همسر جوان حسن یزدانی | عشق حسن یزدانی

مراسم ازدواج حسن یزدانی + عکس همسر حسن یزدانی

مراسم ازدواج حسن یزدانی + عکس همسر حسن یزدانی
کدخبر : 22210

عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی به دنبال داشته است که این عکس شایعه ازدواج حسن یزدانی را به وجود آورد که صحت آن تکذیب شد .

به گزارش رصداقتصادی : حسن یزدانی کشتی گیر محبوب ایرانی است که در مسابقات جهانی توانست مدال طلا را به دست بیاورد . او این طلا را با شکست تیلور به دست آورد که با این برد بیش از پیش محبوب قلب مردم ایران شد . حسن یزدانی پیش از این چند مدال نیز در مسابقات المپیک و آسیا به دست آورده بود . در ادامه تصاویری از حسن یزدانی را می بینید .


خبر فوری : عاشقانه حسن یزدانی و همسر جوانش + عکس همسر حسن یزدانی


 

حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با پیروزی شش بر دو برابر دیوید تیلور آمریکایی ضمن جبران شکست در دیدار نهایی بازی‌های المپیک توکیو به مقام قهرمانی رقابت‌های جهان دست یافت. همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه و بنابر شنیده ها کارمند شرکت هواپیمایی است.حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.

حسن یزدانی

کودکی حسن یزدانی

حسن یزدانی ورزش کشتی را از سن 11 سالگی آغاز کرده و اولین مربی حسن یزدانی حاج محمد اسماعیل پور بوده است، اما پس از حدود یک سال کشتی را به طور بسیار جدی زیر نظر همت مسلمی ادامه داد و در حال حاضر هم در کنار همت مسلمی (مربی دوران کودکی اش) تمرینات خود را پیگیری می کند.

مدال های حسن یزدانی از کودکی تا به رده سنی جوانان:

مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا 2011 در وزن 50 کیلوگرم

مدال نقره قهرمانی نوجوانان جهان 2011 در وزن 50 کیلوگرم

مدال طلا قهرمانی جوانان آسیا 2014 در وزن 66 کیلوگرم

مدال طلا قهرمانی جوانان جهان 2014 در وزن 66 کیلوگرم

شروع فعالیت حرفه‌ای حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی را از سن ۱۱ سالگی و در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در اوت سال ۲۰۱۱ با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۱ به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

حسن یزدانی در ژوئن سال ۲۰۱۴ به عنوان نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت. او دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در زاگرب کرواسی در وزن ۶۶ کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی به ردهٔ سنی بزرگسالان آمد و در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابالوف قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد.

حسن یزدانی

سال‌های فعالیت حسن یزدانی

سال ۲۰۱۵

یزدانی در ۱۱ بهمن سال ۱۳۹۳ در اولین تجربهٔ خود در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ پاریس شرکت کرد و قهرمان شد. او سپس در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ لس آنجلس که در ماه فروردین سال ۱۳۹۴ برگزار شد شرکت کرد و به همراه سایر ملی‌پوشان ایرانی قهرمان جام جهانی کشتی شد. یزدانی در اردیبهشت ۱۳۹۴ در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران شرکت کرد و در فینال اول در مقابل مهدی تقوی قهرمان سابق جهان با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد. تقوی در فینال دوم در مقابل یزدانی حاضر نشد و بدین ترتیب یزدانی برای مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۵ به عضویت تیم ملی بزرگسالان ایران در وزن ۷۰ کیلوگرم درآمد.

هدف حسن یزدانی در کشتی

کشتی گیر حسن یزدانی:از همان روزهای ابتدایی که کشتی را شروع کردم، با این هدف کشتی را به صورت حرفه ای دنبال کردم که به بالاترین مقام در ورزش برسم.

تحصیلات حسن یزدانی

کشتی گیر حسن یزدانی دانشجوی سما دانشگاه آزاد است و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر پیگیری می کند، وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت می باشد.

حسن یزدانی

حسن یزدانی در سال های ابتدایی کشتی

حسن یزدانی کشتی را از سن یازده سالگی و در سال 2006 میلادی آغاز کرد. او پس از چند سال و در سال 2011 به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در آگوست سال 2011 با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2011 به مدال برنز وزن 50 کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

حسن یزدانی در ژوئن سال 2014 به عنوان نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل همه رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت. او دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در زاگرب کرواسی در وزن 66 کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی به رده سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابلوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد.


خبرداغ : علی دایی از همسرش شکایت کرد / تهدید علی دایی علیه همسرش + عکس


توصیه های حسن یزدانی به کشتی گیران نونهال

دو کشتی گیر طلایی ایران در مسابقات جهانی امروز در جمع کشتی گیران نونهال حاضر شدند.

 حسن یزدانی و امیرحسین زارع قهرمانان کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی نروژ، بعداز ظهر امروز در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان که در خانه کشتی شهید صدرزاده در حال برگزاری است حضور یافتند.

حسن یزدانی در ابتدای صحبت خود گفت: زیاد اهل صحبت کردم نیستم، اما به شما می گویم وقتی اینجا آمده اید قدر خودتان را بدانید و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

وی ادامه داد: مهمترین و بهترین مسئله این است که از این اردو نهایت استفاده را ببرید و بدانید که بهترین سن یادگیری برای کشتی همین سن است و هرچیزی که الان یاد بگیرید می توانید از آن به خوبی در مسابقات خود استفاده کنید.

حسن یزدانی

 رازها و تصاویر زندگی خصوصی دیوید تیلور/ ملاقات و شکست دختر مورد علاقه‌ روی تشک کشتی!/ 

دیوید تیلور کشتی‌گیر مطرح آمریکایی و رقیب بزرگ حسن یزدانی که به لقب «مرد جادویی» دست پیدا کرده است، سال‌ها برای رسیدن به قهرمانی المپیک تلاش کرد و سرانجام در توکیو ۲۰۲۰ به این رؤیا رسید.

نام دیوید تیلور یکی از هیجان‌انگیزترین نام‌ها در کشتی آزاد است. تیلور که در سال ۲۰۱۸ در وزن ۸۶ کیلوگرم قهرمان جهان شده بود در سال ۲۰۱۹ مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی در زانویش به مدت یک سال از میادین دور باشد اما بعد از بهبودی به روزهای اوجش برگشت. تیلور بعد از اینکه در دور مقدماتی المپیک پان‌آمریکا در کانادا به مدال طلا دست پیدا کرد، موفق شد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم با شکست حسن یزدانی به مدال طلا دست پیدا کند.

عشق زندگی روی تشک کشتی

دیوید تیلور همسرش کندرا را در محیطی کاملاً منحصر به فرد ملاقات کرد؛ بر روی تشک کشتی. این زوج که آن زمان ۱۰ ساله بودند در مسابقات ملی در رنو نوادا به مصاف هم رفتند. تیلور برنده شد و آن‌ها بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز با یکدیگر هستند. تیلور موفقیت‌هایش را مدیون همسرش می‌داند. در مورد همسرش کندرا می‌گوید: «او دائماً سعی می‌کند به من کمک کند، راهنمایی‌ام می‌کند، و هر موقع تمرکزم را از دست می‌دهم کمکم می‌کند تا دوباره متمرکز شوم. بدون همسرم هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. همیشه من را در اولویت قرار می‌دهد و من واقعاً نمی‌توانم آنطور که باید از او تشکر کنم جز اینکه هر روز او را در آغوش بگیرم و از ته قلبم بگویم دوستت دارم.»

احتمالاً عشق دیوید و کندرا از نوع عشق در نگاه اول بوده چون دیوید هنوز هم برگه پیروزی آن زمانش را نگه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • سارا ایزدی
    2

    میگما خانمت خارجیه

  • ابوالفضل
    0

    انشاءالله که خوشبخت بشی پهلوون.

  • فاطمه
    3

    چرا الکی حرف میزنید قلبم اومد تو دهنم😑😂😂😂

    • فاطمه
      0

      😂نه واقعا زن گرفته دوستاشم تایید کردن

    • ناشناس
      0

      سلام خوبی

    • 0

      کشتی گیر خوب و با معرفت هس حسن آغا

  • ابوالفضل بهره ور
    30

    حسن آقا ببخشید شما که تا دیروز میگفتی ما مطبع فرمان اهل بیتیم و هر چه که داریم از آن هاست
    حالا این زن بی حجاب کیست؟
    پس فهمیدیم تو هم جزء کسانی هستی که وقتی کارشان با اهل بیت گره می خورد با آنها هستند اما وقتی که خرشان از پل گذشت فاتحه ی ریزی به اهل بیت می خوانند و به ریششان گاه گاه میخندند و می گویند به به عجب خر مفتی سوار شدیم.
    بیچاره مولایم 😔😔😔
    وقتی با به امید آدم شدنتان به شما ها نعمت میدهد بعد دلش را می شکنید
    خدا لعنتتان کند خدا لعنتتان کند

    • ناشناس
      3

      نابغه زن نگرفته که کشتی گیر زن خارجیه باهاش عکس انداخته

    • ناشناس
      0

      خفه بابا اسکل عقب افتاده

    • ناشناس
      0

      خفهههه😡

  • مصطفی کارگلی
    10

    این عکس عکس زن کشتی گیر هندی نایب قهرمان المپیک باجران

    • 0

      فاز نگیرید تو رو خدا این دختره خودش کشتی گیره امده با یزدانی عکس بگیره نمیشه که با بد اخلاقی باهاش دختره رفتار میکرد الکی گنده نکنید چیزارو😑😐

  • ناشناس
    1

    دمش گرم امریکا را شکست داد افرین

  • عابدین عبدی
    13

    چرا ادم معتقدی مثل حسن یزدانی اجازه داده همسرش بی حجاب عکس بگیره؟

    • ناشناس
      0

      زنش نیست بابا یه کشتی گیر که فقط امده با یزدانی عکس بگیره😑

  • ناشناس
    8

    متوجه نشدم تیلور وقتی ده ساله بوده با یه دختر کشتی گرفته . مگه میشه پسر با دختر کشتی بگیره . جل الخالق .

    • 1

      زن نگرفته که کشتی گیر زن خارجیه باهاش عکس انداخته

  • ناشناس
    1

    سلام . سلام به آقای حسن یزدانی این قهرمان مملکتمان که با پیروزی خود یکبار دیگر همه را به شگفتی برد.دافرین براین مرد بزرگ . مبارک باشه ازدواج شما وعاقبت بخیر بشید همراه همسرتان . خیلی بهم میایید . مبارک باشه .

  • ناشناس
    0

    قربانت حسن جان

  • حسین
    0

    ا

  • حسین
    0

    الکی شرو ور نگین این خانوم کشتی گیر محبوبش حسن یزدانی الکی شایه سازی نکنید

  • علی قاسمی
    0

    موفق وپیروزوشادمان باشید

  • مجتبی فتحی
    0

    دیگه دختر قعطی بود

  • ناشناس
    0

    خاک

  • جونم
    0

    عزیز

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه