سحر قریشی باردار شد! + عکس لورفته از سحر قریشی

سحر قریشی باردار شد! + عکس لورفته از سحر قریشی
کدخبر : 22764

سحر قریشی از بازیگران توانمند ایران است . او بسیار هنرمند و مستعد است . سحر قریشی بازیگر خوش آتیه سینمای ایران است.

سحر قریشی در سال ۱۳۶۶ و در خانواده‌ای چهار نفره در شهر تهران چشم به جهان گشود. سحر قریشی دختر سعید قریشی و مادرش ندا افشار است.سحر قریشی از دوران کودکی عاشق تماشای فیلم‌های کودک و بازی کردن نقش شخصیت‌های کارتونی بود. سحر قریشی در سن ۱۷ سالگی و پیش از اتمام تحصیلات متوسطه خود ازدواج می‌کند و همین ازدواج سبب می‌شود تا قدم به دنیای هنر بگذارد. در سال ۱۳۸۸ یکی از آشنایان همسر سحر قریشی که متوجه می‌شود او به بازیگری بسیار علاقمند است، او را به شرکت در یک تست بازیگری معرفی می‌کند و همین امر باعث می‌شود که سحر قریشی در سن ۲۰ سالگی در تست فیلم «لج و لج بازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی پذیرفته شود و به این ترتیب اولین حضور خود را در سینما و به عنوان یک بازیگر تجربه می‌کند.

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» معرفی و برای بازی در نقش «یلدا» انتخاب شد. حضور در سریال پُرمخاطب دلنوازان به عنوان یک شخصیت اصلی داستان، به سرعت سحر قریشی را به عنوان یک بازیگر در میان مخاطبان و منتقدان مطرح کرد.

سحر قریشی

سحر قریشی و محمدرضا شریفی نیا

 

عکس های جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمای آنچه مردان درباره زنان نمی دانند که در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است

در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی و… به ایفای نقش خواهند پرداخت.  فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی قربان محمدپور است، که پیش از این دو فیلم «زبان مادری» و «دل بی قرار» را در کارنامه خود ثبت کرده است و فیلمنامه نیز توسط وی نوشته شده است.

سحر قریشی

عکس سحر قریشی و مادر جوانش

سحر قریشی

 

سحر قریشی

 

حواشی جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی در طول دوران بازیگری خود تاکنون دچار حواشی متعددی شده است. اظهار نظر او در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها، رابطه صمیمانه او با برخی از افراد از جمله مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و هک شدن حساب کاربری او در اینستاگرام، بخشی از حواشی بود که وی در این مدت درگیر آن شده بود. در آخرین مورد از این حواشی، در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به همراه دوستان خود برخوردی با یک پاکبان داشت که این امر واکنش‌ها و انتقادات بسیاری را برای وی در پی داشت.

درخواست بی شرمانه کارگردان مشهور از سحر قریشی

سحر قریشی اظهار داشت: من به خاطردوران ممنوع الفعالیتی دائما تهدید می شدم که اگر بخواهی در سینما کار کنی فلان و ... اگر وارد فلان پروژه نشوی نمی گذاریم کار کنیم.

سحر قریشی

تا اینکه یک دفتر سینمایی به اسم یک کارگردان سینمایی معروف مرا خواستند که من باب آشنایی با ایشان را نداشتم ولی از نظر جایگاه ایشان را می شناختم. گفتند: راننده‌ای را دنبال شما می فرستیم تشریف بیاورید دفتر.

این اتفاق برای بسیاری از بچه هایی که علاقه‌مند به بازیگری هستند افتاده است. چیزهایی عجیبی تاکنون شنیده ام و سر صحنه می‌بینم. متاسفانه بسیاری از بانوان علاقه مند به بازیگری هیچ موقع به این دفاتر نمی رسند و اگر برسند به دفاتری خواهند رسید که دفتر نیست و این اتفاق برای من سحر قریشی افتاد. به احترام آن فیلمساز، با ذوق و هیجان روز جمعه قبول کردم به دفتر آن کارگردان معروف بروم. تلفنی به من گفتند که برای تو ماشین خواهیم فرستاد.

ماشین ( تاکسی سمند) دنبالم آمد و من سوار ماشین شدم. وارد مسیر شدیم و با راننده صحبت می کردم و متوجه شدم ایشان راننده آقای کارگردان معروف هستند چون شروع به گفتن خاطره کرد و خاطره‌هایی که ایشان تعریف می کرد بخش‌هایی از آن را توسط همکاران دیگر شنیده بودم.

رسیدیم به دفتر راننده گفتند که همین پلاک است و به ایشان گفتم می شود بایستید. چون جایی که مرا برده بود خیلی خلوت بود. ایشان موافقت کردند و من پیاده شدم و هرچه زنگ دفتر را میزدم کسی در را باز نمی‌کرد. شانسی که من آوردم این بود که کسی در را باز نکرد. مثل اینکه پشیمان شده بود و نمی دانم در اون شرایط فقط خدا به من رحم کرد.

هی زنگ زدم و به راننده گفتم در دفتر را باز نمی‌کنند. بعد گفتم که خود ایشان هم زنگ بزنند اما باز هم در را باز نکردند و بعد متوجه شدم آنجایی که من رفتم اصلا دفتر این کارگردان سرشناس نبود.چون خیلی شناخت از موقعیت دفاتر نداشتم نمی دانستم که اینجا دفتر َآن کارگردان مطرح نیست. آنجا دفتر نبود و در هم روی من چون راننده ایستاده بود باز نشد و من هم برگشتم اما یک حال خیلی منقلبی و بدی داشتم.

استوری جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو

ازدواج سحر قریشی و مهدی اخوان

او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند. اخوان ذاکر بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

سحر قریشی

به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان (مهران مهام) که با من برخورد بدی هم داشت. جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند. نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که:

پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند…

سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی در برنامه دید در شب در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد:

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • Maedeh
    10

    نه‌ سحر قریشی به طارمی بیشتر میاد

  • امین
    6

    خودتون خار مادر ندارین

  • ناشناس
    4

    حقیقتی تلخ است، پروانه هافراموش می‌کنند که کرم بودند، اما باید بگویم دست به دست شدن و ازاین اسم به اون اسم پیوستن کار پروانه ها نیست، پروانه به شوق نور درآتش می سوزد

  • ناشناس
    4

    فقط میشه گفت خداعاقبت همه مونوبخیرکنه انشاءالله

  • ایرانی
    7

    بد بخت تازه به دوران رسیده

  • الابرکت الاه
    7

    هزار ماشاالله منو یاد سیبل جان انداخت این دختر

  • تارا
    4

    تازه‌به‌دوران...کدرلی‌داهاتی

  • رضا نجفی پور
    8

    خاک تو سردر و مادر الدنگ ش با این تربیت کردن بچه شون .

  • ناشناس
    4

    زندگی خودتون کنید
    کاری ب زندگی دیگران نداشته باشید با چ

  • چپ دست
    15

    دم شریفی نیا گرم دمت گرم خوشم میاد ازت خوشم میاد راه انبیا را میری.مسلمان باید 4 زن داشته باشه

  • 6

    خجالت بکش بی حیا

  • باصری
    3

    ممدرضا،شریفی،نیا،

آنچه دیگران میخوانند