تازه های اینستاگرام

تازه های اینستاگرام
کدخبر : 22321

عکس جنجالی تتلو با یک هوادار شایعه ازدواج او را پخش کرد اما این شایعه ای بیش نبوده تتلو ازدواج نکرده است .

تتلو در اینستاگرام دوباره جنجال به پا کرده است . بعد از توهین های مکرر او به هواداران باز هم در کنسرت او در ترکیه حضور داشتند این کنسرت بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بود و جنجال های زیادی داشت . تتلو دوباره با این جنجال ها سر زبان ها افتاد . در ادامه جزئیاتی عجیب از تتلو می بینید که تاکنون مخفی بوده است . تتلو بعد از کنسرت یک عکس نیز منتشر کرده است که همه گمان می کنند او نامزد کرده است اما این موضوع صحت ندارد و عکس او با یکی از رقصنده های کنسرتش است . 

تتلو

پایین کشیدن شلوار تتلو در کنسرت استانبول!

امیر تتلو سایت شرط بندی زد. امیرحسین مقصودلو ملقب به امیرتتلو خواننده پرحاشیه رپ، کنسرت خود را شب گذشته در استانبول انجام داد که حواشی زیادی داشت.

یکی از حواشی‌های کنسرت امیر تتلو، حضور بسیار زیاد طرفداران او در این کنسرت بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا، ازدحام جمعیت بسیار بالا بود. با توجه به ویدوهای منتشر شده در فضای مجازی، نشان می‌دهد طرفداران او با عبور و گذشتن از گیت ورودی خود را به سالن کنسرت رساندند.


خبرداغ » عکس لورفته از سارا و نیکا و همسرانشان + عکس


حاشیه دیگر مربوط به خود امیر تتلو است. او در حالی که برای طرفداران خود در حال اجرای آهنگ بود، یک زن از پشت سر لباس تتلو را پایین کشید که ویدیو این اتفاق در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

تتلو

لو رفتن رابطه امیر تتلو و بدل آنجلینا جولی

رامانا سیاحی دختر ایرانی بدل آنجلینا جولی به رابطه اش با امیر تتلو اعتراف کرده و گفته امیر تتلو از او خواسته تا در موزیک ویدیواش حضور داشته باشد.

تصاویری از رامانا سیاحی بد ایرانی آنجلینا جولی که این روزها مشهور شده در کنار امیر تتلو زمانی که در ایران بود منتشر شده و او را مجبور به اعتراف درباره رابطه اش با تتلو کرده است. رامانا سیاحی می گوید که آهنگ مشهور امیر تتلو برای او خوانده شده است.

البته رامانا سیاحی می گوید رابطه ای در کار نبوده و همکاری آنها برای موزیک ویدیو مشهور او بوده است که برای وی سروده بود. همچنین او می گوید که این حاشیه ها را برای فالوور ایجاد نمی کند و نیازی به فالوور ندارد.

لو رفتن رابطه امیر تتلو و بدل آنجلینا جولی

در اینکه این دو در کنار هم بوده اند شکی نیست اما نکته جالب اینجاست که خیلی ها می گویند رامانا سیاحی قصد دارد مثل دنیا جهانبخت با این افشاگری ها فالوور جمع کند  و مشهور شود. البته شهرت دارد ولی می خواهد شهرتش را بیشتر کند. رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی شود عمل نکرده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است.

تتلو

از مردم اصرار و از رامانا سیاحی انکار : یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او شود عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می کند و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.

*انتشار این خبر صرفا جنبه سرگرمی دارد و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • A N
    5

    این مرتیکه جلف عوضی رو باید اعدام کرد

    • امیر تتلو
      3

      **** بی *** باید اون ***ر ***** اعدام کنن

  • ناشناس
    2

    به زودی خودش را در اتش می سوزاند

  • 4

    انجل ننتو

  • فرج اله عربی
    2

    خداوند شفای عاجل بدهد و امیدوارم به خواب هیچ جنی هم نیایی

  • ناشناس
    0

    به زودی
    در جهنم می سوزد

    • دوست
      0

      ظاهروباطنش یکیه

  • Omid
    0

    حالا چرا شما از یک تیکه کثافت اینقدر تبلیغ میکنید،

  • ناشناس
    0

    امیرجون من یکی از هواداران عاشق هم خودتم هم آهنگ هات چی میشه بیای ایران آهنگ بخونی چی میشد اون صورتتون خال کوبی نکنید قشنگ ولی من خوشم نمیاد یادم یکی بهم گفته بود شما آهنگ های زندگیتونو میخونید خیلی دوستون دارم iloveyou

  • 0

    😍😍😍😍😍😘😘😘😘❤❤❤

  • ناشناس
    1

    تتلو نابغه قرن هست و خواهد ماند 😀😀😀😀

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه