شقایق دهقان

تفریحات لاکچری شقایق دهقان بعد از ازدواج مجدد در دبی + عکس

تفریحات لاکچری شقایق دهقان بعد از ازدواج مجدد در دبی + عکس
کدخبر : 22687

شقایق دهقان در حال تفریح در دبی می باشد .

به گزارش رصداقتصادی : عکس دیده نشده از جشن تولد شقایق دهقان را در ادامه می بینید .

شقایق دهقان بازیگر طنز ایرانی است که به مناسبت تولد آبجی جانش تیپی جدید زد و تصاویری خوشگل منتشر کرد.

شقایق دهقان بازیگر مطرح و طنز ایرانی است که در سریال های مهران مدیری شناخته شد اما با بازی در سریال جذاب «ساختمان پزشکان» در نقش «خانم شیرزاد» به محبوبیتی دو چندان رسید.

شقایق دهقان در گذشته همانند خیلی از هنرمندان دیگر بی حاشیه بود اما با بالا رفتن پیج های اینستایی به مرور همه تغییر کردند و حالا بیشتر بازیگران خانم را در راه و جهتی دیگر می بینیم که از زنانگی و شهرتشان استفاده کرده و برخی بلاگر شده اند و خیلی ها هم تبلیغات انجام می دهند. البته این عمل در همه جای دنیا رایج است اما اینکه هر چیزی که دم دست بود را برای درآمد و پول به مردم تبلیغ کنی حرکت جالبی نیست.

شقایق دهقان

بهاره خانم رهنما که در این راه دست همه را از پشت بسته اما شقایق دهقان این عمل را کمتر انجام میدهد. وی به تازگی با انتشار تصویری دونفره تولد خواهرش را تبریک گفت. البته در این تصاویر کیک دست شقایق می باشد اما در اصل تولد بنفشه وحشی است!

شقایق خانم در این تصاویر با ارایش و استایلی متفاوت است به گونه ای که خیلی ها در وهله اول او را نشناختند اما به هر حال تنوع در زندگ خوب است به خصوص بعد از طلاق!

البته بازیگران به طلاق و ازدواج عادت دارند اما نگه داشتن روحیه خوب و مجرد زندگی کردن ممکن است برای برخی سخت باشد اما هنرمندانی مثل شقایق و بهنوش طباطبایی حتی شاد تر از پیش به زندگی خود ادامه می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه