لیلا بلوکات | لباس گران قیمت لیلا بلوکات

عکس لیلا بلوکات با لباس چند میلیونی اش

عکس لیلا بلوکات با لباس چند میلیونی اش
کدخبر : 22374

لیلا بلوکات بازیگر و هنرمند ایرانی عکسی با لباس برند گران قیمت پولو رالف لورن به اشتراک گذاشت.

  لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تئاتر ایرانی است . لیلا بلوکات در فیلمهای مانند یوسف پیامبر، سریال آسمان همیشه ابری نیست، دراکولا، اخراجی های 1 و 2 و… بازی کرده است. لیلا بلوکات موسس خیریه مهر لیلا است .  لیلا بلوکات دوره های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل شهرستانی گذرانده است. در ادامه عکس لیلا بلوکات با لباس گران قیمتش را میبینید.

WhatsApp Image 2021-10-30 at 09.43.12

بیوگرافی لیلا بلوکات

 لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او گفته : من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو ، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه ، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند. 

بیوگرافی-لیلا-بلوکات

ورود لیلا بلوکات به حرفه بازیگری

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال 1377بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم. 

کم کم از سال 1377 وقتی 14 ساله بود با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد.

در سال 77 از طریق بازی های تئاتری دیده شده و در همین سال اولین بار با سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت.

untitled

شهرت لیلا بلوکات با بازی در یوسف پیامبر

شهرت لیلا بلوکات در سال 1387 وقتی 24 ساله بود در سریال یوسف پیامبر با نقش همسر آخناتون شروع شد.

بعدا اعلام شد قرار بود وی نقش زلیخا را بازی کند اما بخاطر سانحه رانندگی این نقش به کتایون ریاحی سپرده شد که ایشان به نحو احسن آنرا ایفا کردند.

ازدواج و همسر لیلا بلوکات

لیلا بل.کات در رابطه با ازدواج گفت : موضوع ازدواج در اولویت زندگی امروز من نیست هر چند معتقدم ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچک ترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم اگرچه خواهرم میترا زمانیکه 7- 6 ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانم افسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این شغل نداشت.

استایل+پاییزه+لیلا+بلوکات++عکس

موسسه خیریه لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از تأسیس خیریه «مهر لیلا» گفت:من همیشه از همان بچگی دوست داشتم، به دیگران کمک کنم. چنین خیریه ای داشته باشم و خدا را شکر پس از رسیدن به بازیگری و به همت و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. نخست برای شروع با هشت کودک معلول آغاز کردم. اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانم آرزوهای آنها را برآورده کنم.

فیلم شناسی لیلا بلوکات

همه چی عادیه (1395)

آس و پاس (1394)

دراکولا (1394)

پنج ستاره (1392)

آینه شمعدون (1391)

عملیات مهد کودک (1391)

جیب بر خیابان جنوبی (1390)

آقا یوسف (1389)

اخراجیها 2 (1387)

اخراجیها (1385)

ابراهیم خلیل الله (1384)

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند