همسر شادی مختاری | کشف حجاب شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا سریال جزیره کیست + عکس همسر شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا سریال جزیره کیست + عکس همسر شادی مختاری
کدخبر : 22221

بیوگرافی و عکس های دیده نشده از شادی مختاری را در ادامه می بینید .

شادی مختاری بازیگر جوان و مستعد سینما و تلوزیون است . شادی مختاری چند آثار سینمایی و تلوزیونی در کارنامه خود دارد . شادی مختاری با بازی در سریال جزیره دوباره بر سر زبان ها افتاده است . عده ای از نظر چهره ای شادی مختاری را شبیه به سحر قریشی می بینند اما بسیاری دیگر سطح بازی او را کاملا متمایز می دانند . در ادامه بیوگرافی شادی مختاری را می بینید .

شادی مختاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون در نخستین تجربه بازیگری در نمایش خانگی در سریال جزیره در نقش (صحرا) به کارگردانی سیروس مقدم ایفای نقش میکند در ادامه با بیوگرافی و عکس های جدید و سوابق هنری شادی مختاری بازیگر نقش صحرا نقش اصلی و کلیدی در ( سریال جزیره ) و پیج اینستاگرامش آشنا شوید

شادی مختاری

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که با حضور در سریال «جزیره» به نظر می‌رسد آینده‌ی هنری خوبی در انتظار اوست.

شادی مختاری متولد ۱۸ فروردین سال ۱۳۷۳ می باشد او بازیگر سینما ، تئاتر و سینما اهل ایران است که در رشته علوم ارتباطات اجتماعی تحصیل کرده و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرده است

شادی مختاری

سوابق هنری

شادی مختازی بازیگری از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در چند فیلم و سریال حضور داشته است. وی در سال ۹۶ در سریال سایه بان و در سال ۱۳۹۸ در سریال دلدار ساخته برادران محمودی بازی کرد. او در سریال دلدار در نقش ندا بازی کرده بود که در کنار محمدرضا غفاری در نقش آرش حضور داشت که در ماه مبارک رمضان پخش شد

او در سال ۱۳۷۹ در فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌شود؛ «هفت و نیم» قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند .

شادی مختاری

ازدواج و همسر

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که با حضور در سریال «جزیره» در نقش دختر خبرنگاری به نام صحرا به نظر می‌رسد آینده‌ی هنری خوبی در انتظار اوست.

در این سریال بازیگرانی چون : محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، اکبر زنجانپور، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، زهیر یاری، مینا وحید، امیر کاظمی، السا فیروزآذر و امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند در نقش ارشد شاهنگ و … ایفای نقش کردند

جزیره مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

صحرا (شادی مختاری)خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه ایی میگیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند.

بیوگرافی کامل شادی مختاری بازیگر نقش صحرا صراف در سریال جزیره

بیوگرافی کامل بازیگر نقش صحرا صراف را اینجا بخوانید

شادی مختاری بازیگر جوان ایرانی است که در سریال جزیره نقش صحرا صراف  را بازی می کند. 

صحرا صراف متولد سال 73 و دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. او با شرکت در کلاس‌های بازیگری توانست بازیگری را آغاز کند. 

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم است.

شادی مختاری

زندگی خصوصی شادی مختاری

شادی مختاری یک برادر دارد و با پدر و مادرش زندگی می کند. شادی مختاری بازیگری را از سریال دلدار آغاز کرده است او ازدواج نکرده و مجرد است.

شادی مختاری پس از 3 سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال "سایه بان" به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌است.

داستان سریال روایت زندگی دو جوان کارگر با نامهای سهراب (مجتبی پیرزاده) و سعید (محمد ولی زادگان) است که با هم رفیق صمیمی اند و هر کدام در زندگی خانوادگی خود با مشکلات زیادی که بیشتر جنبه مالی دارد دست به گریبانند.

شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، امین تارخ، بهزاد فراهانی و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداخت اما از کارکترهای اصلی این مجموعه نبود.

شادی مختاری در مجموعه تلویزیونی "دلدار" به کارگردانی جمشید و نوید محمودی نقش «ندا» همسر رامین که سجاد دیرمینا این نقش را ایفا می کند، بازی کرده است. پخش این سربال در ماه رمضان 98 و از شبکه دو سیما است.

سریال دلدار روایتگر قصه زندگی یک دانشجوی نخبه به نام آرش است که بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین کردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌کند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیکیشنی که در دانشگاه طراحی کرده بود را راه‌اندازی کند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد. از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود و …

شخصیت تقریبا پیچیده ندا و چالش‌های ایفای این نقش می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه بازیگری این هنرپیشه باشد.

شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی ایفای نقش می کند.

شادی مختاری

شادی مختاری در نقش صحرا صراف در سریال جزیره

اولین تجربه شادی مختاری در شبکه خانگی با بازی در سریال جزیره در نقش صحرا صراف به دست آمد. او دراین سریال نقش خبرنگار اقتصادی را بازی می کند که درگیر عشق پسری ثروتمند می شود اما عشق آنها بی سرانجام می‌ماند و این شکست عشقی مسیر زندگی صحرا صراف را تغییر می دهد. 

شادی مختاری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه