احسان علیخانی

احسان علیخانی ثروتش را به رخ مردم کشید | فیلم

احسان علیخانی ثروتش را به رخ مردم کشید | فیلم
کدخبر : 22723

احسان علیخانی از دارایی هایش گفت .

به گزارش رصداقتصادی : احسان علیخانی با انجام مصاحبه ای حسابی سروصدا به پا کرد . احسان علیخانی صادقانه در این ویدیو حرف زد و گفت که هیچگاه فقیر نبوده است . ویدیو اعتراف صادقانه احسان علیخانی درباره وضعیت مالی او در حال و گذشته که باعث تحسین کاربران فضای مجازی شد.

صحبت های جالب احسان علیخانی مجری مشهور صدا و سیما درباره درد و رنجی که مردم می کشند و موقعیت خودش نسبت به مردم.

جالب است که اکثر سلبریتی ها ادعا می کنند که در کودکی درد ورنج زیادی کشیده اند ولی احسان علیخانی صادقانه این موضوع را تکذیب می کند. احسان علیخانی زاده ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران تهیه کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. احسان علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده است. 


خبرداغ : سوتی باحال احسان علیخانی و شهاب حسینی که سانسور نشدن + فیلم


حاشیه های احسان علیخانی و نیوشا ضیغمی

شایعه ای که باعث شد احسان علیخانی در یک واکنش رسمی تکذیب کند : چندی پیش شایعه ای پخش شد که احسان علیخانی در سن ۱۸ سالگی مشغول بازی در یک سریال بوده است که در آن سریال نیوشا ضیغمی نیز حضور داشته است. در این شایعه آمده که یک روز احسان علیخانی، نیوشا ضیغمی را با صدای بلند صدا می کند و این مسئله باعث رنجش ضیغمی شده و پس از آن بوده که ضیغمی با رایزنی با مسئولان کار، علیخانی جوان را از سریال اخراج کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه