اند که اجرای گام دوم انقلاب از فرمایشات مقام معظم رهبری است که در دولت سیزدهم به اجرای آن توجه ویژه ای دارد و در تلاش است که این دستور را به نحو احسن به انجام برساند. لذا سعی بر آن است که از جوانان متعهد، انقلابی و متخصص در همه زمینه‌های مدیریتی کارخانه فولادسازی فولاد مبارکه استفاده شود.
وقتی که هلدینگ‌های «آتیه فولاد نقش جهان» و «سرمایه گذاری توکا فولاد» با همان مدیرعامل های دولت دوازدهم و نیروهای سابق که یک بار همه انرژی خود را در راه خدمت به مردم صرف کرده‌اند اداره شود؛ قطعا نمی‌توان گام دوم انقلاب را پیاده سازی کرد.
لذا جوانان انقلابی از آقای طیب نیا که خود در راستای اجرای گام دوم انقلاب در سمت‌ مدیرعاملی فولاد مبارکه منصوب شده اند انتظار دارند نسبت به تغییر و تحول در ادارات زیر مجموعه این کارخانه فولاد سازی و بخصوص این دو هلدینگ ذکر شده، تصمیمات موثر و سازنده ای را مبذول نمایند.

منبع: آوای صنعت
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه