همسر امیرعلی نبویان | امیرعلی نبویان در پارتی

حمله امیرعلی نویان به ترلان پروانه / نبویان پروانه را با خاک یکسان کرد + فیلم

حمله امیرعلی نویان به ترلان پروانه / نبویان پروانه را با خاک یکسان کرد + فیلم
کدخبر : 22279

امیرعلی نبویان ترلان پروانه را در مافیا نقره داغ کرد .

به گزارش رصداقتصادی : امیرعلی نبویان مجری و نویسنده تلوزیون است که در اکثر مسابقات تلوزیونی بسیار باهوش عمل کرده است . امیرعلی نبویان نبوغ خود را در نوشتن کتاب نیز نشان داده است و طرفداران زیادی هم دارد . امیرعلی نبویان به تازگی در شوی شب های مافیا در فیلیمو حضور داشته است که از باهوش ترین بازیکنان این سری از بازی است . اما ویدیوی منتشر شده از امیرعلی نبویان در هنگام بحث کردن با ترلان پروانه جنجال زیادی در اینستاگرام ایجاد کرده است که این ویدیو را در ادامه می بینید . 


خبرداغ : نامزد احسان علیخانی کیست + عکس همسر احسان علیخانی


 


خبرداغ : ماجرای رابطه غیراخلاقی سارا و نیکا + جنجال جدید سارا و نیکا


امیرعلی نبویاننویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون متولد دوم فروردین 1359 است.

بازی درخشان امیرعلی نبویان در شب های مافیا | ماجرای ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش

 امیرعلی نبویان نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون متولد دوم فروردین 1359 است. امیرعلی نبویان در شهر آمل بزرگ شد. امیرعلی نبویان در رشته مهندسی برق دانشگاه علوم و فنون مازندران تحصیل کرد و بعد از اتمام تحصیل شروع به کار کرد.

امیرعلی نبویان

بیوگرافی امیرعلی نبویان 

امیر علی نبویان متولد دوم فروردین ماه سال ۱۳۵۹ می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه مازندران است. در برنامه رادیو هفت به عنوان مجری حضور داشته و به تازگی مشغول ایفای نقش در سریال نوشدارو می باشد. وی یکی از نویسندگان محبوب کشور است و کتاب  مجموعه داستان های قصه های امیر علی از وی به انتشار رسیده است. با شرکت در مسابقه لباهنگ برنامه خندوانه به مجری گری رامبد جوان نیز توانسته است طرفداران زیادی جلب کند. 

امیرعلی نبویان

کودکی و نوجوانی امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان در شهر آمل بزرگ شد و تا 6 سالگی در یک خانه قدیمی آلمانی با اتاق‌های زیاد زندگی می‌کرد. امیرعلی بارها گفته است که به یاد دارد دوران کودکی اطرافش در همان خانه قدیمی پر از آدم بوده است. او بعدها فهمیده که این افراد کردهای عراقی بودند که به ایران مهاجرت کرده بودند و با آن‌ها زندگی می‌کردند. او در دوران نوجوانی تحت تاثیر پسرخاله‌هایش به فیلم و موسیقی علاقه پیدا کرد و با وجود اینکه خیلی شیطنت داشت و بازیگوش بود دوست داشت بازیگر و گزارشگر فوتبال شود. او در مصاحبه‌ای گفته است: «روزهای بچگی من خیلی متفاوت و متنوع بوده‌اند. یکی از آن‌ها این بود مثلا مجری یا گوینده برنامه صبح جمعه با شما بشوم. یا مثلا آرزوی دیگرم این بود که گزارشگر مسابقات فوتبال شوم. یادم می‌آید تمام فوتبال‌ها را گزارش می‌کردم، صدای تلویزیون را می‌بستم و خودم شروع می‌کردم به گزارش کردن. در زمان نونهالی من فضا این‌طور نبود که با یک کلیک در فضای اینترنت بتوانید اسم تمام فوتبالیست‌های دنیا را با شماره شناسنامه و تاریخ تولد و نام پدر و محل سکونتشان در بیاورید».

امیرعلی نبویان

دانشگاه و تحصیلات 

امیرعلی در رشته مهندسی برق دانشگاه علوم و فنون مازندران تحصیل کرد و بعد از اتمام تحصیل شروع به کار کرد. او چندین کار مختلف از جمله کار در کارخانه، بازاریابی، تدریس ریاضی و ... را امتحان کرد؛ اما هیچ کدام حس رضایتی برای او نداشت و احساس می‌کرد که زمان و انرژی او را می‌گیرد به همین دلیل تصمیم گرفت به دنبال علایق خود برود. در سال 1387 وقتی 28 ساله بود برای شرکت در کلاس‌های بازیگری از آمل به تهران آمد و در موسسه کارنامه زیر نظر هدایت هاشمی، مهتاب نصیرپور و حسن معجونی دوره‌های بازیگری را گذراند.

ازدواج نبویان با بهار نوروزی

در خرداد ماه سال 1395 امیرعلی نبویان که بعد از برنامه لباهنگ در خندوانه شهرت بیشتری بین مردم پیدا کرده بود. در یک پشت اینستاگرامی خبر ازدواج خود را اعلام کرد. او با بهار نوروزی مدیر شرکتی که در آن می‌کند ازدواج کرد. بهار نوروزی در مصاحبه‌ای گفت: «من یک شرکت تبلیغاتی دارم که یک بخش ایده پردازی دارد. در این بخش امیرعلی به عنوان کپی رایتر ما بود و به همین دلیل معاشرت بیشتر شد و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم».

امیرعلی نبویان

سرطان همسر امیرعلی نبویان

بهار نوروزپور یک سال و نیم از امیرعلی کوچک تر است.

خانوم نوروزپور مدتی قبل از ازدواج بیماری سرطان را پشت سرگذاشته بود، بعد از ازدواج دوباره سرطان برگشت اما با عشق و حمایت امیرعلی دوباره موفق به شکست سرطان شد.

حضور امیرعلی نبویان در سینما و تئاتر

نمایش کمدی ناگهان پیت حلبی نوشته‌ی امیرعلی نبویان در دی و بهمن ماه سال 1393 به کارگردانی «کوروش سلیمانی» روی صحنه رفت. نام امیرعلی نبویان به عنوان نویسنده‌ی نمایشنامه این اثر باعث شد تا پای خیلی‌ها به سالن تئاتر باز شود و این نمایش با استقبال خوبی مواجه شد.

امیرعلی نبویان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که: «خیلی دوست دارم فیلم‌نامه بنویسم؛ ولی به دلیل مشغله زیاد پیش نیامده است. متاسفانه کارهایی را که دوست دارم انجام دهم مرتب به تعویق می‌افتد و یکی از این کارها نوشتن فیلمنامه سینمایی است. خیلی دوست دارم خود را در این فضا امتحان کنم. خیلی‌ها از سینما می‌نالند که چرا قصه ندارد؟ چرا اتفاق ندارد؟ می‌خواهم به عنوان کسی که قصه می‌سازد، یک سینمای راوی ایجاد کنم. سینمای روایت‌گر و قصه‌گو را دوست دارم».

امیرعلی نبویان در فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی در کنار بازیگرانی چون «حامد بهداد»، «رعناآزادی‌ور» و «باران کوثری» نقش آفرینی کرده است.

امیرعلی نبویان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه