همسر دوم حسن یزدانی | ازدواج مجدد حسن یزدانی | ماشین میلیاردی حسن یزدانی

حسن یزدانی از همسر جدیدش رونمایی کرد | عکس لورفته از حسن یزدانی و نامزدش

حسن یزدانی از همسر جدیدش رونمایی کرد | عکس لورفته از حسن یزدانی و نامزدش
کدخبر : 22729

عکس های دیده نشده از حسن یزدانی و همسرش جنجالی شد . در ادامه عکس حسن یزدانی و همسرش را مشاهده می کنید .

عکس جدید از حسن یزدانی حواشی زیادی داشت عده ای گمان می کنند این عکس دونفره حسن یزدانی و همسرش است و شایعات زیادی در این خصوص به راه انداخته اند . باید دید آیا این عکس ربطی به ازدواج حسن یزدانی دارد یا خیر . حسن یزدانی که کشتی گیر محبوب ایرانی هاست این آدم بسیار کم حاشیه ای می باشد او در اینستاگرام فعالیت چندانی ندارد اما چند میلیون دنبال کننده دارد که لایک های پیجش به بالای یک میلیون نیز می رسد . حسن یزدانی پیش از این خبر منتفی شدن ازدواجش را داده بود . او بعد از باخت در فینال المپیک حسابی تحت فشار بود . در ادامه عکس جنجالی حسن یزدانی را مشاهده می کنید . پایگاه خبری رصداقتصادی این شایعه را تایید یا تکذیب نمی کند . پیش از این نیز تعدادی عکس از یزدانی و طرفدارانش منتشر شده بود که حواشی زیادی داشت .

  خبرداغ : سردار آزمون هویت همسر روسیه ای را فاش کرد + واکنش همسر سردار آزمون به خبر بچه دار شدنش

 

حسن یزدانی

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر آزادکار

حسن یزدانی متولد 5 دی 1373 در جویبار مازندران ، کشتی گیر است ئفارغ التحصیل فوق دیپلم تربیت بدنی و دانشجوی لیسانس رشته مدیریت دولتی است که از کشاورزی در روستا به مرد اول کشتی آزاد ایران و جهان رسیده است

خانواده

حسن در روستای «لپو صحرا» در شهر جویبار مازندران متولد شد ، پدر کشاورز و مادرش خانه می باشد، 4 برادر هستند که او یکی مانده به آخری می باشد

رضا یزدانی کشتی گیر معروف به پلنگ جویبار هم از پسر عموهای پدرش می باشد 

خبرداغ : پست معنادار همسر مهران غفوریان بعد از طلاق + عکس

 

کشتی از 11 سالگی

بصورت جدی کشتی را از سال 1384 وقتی 11 ساله بود از روستا زیر نظر امید اسماعیل پور شروع کرد تا اینکه یکسال بعد در جویبار زیر نظر همت مسلمی ادامه داد

حسن یزدانی

هدف حسن یزدانی در کشتی

حسن یزدانی در یکی از مصاحبه‌هایش در خصوص هدف خود در کشتی گفت: از همان روزهای ابتدایی که کشتی را شروع کردم، با این هدف کشتی را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم که به بالاترین مقام در ورزش برسم.‌

حضور حسن یزدانی در تیم ملی

حسن یزدانی اولین بار سال ۱۳۹۰ به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و چند ماه بعد در شهریور همین سال توانست به مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا در وزن ۵۰ کیلوگرم برسد. وی ۱۹ روز بعد هم در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به مدال نقره رسید. 


خبرداغ : پست عاشقانه احسان علیخانی در روز تولدش + تبریک همسر احسان علیخانی


کشتی گیر حسن یزدانی در سال ۲۰۱۵

حسن یزدانی در اولین تجربه خود در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ پاریس شرکت کرد و با وجود حضور کشتی گیرانی مانند طغرل عسگرف قهرمان المپیک از جمهوری آذربایجان و کشتی گیرانی از کشور آمریکا و روسیه قهرمان شد. یزدانی سپس در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ لس آنجلس که در ماه فروردین سال ۱۳۹۴ برگزار شد شرکت کرد. وی که تنها کشتی گیر وزن ۷۰ کیلوگرم عضو تیم ملی ایران بود توانست همه رقبای خود را شکست دهد و به همراه سایر ملی پوشان قهرمان جام جهانی کشتی شد. حسن یزدانی در اردیبهشت ۱۳۹۴ در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران شرکت کرد و در فینال اول در مقابل کشتی گیر مهدی تقوی قهرمان سابق جهان با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد. تقوی در فینال دوم در مقابل حسن یزدانی حاضر نشد و بدین ترتیب یزدانی به عنوان ملی پوش وزن ۷۰ کیلوگرم برای مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۵ لاس و گاس در آمد.

حسن یزدانی

حسن یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۱۵

حسن یزدانی در دور نخست یانگ یونگ هو از کره جنوبی را با نتیجه ۱۶ بر چهار مغلوب کرد و در دور دوم میروسلاو کایروف از بلغارستان را با ضربه فنی مغلوب کرد و در دور سوم دیوید تلاشادزه از گرجستان را هم ضربه فنی کرد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. یزدانی در مرحله نیمه نهایی جیمز گرین از کشور آمریکا را با نتیجه ۹ بر چهار شکست داد و به فینال مسابقات راه پیدا کرد. یزدانی در دیدار فینال مقابل ماگومدرسول گازیماگومیدوف از روسیه با نتیجه ۱۰ بر سه مغلوب شد و دستش از مدال طلا باز ماند.

کشتی گیر حسن یزدانی در سال ۲۰۱۶

حسن یزدانی به دلیل اینکه مسابقات وزن ۷۰ کیلوگرم در مسابقات کشتی المپیک ۲۰۱۶ برگزار نمی‌شود، یزدانی در سال ۲۰۱۶ به وزن ۷۴ کیلوگرم صعود کرد. وی در روز ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ در مسابقات جایزه بزرگ پاریس برای اولین بار حضور خود را در وزن ۷۴ کیلوگرم تجربه کرد، یزدانی در این رقابت ابتدا کشتی گیرانی از کشور اسپانیا و آمریکا را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. حریف یزدانی در نیمه نهایی، هموطنش کشتی گیر علیرضا قاسمی ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ لاس و گاس بود. حسن یزدانی با نتیجه هشت بر صفر علیرضا قاسمی را مغلوب کرد و ضمن صعود به فینال گام بزرگی برای ملی پوش شدن در المپیک ۲۰۱۶ ریو برداشت. یزدانی در فینال در یک کشتی بسیار نزدیک و نفس گیر به علی شعبان اف از بلاروس با نتیجه ۷ بر ۶ باخت و دستش از مدال طلا باز ماند.

حسن یزدانی روز ۳ شهریور ۱۳۹۶ در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس برگزار می‌شد شرکت کرد. در مبارزه اول مقابل عظمت دولت‌بکوف از قزاقستان قرار گرفت. در ابتدای کشتی دولت بیکوف با دو امتیاز از یزدانی پیشی گرفت، اما یزدانی در ادامه حریف را به پل زد و ۴ بر ۲ پیش افتاد و در نهایت ۱۲ بر ۲ پیروز شد. یزدانی در دومین مبارزه پیوتر ایانولوف، دارنده مدال نقره بازی‌های اروپا از مولداوی را با اجرای فنون رکبی و پیش‌انداز از پهلو ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی دور بعدی شد و در یک چهارم نهایی مقابل الکساندر گوستیف از جمهوری آذربایجان قرار گرفت و باز هم با حملات پی در پی با نتیجه ده بر صفر پیروز شد و در نیمه نهایی با ولادیسلاو والیف از روسیه کشتی گرفت. او در این مبارزه سه بار پای ولادیسلاو والیف را از تشک خارج کرد و ۳ امتیاز به دست آورد و در وقت دوم هم حریف روس را محکوم به کم‌کاری کرد و یک امتیاز دیگر را نیز به خود اختصاص داد و در نهایت چهار بر صفر پیروز و فینالیست شد. والیف در این کشتی با سر به صورت حسن یزدانی ضربه زد و پس از آن صورت خودش دچار خونریزی شد و استراحت پزشکی کرد. یزدانی در فینال با بوریس ماکوجف از اسلواکی مبارزه کرد و با اجرای فنونی مانند پیش‌انداز، پس از دو دقیقه و بیست و پنج ثانیه با نتیجه ده بر صفر و امتیاز عالی پیروز و با اقتدار قهرمان جهان شد و مدال طلا گرفت. مدال طلای حسن یزدانی، تنها مدال کشتی آزاد ایران در قهرمانی جهان ۲۰۱۷ بود.

بنا بر این حسن یزدانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ پاریس تنها با از دست دادن دو امتیاز در مسابقه اول و بدون از دست دادن امتیاز در ۴ مسابقه بعدی به مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم رسید. او در این مسابقات از ۵ مبارزه خود ۴ مبارزه از جمله فینال را با امتیاز عالی یعنی اختلاف امتیاز ۱۰ پیروز شد. او در مورد این مسابقات اظهار کرد «برای طلا به پاریس آمده بودم، بدون اما و اگر».

حسن یزدانی

حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مدال طلا گرفت

سوابق و مدال های یزدانی

مدال نقره قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم

مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم

قهرمانی همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران در سال‌ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷

بهترین ورزشکار مرد سال ایران از نگاه مردم

لقب نازنین پهلوان کشتی

مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا

مدال طلای باکو در بازی‌ های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷

سوابق شخصی و خانوادگی

کشتی آزاد کار کشورمان با علاقه ای که به کشتی و این رشته ورزشی داشت از سن یازده سالگی پا در تشک کشتی نهاده و فعالیت خود را آغاز کرده است .اولین تیمی که در نوجوانی به آن پیوست، تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۱ که اولین مدال جهانی خود را به رنگ برنز از آن خود کرد.

حسن یزدانی کشتی‌ گیر آزاد کار ایرانی

وی مدال بعدی خود را در رده نوجوانان با کسب مقام دوم و مدال نقره دریافت کرد.حسن یزدانی در سال ۲۰۱۴ به تیم ملی کشتی آزاد ایران پیوست و دومین مدال جهانی خود را با کسب مقام دوم و مدال نقره از آن خود کرد.

اینستاگرام حسن یزدانی

حسن یزدانی چهار برادر دارد که برادران شب گذشته از کشتی گیران قدیمی بوده اما به بنا به دلایلی ادامه نداده و از کشتی کناره‌گیری کرده است .

یزدانی به دلیل ارادت خاص به حضرت علی در بیشتر مسابقات روی دوبنده خود اسم یا علی را به نمایش می گذارد همچنین وی مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو خود را به حرم امام رضا اهدا کرد و یکی از خادمان افتخاری حرم امام رضا انتخاب شد .

حسن یزدانی

فعالیت های دیگر و غیر ورزشی

کشتی‌گیر جویباری علاوه بر کشتی و فعالیت ورزشی در این رشته در دیگر فعالیت های غیرورزشی نیز حضور دارند و یکی از فعالان و خیرانی است که در امور خیریه فعالیت دارد .

وی اگه یکی از مسابقات با لباس آتش نشانی روی تشک ظاهر شد که این اقدام برای قدردانی از آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو بود.

همچنین دیدار و حضور در جمع کودکان دارای سندروم داون از این کودکان حمایت کرد.در هنگام زلزله کرمانشاه نیست برای کمک به مردم داغدیده کرمانشاه با جمعی از کشتی گیران در بین آنها حاضر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • باربد رضی
    5

    عشق فقط حسن

  • ناشناس
    1

    مرد حسابی این همه نوشتی چرا المپیکشو تنها مدال طلای و با کیفیتشون که طلای المپیک و حالا حالا ها هر کسی نمیگیره واون روسیه ای رو که هی استراحت پزشکی می‌گرفت و ۱۵ دقیقه ساعت ۲ شب طول کشید و ننوشتی

  • ابوالفضل
    4

    مگه همسر قدیمی هم داشت ؟؟؟

  • غفار
    15

    رفته یه زنی گرفته که اهل زندگی باشه ولی من جاش بودم زن خارجی میگرفتم خخخخخ زن ایرانی چیه بدردنخوره

  • یقنعلی
    7

    حالا حسن یزدانی شده سوژه خبراتون ؟؟؟
    بکشید بیرون بب 😐

  • ناشناس
    1

    مگه ماشینه که رونمایی کنه 😂

  • ناشناس
    2

    زنده باشی پهلوان باغیرت ایرانی

  • ناشناس
    1

    چرا حاشیه سازی میکنید آخه

  • سجاد
    1

    چرا انقد دنبال مردمید زندگی خصوصیه این آقا چ ربطی ب بقیه داره آخه دس بردارید دیگه

  • بهنام
    0

    عشقی حسن جان

  • علی
    0

    یه دست نداره این زنه؟؟؟

  • جلیل خمر
    0

    دمت گرم پهلوان خته شمال...بابا دست بردار نیست ی زندگی شخصی هر کسی به خودش بستگی داره چرا اینقدر بی فرهنگ هستید چرا شرایط را برای قهرمانان سخت میکنید برای مردم خسته نشدید
    دلم میخواد اصلا ایرانی نبودم با این شرایط

  • Saeed
    0

    حالا گیر دادین به حسن و ماشینش.نوش جونش،اختلاس که نکرده

  • ناشناس
    0

    。 。 ..

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه