آزاده صمدی | رقص آزاده صمدی | زندگی لاکچری آزاده صمدی

آزاده صمدی خطاب به بهاره رهنما : شعور ندارید !

آزاده صمدی خطاب به بهاره رهنما : شعور ندارید !
کدخبر : 22933

آزاده صمدی به پست بهاره رهنما در اینستاگرام واکنش تندی نشان داد .

به گزارش رصداقتصادی : بهاره رهنما چند روز پیش با انتشار یک ویدیو حسابی جنجال ساز شد . آزاده صمدی بازیگر باسابقه سینما و تلوزیون با انتشار پستی واکنشی تلویحی به این موضوع نشان داده است . آزاده صمدی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . اما بهاره رهنما نیز به این صحبت های آزاده صمدی واکنش تندی نشان داد . آزاده صمدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به شکلی غیرمستقیم به ویدئوی جنجالی بهاره رهنما واکنش نشان داد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش نوشت: بچه که بودیم یکی از موضوعاتی که حتما” یکبار در سال باید درباره اش انشا می نوشتیم،علم بهتر است یا ثروت بود.

گروهی از ما با تمجید بسیار از علم اندوزی، در انشاهای کودکانه مان علم را در کانون ارزش های بشری می گذاشتیم و گروهی از ما که این روزها بی دست و پا توصیف می شویم ثروت را برمی گزیدیم و کودکانه صفحات زیادی در تمجید از ثروت «سیاه »می کردیم. این روزها که به خاطرات معصومانه آن دوران نگاه می کنم ، می گویم ای کاش یک بار هم سوژه انشاء درباره اینکه: علم بهتر است یا انسانیت؟ قدرت بهتر است یا عدالت؟ لذت بهتر است یا وجدان؟ شعور بهتر است یا شهرت؟ هم داشتیم تا اگر به شهرت رسیدیم شهرتمان را، اگر به قدرت رسیدیم زورمان را و اگر به ثروت رسیدیم، رفاه مان را به «بی دست و پاهای» جامعه نفروشیم و نمکی بر زخم های بیشمارشان نمی پاشیدیم. جایی مطلبی خواندم که منتسب به گاندی است، گاندی می گوید هفت چیز بدون هفت چیز خطرناک است:

آزاده صمدی

ثروت بدون زحمت ،دانش بدون شخصیت،علم بدون انسانیت ،سیاست بدون شرافت ،لذت بدون وجدان، تجارت بدون اخلاق و عبادت بدون ایثار

آزاده صمدی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • حدیث
    0

    👍☺️

  • ناشناس
    0

    احسنت به خانم آزاده صمدی شیرمادرت عنوان پورت حلال وگوارایت باد...از تفکر و اندیشه ات لذت بردم .ازقبل دوستت داشتم پس ازاین بیشتر❤❤

  • ایران
    0

    مشکلات مردم این دلقک هانیست بجای اخبار مزخرف بازیگران دردواقعی مردم بگید

  • کبری
    1

    خفه

  • ناشناس
    1

    من به عنوان یک روانشناس احساس میکنم شما هم این حرفها رو میزنید تا با انتقاد از بهاره طرفدارای خودتو زیاد کنی .

  • army
    1

    ایول آبجی دمت گرم دهن این
    تازه بدوران رسیده

  • الاوان
    0

    افرین به نظر والای خانم ازاده صمدی ، نظر ایشان بسیار درست است ، گاهی بی پولی شخصی به دلیل بی دست وپاییش نیست ، بلکه موارد ضروری تری در زندگی وجود دارد که انسان موظف میشود اولویتها را در نظر بگیرد ، بقول شاعر : من از بینوایی نیم روی زرد غم بینوایان رخم زرد کرد .

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه