صباراد

کتک خوردن صبا راد از همسرش + فیلم جنجالی

کتک خوردن صبا راد از همسرش + فیلم جنجالی
کدخبر : 22957

صبا راد با انتشار یک ویدیو در اینستاگرام جنجالی شد .

صبا راد در اینستاگرام ویدیویی منتشر کرد که در آن ویدیو از خستگی اش می گوید . پیج های زرد اینستاگرامی با تیتر کتک خوردن صبا راد حسابی خبر ساز شدند . این ویدیو را در ادامه مشاهده می کنید . صبا راد در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد . او متاهل است و همسرش مانی رهنما خواننده معروف است . صبا راد چند وقت پیش به قصد مهاجرت به ترکیه رفت اما بعد از مدتی با پشیمانی به ایران بازگشت . صبا راد در این ویدیو می گوید بدنش کوفته شده و انگار کتکش زدند او سر صبح این ویدیو را ضبط کرده است . 

خبرداغ : تجاوز دردناک به مهتاب کرامتی + فیلم کامل

تکرار زندگی لاکچری صبا راد ترکیه در ایران

وقتی صبا راد به ترکیه رفته بود که برای همیشه مهاجرت کند از مردم نظر می خواست که برای خانه اش در ترکیه چه وسایلی را بخرد. بعد از چندین روز بالاخره چینش وسایل منزلش در ترکیه به پالان رسید و یک خانه لاکچری دوبلکس در آنجا صاحب شد. ولی بعد از مدتی ناگهان بدون اعلام قبلی منزلش در ترکیه را رها و به ایران بازگشت.و الان دوباره دارد همان مراحل خانه ترکیه را در ایران تکرار می کند تا به منزل لاکچری مقصودش برسد. شایعاتی پیرامون اینکه صبا راد می خواهد دوباره به تلویزیون برگردد و بازگشتش از ترکیه به همین دلیل است و آن را به مدیریت جدید صدا و سیما ربط می دهند که خیلی محال است چرا که صبا راد از وقتی به ایران آمده در پوشش و رفتارش تغییری ایجاد نشده و قطعا قصد بازگشت به صدا و سیما را ندارد. صبا راد (فاطمه راد) مجری سابق صدا و سیما است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. او مدتی بود که به دنبال تاسیس برنامه مستقل اینترنتی بوده است.

صبا راد

صبا راد مجری سابق تلوزیون ایران است که مدتی قبل قید کارکردن در صدا وسیما را زد و استعفاء داد. صبا راد همسر مرتضی علی آبادی بود که بعدا از همدیگر جدا شدند. صبا راد پس از جدایی با مانی رهنما ازدواج کرد. صبا راد و مانی رهنما برای مدتی ایران را به مقصد کشور ترکیه ترک کردند. صباراد فیلمی از خانه لاکچری اش در ترکیه منتشر کرد . 

بیشتر بخوانید : بهاره رهنما از پابند جدید با اسم دخترش رونمایی کرد + عکس نامتعارف بهاره رهنما

صبا راد به مانند بسیاری از هنرمندان که وارد بازی های اینستایی شده اند به مرور راه کسب درامد و تبلیغ را یاد گرفت اما ظاهرا خانم مجری از خیلی ها جلو زده و شورش را دراورده است. صبا راد حتی از خصوصی ترین و مسخره ترین موارد زندگی اش هم فیلم و عکس میگیرد و انتشار میدهد. قطعا چنین حرکتی از هنرمند با شخصیتی مثل مهتاب کرامتی و یا لیلا حاتمی دیده نمیشود و خانم های عشق حاشیه ای چون رهنما و صبا راد این راه را می روند آن هم چه رفتنی!

صبا خانم که ظاهرا پولدار هم به نظر میرسد به تازگی ویدیویی منتشر کرد که در ان در حال بردن قران به خانه جدیدش است. او در این استوری ها حتی تعمیرکار درِ بالکنش را هم نشان می دهد! از این ها که بگذرین خانم مجری در تلاش است که نشان دهد واحد برجی بلند بالا و لاکچری را خریداری کرده اند و از ان مهمتر حتی پیج قران را هم تبلیغ میکند!

صبا راد

فالو کردن چنین افرادی که با موضوعات مسخره و کوچک و نشان دادن زندگی لوکس خودشان جیب مردم را خالی می کنند، حرکت جالبی نیست و دنبال کردن آن ها تنها این افراد را شاخ تر و پولدار نیز میکند.

صبا راد در ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید در حال توضیح موارد مسخره ای چون آوردن خدمتکار و خرید لوازم تمیزکاری اش است که البته با همه این ها باز می خواهد خودنمایی کند و در اخر هم به گمان خود برای کاربران دلبری ریزی می کند و با اشک و صحبت های گول زننده دنبال کنندگان را تحت تاثیر قرار میدهد!

(یکی نیست بگه شما اگه خیلی آدم خوبی بودی که با نشون دادن زرق و برق زندگیت و سفر های خارجت دل مردم سختی کشیده رو آب نمیکردی!)

بیوگرافی صبا راد:

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

صبا راد گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. طبق گفته صبا راد : برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و دوست داشتند که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود 100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

صبا راد

ازدواج اول :

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند. 

صبا راد

ازدواج دوم :

صبا راد در سال 96 با مانی رهنما (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.  

صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه