عکس گوهر خیراندیش |گوهر خیراندیش در تولد ابی | عکس گوهر خیراندیش و دخترش

فیلم لورفته از گوهر خیراندیش در آمریکا با لباس خانگی | عکس همسر جوان گوهر خیراندیش پخش شد

فیلم لورفته از گوهر خیراندیش در آمریکا با لباس خانگی | عکس همسر جوان گوهر خیراندیش پخش شد
کدخبر : 22737

بیوگرافی گوهر خیراندیش را به همراه جنجال حجاب منشوری گوهر خیراندیش در آمریکا و ... در سایت رصد اقتصادی می خوانیم.

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ماه سال ۱۳۳۳ در شیراز است. گوهر خیراندیش سال ۱۳۴۹ با مرحوم اسماعیلخانی آشنا گردید که منجر به ازدواج شان شد و سالها در سینما و تئاتر در کنار هم بودند. گوهر خیراندیش سه فرزند دارد یک پسر و دو دختر.دختران گوهر خیراندیش آزاده و آناهیتا نام دارند. آزاده اسماعیل خانی در ایران حضور داشته به عنوان بازیگر تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند اما آناهیتا اسماعیل خانی در آمریکا زندگی می کند.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش سال ۱۳۵۷ بعد از انقلاب در دانشگاه تهران قبول شد و با همسر و فرزندانش به تهران آمد و از آن موقع در تهران زندگی کردند. باید بگویم من و همسرم در شیراز تئاتر کار میکردیم و پس از آمدن به تهران، هنگام درس خواندن به کار تئاترم ادامه دادم چون کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بودم و پس از آمدن به تهران کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران شدم.

فیلم جنجالی گوهر خیراندیش در آمریکا

گوهر خیراندیش

معرفی فیلم (فصل قاصدک) با بازی گوهر خیراندیش در آمریکا 

فیلم فصل قاصدک به کارگردانی مریم پیربند از سه ماه قبل در آمریکا وارد مرحله پیش تولید شده بود و در حال حاضر فیلمبرداری این فیلم سینمایی شروع شده است این فیلم در ۸ لوکیشن در کالیفرنیا فیلمبرداری می شود فیلمنامه این اثر را نیز مریم پیربند نوشته است و برنده جایزه بزرگ فیلمنامه نویسی در جشنواره (اکشن آن فیلم) شده است.

ساخت موسیقی فیلم «فصل قاصدک»، به کارگردانی مریم پیربن، توسط بهزاد عبدی انجام می‌شود.

بازیگران فیلم (فصل قاصدک)

گوهر خیراندیش

«فصل قاصدک» با ترکیب بازیگران ایرانی و خارجی ساخته شده است و از جمله بازیگران ایرانی این فیلم میتوان به:

گوهر خیراندیش

حنانه شهشهانی

حمید رازی

رضا موسوی

نیما جعفری و… اشاره کرد.

گوهر خیراندیش

همچنین بازیگران غیرایرانی فیلم عبارتند از:

رودی یانگ بلاد

اسکار توری

دانیل بالدوین

ویکی دالی

ایان لایر

شانون موری و… هستند.

خلاصه داستان فیلم (فصل قاصدک)

گوهر خیراندیش

محوریت داستان فیلم فصل قاصدک درباره خانواده ایرانی است که در شهر لس‌آنجلس درگیر اتفاقات و ماجراهایی می‌شوند که برای حل این مسائل هر کدام از اعضای خانواده مجبورند ابتدا مسائل خود را حل کنند تا به کمک دیگری بیایند.

از نکات قابل توجه این فیلم حضور رودی یانگ بلاد -بازیگر فیلم آپوکالیپتو اثر مل گیبسون مقابل گوهر خیراندیش و سعید بدریا ستاره سینمای مصر است.

گوهر خیراندیش

عوامل فیلم( فصل قاصدک)

دیگر عوامل این فیلم عبارت‌اند از: تهیه‌کننده: جشنواره بین‌المللی فیلم مگا اکشن آن فیلم، دل وستون، مدیر تولید: تریسا وستون، فیلم‌برداران: افشین احمدی، استفانو میلا، طراح چهره: ویکتوریا ولاسنکو، عکاس: ساسان توکلی فارسانی و طراح صحنه: نازنین بختیاری.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

تحصیلات: گوهر خیراندش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشکده هنر های زیبایی می باشد.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش می باشد که در سال ۱۳۸۱ فوت شد. جمشید اسماعیل خانی بازیگر تاتر و سینما بود.

اقدام جالب گوهر خیراندیش بازیگر زن مشهور تلویزیون برای انتشار تصاویر بی حجاب از خود و دخترش را ببینید.

گوهر خیراندیش

ازدواج گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از آن دسته هنرمندان است که زندگی مشترکش را خیلی زود آغاز کرد و در دوران دبیرستان بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

این بانوی هنرمند کشورمان در برنامه دورهمی در شرح ماجرای ازدواجش گفت:وقتی کلاس نهم بودم و در تئاتر مشغول بازی بودم آقای اسماعیل خانی من را به خانه میرساند. یکی از روزها وقتی من را به خانه رساند مادرم به او گفت لطفا دیگر این کار را نکنید من خودم به دنبال دخترم می آیم.

گوهر خیراندیش

یک روز اسماعیل خانی گفت به مادرت بگو آبگوشت درست کند تا من به خانه شما بیایم. وقتی به منزل ما آمد ماجرای ازدواج را مطرح کرد که مادرم گفت:دختر من خیلی جوان است و هیچ کاری بلد نیست حتی بلد نیست لباس هایش را جمع کند و اصلا نمیتواند یک زندگی را اداره کند ولی ما 38 سال با هم زندگی کردیم.

گوهر خیراندیش

اقدام عجیب گوهر خیراندیش برای عکس بی حجاب با دخترش

بعد از حاشیه های فراوانی که تصاویر بی حجاب گوهر خیراندیش برای او ایجاد کرده و مدتی هم ممنوع التصویر شده بود او تصمیم گرفته که تصاویری که منتشر می کند را خودش سانسور کند.

گوهر خیراندیش

دلیل انتشار تصاویر بی حجاب گوهر خیراندیش و خانواده اش این است که او سالهاست در آمریکا زندگی می کند و بین ایران و آمریکا در تردد است و خانواده اش که در آریمکا هستند قطعا حجاب خاصی را رعایت نمی کنند و همین می شود که تصاویر حاشیه سازی از خانم گوهر خیراندیش منتشر می شود و بعضی از آنها هم جنجالی شده است.

گوهر خیراندیش

حاشیه های رقص گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در یک مصاحبه در برنامه فریدون جیرانی اعلام کرده بود که رقص های عربی و هندی را خیلی خوب بلد است که این صحبت او حاشیه های فراوانی را به همراه داشت و حتی زمزمه هایی درباره ممنوع التصویری دوباره او مطرح شد. گوهر خیراندیش متولد یکم شهریورماه ۱۳۳۳ در شهر شیراز استان فارس، بازیگر، صداپیشه رادیو و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون است که تاکنون بخاطر بازی در نقش های مختلف موفق به کسب جوایزی همچون بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره بین المللی فجر و جشن خانه سینما شده است. 

گوهر خیراندیش

ورود گوهر خیراندیش به دنیای بازیگری به صورت کاملا اتفاقی رخ داد. در سال ۱۳۴۹ و زمانی که تنها ۱۳ سال داشت از میان چندین دانش آموز دختر برای بازی در نمایش «عروس»، توسط جمشید اسماعیل خانی که کارگردانی این نمایش را برعهده داشت، انتخاب شد و در همین سال با نقش «عذرا» در تالار ابوریحان شیراز بر روی صحنه رفت.

گوهر خیراندیش

عروسی دختر گوهر خیراندیش

دختر گوهر خیر اندیش بازیگر و مدرس سینما و تئاتر است.همچنین وی در رادیو نیز گویندگی کرده است.

آناهیتا دختر گوهر خیراندیش که در آمریکا زندگی میکند در ماه فوریه ۲۰۲۰ و ۱۲ بهمن ۹۸ طی مراسمی در آمریکا ازدواج کرد.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

بیوگرافی دختر گوهر خیراندیش

آزاده اسماعیل خانی فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل خانی و گوهر خیراندیش از تجربه بازیگری در کنار مادرش سخن گفت.

فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل‌خانی درباره بازی در سریال «معمای شاه» گفت: من در این سریال نقش آفاق دختر دکتر وزیری را بازی می‌کنم. آفاق علاوه بر اینکه به عنوان دختر خانواده سرگرم کارهای خانه و تحصیل است، اما همیشه نگران پدر و مادر و رفتارهای آن‌ها است.

گوهر خیراندیش

زندگینامه گوهر خیراندیش

نام: گوهر 

نام خانوادگی: خیراندیش

تاریخ تولد: 1333/6/1

محل تولد: شیراز

تحصیلات: کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر

گوهر خیراندیش

عکس جنجالی گوهر خیراندیش و افراد مشهور

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    فرهیختگان یاثروتمندان کشورکه دل آزکیش نمیکنن ودرحاله خوش گذرانی درجزایرکرانقیمت ایرانن

آنچه دیگران میخوانند