رامانا سیاحی کیست؟ | عکس رامانا سیاحی | بدل ایرانی آنجلینا جولی

فوری/ آنجلینا جولی به ایران آمد ! | عکس های جنجالی رامانا سیاحی با استایل خاص لورفت

فوری/ آنجلینا جولی به ایران آمد ! | عکس های جنجالی رامانا سیاحی با استایل خاص لورفت
کدخبر : 22588

عکس های جنجالی از حضور رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی در کشور و پشت پرده رابطه رامانا با امیر تتلو را در سایت رصد اقتصادی ببینید و مطالعه کنید.

رامانا سیاحی متولد مهر ماه سال 1364 می باشد، رامانا سیاحی متولد تهران اما در حال حاضر ساکن کانادا می باشد، رامانا سیاحی در رشته گرافیک تحصیل کرده و در زمانی که 18 سال داشته متوجه شباهت عجیب خود با آنجلینا جولی شده است. این شباهت به اندازه ای بوده که برخی در خیابان های کانادا از او می خواستند که اجازه دهد تا عکسی با رامانا سیاحی بگیرند.

رامانا سیاحی

 

بعد از فعالیت های رامانا سیاحی در حرفه مدلینگ صفحه اینستاگرامی او شاهد افزایش قابل توجه دنبال کنندگان بود و حتی رسانه های خارجی هم شباهت او به خانم جولی را مورد توجه قرار دادند. خانم سیاحی چندین بار به ایران سفر کرده و یک مزون آرایشی در شهر تهران دارد. او همچنین در فیلمی با نام (شاخ کرگدن) در نقش خانم آنجلینا جولی ظاهر شده است.

رامانا سیاحی

ازدواج و همسر رامانا سیاحی

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

رامانا سیاحی

آیا رامانا سیاحی عمل زیبایی داشته؟

او می گوید تا به حال هیچ گونه عمل جراحی روی صورت خود انجام نداده،به گزارش سایت پارس ناز اما نوع آرایش او که تاثیر زیادی بر شباهت او به خانم جولی دارد به گونه ای است که برخی احساس می کنند او به خاطر داشتن شباهت بیشتر به این سوپراستار آمریکایی عمل جراحی زیبایی انجام داده باشد.

رامانا سیاحی

بازی رامانا سیاحی در فیلم شاخ کرگدن

رامانا سیاحی در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم شاخ کرگدن ایفای نقش داشته است، او می گوید: در مدرسه خیلی تئاتر بازی می کرده اما در بزرگسالی علاقه چندانی به بازیگری نداشته، او سرانجام به دعوت محسن محسنی نسب به بلغارستان می رود و در این فیلم به عنوان بازیگر حضور پیدا می کند.

رامانا سیاحی

داستان بدل ایرانی آنجلینا جولی از کجا شروع شد؟

ماجرای شباهت ها در کشور ما موضوع تازه ای نیست و افراد زیادی وجود دارند که به واسطه شباهت با چهره های مشهور نام شان بر سر زبان ها افتاده که جنجالی ترین شان ماجرای رضا پرستش بود که نزدیک ترین چهره به لیونل مسی بازیکن مشهور آرژانتینی را دارد. خانم سیاحی نیز بعد از آقای پرستش یکی از جنجالی ترین بدل های ایرانی می باشد.

رامانا سیاحی

ماجرای شباهت رامانا سیاحی با خانم جولی چه بود؟

خانم سیاحی در مصاحبه با شبکه سلامت رو به حسین رفیعی گفت: یادم می یاد 18 سالم بود،به گزارش مجله پارس ناز روزی بود که اصلا حال خوبی نداشتم، این آدمم نمی شناختم (آنجلینا جولی). داشتم گریه می کردم، مامانم یکدفه چشمش به روزنامه افتاد و گفت، مادر ببین این خانم چقدر شبیه به تو هست! منم دیدم خیلی شبیه منه اما بعدش کلا فراموش کردم.

رامانا سیاحی

خانم رامانا سیاحی تا به حال جراحی هم داشتید؟

من شاید سبک آرایشی خودم رو عوض کرده باشم تا بیشتر شبیه به ایشون باشم اما تاحالا عمل خاصی نداشتم. 

رامانا سیاحی

لو رفتن رابطه امیر تتلو و بدل آنجلینا جولی

رامانا سیاحی دختر ایرانی بدل آنجلینا جولی به رابطه اش با امیر تتلو اعتراف کرده و گفته امیر تتلو از او خواسته تا در موزیک ویدیواش حضور داشته باشد.

تصاویری از رامانا سیاحی بد ایرانی آنجلینا جولی که این روزها مشهور شده در کنار امیر تتلو زمانی که در ایران بود منتشر شده و او را مجبور به اعتراف درباره رابطه اش با تتلو کرده است. رامانا سیاحی می گوید که آهنگ مشهور امیر تتلو برای او خوانده شده است.

البته رامانا سیاحی می گوید رابطه ای در کار نبوده و همکاری آنها برای موزیک ویدیو مشهور او بوده است که برای وی سروده بود. همچنین او می گوید که این حاشیه ها را برای فالوور ایجاد نمی کند و نیازی به فالوور ندارد.

 

لو رفتن رابطه امیر تتلو و بدل آنجلینا جولی

در اینکه این دو در کنار هم بوده اند شکی نیست اما نکته جالب اینجاست که خیلی ها می گویند رامانا سیاحی قصد دارد مثل دنیا جهانبخت با این افشاگری ها فالوور جمع کند  و مشهور شود. البته شهرت دارد ولی می خواهد شهرتش را بیشتر کند. رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی شود عمل نکرده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است.

رامانا سیاحی

از مردم اصرار و از رامانا سیاحی انکار : یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او شود عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می کند و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.

رامانا سیاحی

پدر جانباز رامانا سیاحی و دروغ او

رامانا سیاحی دختر ایرانی بدل آنجلینا جولی است که ادعا می شود وقتی امیر تتلو در ایران بوده با او رابطه داشته است و یکی از آهنگ های امیر تتلو که در آن به اسم آنجلینا جولی اشاره می شود مربوط به همین رابطه است.

حالا ظاهرا پدر رامانا سیاحی به او زنگ می زند و از این حاشیه ها عصبانی است ولی رامانا جواب او را نمی دهد و ادعا می کند که توسط او شکنجه می شده است ! در تصویر زیر متنی که خطاب به پدرش گفته است را ببینید.

جالب اینجاست که رامانا سیاحی دختر ایرانی بدل آنجلینا جولی قبلا در یک مصاحبه عنوان کرده بود که پدرش جانباز است و احترام زیادی برای او قائل است و عجیب است که الان ادعای دیگری را مطرح می کند و از شکنجه شدن توسط او صحبت می کند. رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی شود عمل نکرده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است. یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او شود عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می کند و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.

رامانا سیاحی

حضور آنجلینای وطنی در ایران

رامانا سیاحی

رامانا سیاحی

رامانا سیاحی

* انتشار این خبر صرفا جنبه سرگرمی دارد و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند *

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند