بیوگرافی رامانا سیاحی مدلینگ ایرانی

بیوگرافی رامانا سیاحی مدلینگ ایرانی
کدخبر : 22587

بیوگرافی رامانا سیاحی از مدلینگ تا ارتباط با امیر تتلو را در این مطلب با هم می خوانیم.

رامانا سیاحی متولد مهر ماه سال 1364 می باشد. طبق گفته خودش در رشته گرافیک تحصیل کرده و در زمانی که 18 سال داشته متوجه شباهت عجیب خود با آنجلینا جولی شده است.

نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است

بیوگرافی رامانا سیاحی

نام اصلی : سمیه / خدیجه

نام هنری : رامانا سیاحی

زمینه فعالیت : مدلینگ و سینما

متولد : 12 مهر 1364 تهران

پیشه : بازیگر و مدل

علت شهرت : شباهت به آنجلینا جولی

محل زندگی : تورنتو - کانادا

تحصیلات : گرافیک

پدر رامانا سیاحی کیست ؟

 

پدران ما بد نبودند فقط بلد نبودند هنوز هم وقتى باهاش حرف میزنم راجع به جبهه و اون زمانها چنان با عشق حرف میزنه که به نفس نفس می افتد

منو ببخش که کوتاهى کردم و پیگیر پرونده هاى جانبازیت نشدم میدونم چه دردى میکشى ولى خوب عوضش خیلیا از جان بر کفى شما و دوستان غیورتان بببین چه بیشرمانه میتازند .

مدلینگ رامانا سیاحی

بعد از فعالیت های رامانا در حرفه مدلینگ صفحه اینستاگرامی او شاهد افزایش قابل توجه دنبال کنندگان بود و حتی رسانه های خارجی هم شباهت او به خانم جولی را مورد توجه قرار دادند. خانم سیاحی چندین بار به ایران سفر کرده و یک مزون آرایشی در شهر تهران دارد. او همچنین در فیلمی با نام (شاخ کرگدن) در نقش خانم آنجلینا جولی ظاهر شده است.

ازدواج و همسر رامانا سیاحی

رامانا سیاحی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ارتباط رامانا سیاحی با تتلو

به تازگی خبری مبنی برا ارتباط رامانا سیاحی با امیر تتلو پیچیده است . رامانا در لایوی این قضیه را منکر نشد و گفته است در 23 سالگی با امیر (امیر تتلو) داشته ام و این قضیه را منکر نمیشوم .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند