رقص شاهرخ استخری در تولد دخترش | عشق شاهرخ استخری | زندگی لاکچری شاهرخ استخری

حرکات ناموزون همسر و خواهر شاهرخ استخری در هالووین پارتی + غیرتی شدن شاهرخ استخری + فیلم

حرکات ناموزون همسر و خواهر شاهرخ استخری در هالووین پارتی + غیرتی شدن شاهرخ استخری + فیلم
کدخبر : 22387

عکس ها و فیلم های هالووین پارتی شاهرخ استخری در فضای مجازی مثل بمب صدا کرد .

به گزارش رصداقتصادی : شاهرخ استخری و همسرش در روز تولد نبات دختر کوچک شان جشنی به همراه دوستانشان ترتیب دادند با گریم هالووین شاهرخ استخری و همسرش در فضای مجازی این جشن را به اشتراک گذاشتند . گریم شاهرخ استخری و دخترانش به سرعت وایرال شد . در ادامه تصاویری از همسر و خواهر شاهرخ استخری را مشاهده می کنید . شاهرخ استخری پیش از این با فعالیت ویژه در فضای مجازی صاحب کلی دنبال کننده و ممبر شده بود . 

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.


خبرداغ : افشای پشت پرده پایتخت توسط محمدرضا علیمردانی + عکس


وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

ازدواج شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.

نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

فیلم های سینمایی شاهرخ استخری

1394 آن آواز غمناک

1393 دوربین

1393 تعطیلات

1392 تقدیر نهایی

1391 کبریت سوخته

1391 سوگند

1390 پس کوچه های شمرون

1390 برگشت ناپذیر

1390 ساعت شلوغی

1390 یک دو سه

1390 چک

1386 تلخون

1387 شریک

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

زندگینامه نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری

نیلوفر استخری خواهر کوچک شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است و نام پدرش علی استخری است. او به تازگی وارد دنیای هنر شده و برای اولین بار در فیلم سینمایی قتل عمد جلوی دوربین رفت.

شاهرخ استخری

نام اصلی : نیلوفر استخری

متولد : 16 شهریور 1366 تهران

زمینه فعالیت : گرافیک

پیشه : نقاش

والدین : علی استخری

برادر : شاهرخ استخری

همسر : هادی فرنود

ازدواج نیلوفر استخری

نیلوفر استخری ازدواج کرده و متاهل است نام همسر وی هادی فرنود است. آقای فرنود فعال استارتاپی و بنیانگذار کاموا و از بنیانگذاران رویداد جاده ابریشم می باشد.

اینستاگرام نیلوفر استخری

نیلوفر استخری از هنرمندان فعال در شبکه اجتماعی به ویژه اینستاگرام است و niloofar.estakhri نشانی اینستاگرام نیلوفر استخری است.

غیرت عجیب شاهرخ استخری روی همسرش + فیلم

هروقت درباره خانواده استخری (شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور همسرش و دخترانش) که این روزها مشغول بلاگری ایسنتاگرام هستند در برخط نیوز مطلبی ارسال می کنیم برخی از کاربران درباره حرف های استخری و غیرت روی همسرش می گویند. اما اکثر کاربران نمی دانند ماجرای غیرت استخری چیست. همه چیز به این ویدیو از صحبت های شاهرخ استخری بر میگردد که می توانید در زیر تماشا کنید:

از غیبت طولانی تا بلاگری در اینستاگرام :سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری حالا دیگر یک بلاگر معروف شده و بیشتر حاشیه های زندگی او از این جهت است که ابتدا شاهرخ استخری هیچ عکسی از او منتشر نمی کرد ولی یکباره در نقش یک بلاگر اینستاگرامی حاضر شد.

شاهرخ استخری

توضیح سپیده بزمی پور درباره کارگری کردنش در کارخانه (در یک مصاحبه شاهرخ استخری گفته بود که او کارگری کرده تا به اینجا رسیده): قول داده بودم بهتون که بیام جریان مصاحبه‌ی شاهرخو تعریف کنم براتون ... همون اصطلاح کف کارخونه و سوالای شما ...  قبل از هر چیزی نظر قلبیمو میخوام بگم ، اعتقادی که باهاش بزرگ شدمو تا امروز برام مورد احترام بوده ... تمام ادمایی که روی این کره‌ی زمین کار میکنن و نون حلال میبرن خونه‌هاشون صد در صد قابل احترامن و اصلااااااا کسی از اون یکی بالاتر نیست ... دنیا به بنا،نجار، گارسون، دکتر،مهندس، معلم، نیروی خدماتی و و و همه‌ی ی ی ی شغلها نیاز داره و همشون به یک اندازه محترمن و وجودشون ضروری برای ادامه‌ی زندگی تک‌تکمون ...

حالا او یک ستاره اینستاگرامی با فالوور یک میلیونی است و درامد بسیار زیادی از تبلیغات صفحه شخصی خود کسب می کند.سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    1

    شما که این قدر غیرتی که کسی از خانمتون عکس وفیلم نگیره ماشاالله فیلم وعکس خانمتون تو فضای مجازی کولاک کرده

    • مائده۱۸سالمه😉
      0

      والا

  • همسایه
    4

    وای یه چیزی میگید....مگه استخری غیرتم داره.....

  • ناشناس
    1

    ما نخوایم اینارو ببینیم چیکار باید کنیم

  • ناشناس
    1

    وای چقد عقده دارن خداراشکر هالووین به خیر گذشت خدا به دور کنه کریسمس را

  • ناشناس
    0

    زید

  • Shodow ir
    0

    لعنتی ها همشون همینجورن یه چیزی میگن جلو دوربین که یک نفر دیگه بهشون داره علامت میده ولی در اصل بر خلافشن ...
    همشون همینن از همشون متنفرم مخصوصا از خودم که اینجام ....

  • ناشناس
    0

    احسنت بر شعور شاهرخ خان استخری احسنت.

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه