ازدواج حسن یزدانی | همسر حسن یزدانی | ماشین لاکچری حسن یزدانی

عکس دختری که حسن یزدانی ازش خواستگاری کرد لورفت + همسر حسن یزدانی

عکس دختری که حسن یزدانی ازش خواستگاری کرد لورفت + همسر حسن یزدانی
کدخبر : 22537

حسن یزدانی یکبار بعد از کسب مدال طلای المپیک به خواستگاری رفت که جواب منفی شنید اما این دختر که به حسن یزدانی جواب رد داد کیست ؟

به گزارش رصداقتصادی : حسن یزدانی کشتی گیر محبوب ایرانی است که درمسابقات افتخار آفرینی می کند . حسن یزدانی در آخرین تورنمنت توانست مدال طلا را به دست بیاورد و محبوبیتش بین ایرانی ها بیشتر از قبل شد . حسن یزدانی بعد از این مسابقات به خواستگاری یک دختر کرمانشاهی رفته که ظاهرا جواب مثبت نشنیده است . حالا بسیاری از کاربران گمانه زنی های زیادی در مورد این دختر می کنند اما هیچ کدام از عکس های منتشر شده واقعیت ندارد و هنوز عکسی از دختری که حسن یزدانی عاشقش شد در دسترس نیست .

ماجرای خبر ازدواج حسن یزدانی و عجله هادی عامل

خبر ورزشی نوشت: یکی از سوژه‌های اصلی و پربازدید شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر ماجرای برهم خوردن ازدواج حسن یزدانی بوده است!

 مراسمی که برای تقدیر از قهرمانان کشتی جهان در یکی از پاساژهای تهران برگزار شد، آرش ظلی پور همکاری قدیمی خبرورزشی و مجری شناخته شده تلویزیونی با سئوالی درباره ازدواج  حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را غافلگیر کرد!

یزدانی که اصولا ورزشکار کم صحبت و مأخوذ به حیایی است در جواب به پرسش مجری مراسم با خجالت گفت: یک چیزهایی بوده اما هنوز قسمت نبوده و...

آرش ظلی پور هم ادامه داد که هادی عامل گزارشگر مسابقات کشتی قضیه ازدواج را گفته و نکند جواب منفی داده اند یا اینکه خودت جواب منفی دادی که... پهلوان جویباری که خیلی خجالتی است بعد از آن خندید و ترجیح داد دیگر ادامه ندهد تا شایعات مبنی بر برهم خوردن نامزدی حسن یزدانی قوت بگیرد.


خبرداغ : خانه لاکچری و ثروت باورنکردنی مریم امیرجلالی / عکس همسر جوان مریم امیرجلالی + فیلم


اما یک منبع مطلع و نزدیک به حسن یزدانی به ما خبر داد: نامزدی حسن یزدانی به هم نخورده است. نه دختر خانم مورد علاقه یزدانی جواب رد داده و نه خانواده اش. خود این قهرمان هم پشیمان نشده است منتهای مراتب مشکل اصلی این بود که هادی عامل این خبر را زود لو داد! حسن یزدانی و نامزدش قرار نبود به این زودی ازدواج کنند و این موضوع به زمان دیگری موکول شده اما گزارشگر معروف کشتی جوری صحبت کرد که ... به هر حال این نامزدی به قوت خود باقی است ولی هنوز زمان یا تاریخ جدید ازدواج حسن یزدانی پهلوان دوست داشتنی کشورمان مشخص نشده است.

حسن یزدانی

حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.یزدانی در مسابقات جهانی با شکست دیوید تیلور قهرمان جهان شد.

همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه و بنابر شنیده ها کارمند شرکت هواپیمایی است.

حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه است و بنابر شنیده ها کارمند شرکت هواپیمایی است.

حسن یزدانی کشتی‌ گیر آزاد کار ایرانی با نام کامل حسن یزدانی چراتی  در ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار مازندران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی می باشد.

وی تاکنون جوایز و مدال های رنگارنگی در کشتی‌ آزاد در میادین جهانی و بین المللی کسب کرده است.یزدانی با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده‌بندی بهترین کشتی‌ گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد.

مدال های یزدانی

حسن یزدانی مدال نقره قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم

مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم

حسن یزدانی

قهرمانی همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران در سال‌ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷

کشتی آزاد کار کشورمان با علاقه ای که به کشتی و این رشته ورزشی داشت از سن یازده سالگی پا در تشک کشتی نهاده و فعالیت خود را آغاز کرده است .اولین تیمی که در نوجوانی به آن پیوست، تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۱ که اولین مدال جهانی خود را به رنگ برنز از آن خود کرد. وی مدال بعدی خود را در رده نوجوانان با کسب مقام دوم و مدال نقره دریافت کرد.

حسن یزدانی در سال ۲۰۱۴ به تیم ملی کشتی آزاد ایران پیوست و دومین مدال جهانی خود را با کسب مقام دوم و مدال نقره از آن خود کرد.کشتی‌گیر جویباری علاوه بر کشتی و فعالیت ورزشی در این رشته در دیگر فعالیت های غیرورزشی نیز حضور دارند و یکی از فعالان و خیرانی است که در امور خیریه فعالیت دارد .

وی اگه یکی از مسابقات با لباس آتش نشانی روی تشک ظاهر شد که این اقدلم برای قدردانی از آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو  بود.

همچنین دیدار و حضور در جمع کودکان دارای سندروم داون از این کودکان حمایت کرد.در هنگام زلزله کرمانشاه نیست برای کمک به مردم داغدیده کرمانشاه با جمعی از کشتی گیران در بین آنها حاضر شد.حسن یزدانی در مسابقات جهانی کشتی آزاد 2019 که در قزاقستان برگزار میشد موفق شد با شکست حریفان آن هم در کمتر از 10 دقیقه یکی پس از دیگری از پس انها بگذرد و به فینال راه پیدا کرده و همچنین جواز حضور در المپیک را نی کسب نماید.

او موفق شد با درخشش در خیره کننده حریف هندی خود را در فیلم شکست داده و به مدال طلای جهانی دست پیدا کند.حالا او برای المپیک 2020 مهمترین امید کاروان کشورمان خواهد بود تا بتواند مدال طلای المپیک را برای دومین بار کسب کرده و نامش را در رکوردارترین کشتی گیر کشورمان ثبت کند.یزدانی کشتی‌گیر جویباری یزدانی با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده‌بند بهترین کشتی‌ گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد.

حسن یزدانی

وی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ که در پاریس در مقابل ولادیسلا والیف از روسیه قرار گرفت که والیف در این کشتی با سر به صورت حسن یزدانی ضربه زد و پس از آن صورت خودش نیز دچار خونریزی شد و استراحت پزشکی کرد.

رکورد مدال طلا با کمترین زمان

حسن یزدانی یزدانی در مسابقات بازی های آسیایی در جاکارتا کمتر دو قیقه حریف لبنانی خود را ده بر صفر شکست داد و همه را شگفت زده کرد.کاربران با برد شیرین کشتی گیر ایرانی شوخی کرده و نوشتند : سرعت برد یزدانی از سرعت تایپ خبر بردش بیشتر بود.

تمرین کردن حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی مثل یک دنیا می ماند، هرچقدر هم یاد بگیری، باز چیزهایی هست که باید دنبالشان بروی و در خودت تقویت شان کنی ولی مهم ترین چیز در تمرینات، تمرین است و تمرین

حسن یزدانی

جردن باروز رقیب اصلی حسن یزدانی

جردن باروز حریف بسیار خوب و قدرتمندی است او توانایی‌های بالای دارد اما مطمئن باشید با برنامه‌ ریزی و آنالیز خوبی که روی او خواهم داشت در رقابت‌ های المپیک می‌ توانم او را شکست دهم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ماشالله دلاور

  • ناشناس
    1

    قهرمان که هستی بی حجابی یکی رو هم به ملا عام بذار دین و دنیات اباد بشه

    • 0

      یعنی چه بی حجابی یکی روبذاردینت آباد

  • ناشناس
    2

    خداروشکر ک جور نشده اصلا بهت نمیاد این دختره

  • ناشناس
    0

    ماشالله دلاور

    • 0

      مگه عکس نامزدآقای یزدانی رودیدن که اینجوری میگین

  • ناشناس
    0

    ازدواج بکنه یا نه به شما چه ربطی داره آخه ... فضولی موقوف

  • جرگه
    0

    سلام اخای یزدانی انشالله توزندگیت موفق بشی

  • ناشناس
    0

    میخوان خربش کنن

  • ناشناس
    0

    چرا دخالت میکنید تو زندگی یزدانی

  • fati
    0

    قهرمان یکی.حسن یزدانی یکی✌️

  • علی فلاح
    1

    خاک توسردختری که به تو جواب رد بده

  • Fashu Poshteh
    1

    انشالله داماد بشی

  • سجادپشتیبان
    1

    یواش یواش کشتی گیران هم مثل بازیگران خودشونو گم میکنن

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه