همسر اول و دوم مهتاب کرامتی

فیلم عجیب مهتاب کرامتی جنجالی شد + تصاویر

فیلم عجیب مهتاب کرامتی جنجالی شد + تصاویر
کدخبر : 22958

ماجرای تجاوز به ( نقش ) مهتاب کرامتی در سریال میدان سرخ جنجالی شد .

مهتاب کرامتی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهتاب کرامتی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . او در فیلم های سینمایی زیادی بعد از انقلاب نیز بازی داشته است که مورد تحسین منتقدان بوده است . مهتاب کرامتی پیش از این در سریال های شبکه نمایش خانگی مانند رقص روی شیشه نیز بازی کرده بود . او به تازگی در سریال میدان سرخ که بسیار هم پربازیگر است ایفای نقش کرده است . قسمتی از این سریال ماجرای تجاوز به نقش مهتاب کرامتی را فاش می کند که در فضای مجازی با تیتر تجاوز به مهتاب کرامتی جنجالی شده . در ادامه این قسمت را مشاهده می کنید .  

 خبرداغ : خواستگاری رامانا سیاحی از تتلو در کنسرت در ترکیه / رابطه مخفی تتلو با رامانا سیاحی لورفت

مهتاب کرامتی در صعنت مدلینگ

مهتاب کرامتی یکی از زیباترین چهره های سینمای ایران است و اگر می خواهید این ادعا را راستی آزمایی کنید فیلم های بیست سال پیش او را مشاهده کنید ! مهتاب کرامتی سال ها پیش به حرفه مد و لباس وارد شد و در غرب تهران مزونی را راه اندازی کرد. او از سال ۱۳۸۲ به عرصه تولید صنعتی پوشاک وارد شد ولی به دلیل مشغله فراوان آن را به طور کامل به شریک کاری اش سپرد. مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد من سال ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. 

خبرداغ : کتک خوردن صبا راد از همسرش + فیلم جنجالی

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد. مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد من سال ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم

ac-image-al1636358668bX

مهتاب کرامتی با انتشار این عکس نوشت :

روزتون به شادی  

جشن تولد مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی، بازیگر معروف سینمای ایران، متولد ۲۵مهر ۱۳۴۹ در تهران است و تاکنون چندین بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای نقش‌های اول و مکمل شده است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری، در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت می کند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد.

او علاوه بر بازیگری که این روزها دیگر کمتر به آن می‌ پردازد، فعال حقوق کودکان، مدیر هنری و سفیر حسن نیت یونیسف نیز هست. او سال گذشته به‌عنوان نماینده ایران و به دعوت جورجیو آرمانی در هفته مد پاریس شرکت کرد.

257763_909

زندگی مشترک خانم بازیگر

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد، اما این زندگی دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

کرامتی می گوید : من سال‌ ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما، در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت‌ آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

مهتاب کرامتی در خاک سرخ

مردی از جنس بلور نخستین حضورش در سینماست. کرامتی در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی مومیایی ۳، رستگاری در ۸/۲۰ دقیقه، شبانه روز، عصر یخبندان، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و سریال های خاک سرخ، مریم مقدس، روزهای به یادماندنی، رقص روی شیشه و میدان سرخ نقش آفرینی داشته است.

573846806

جشن تولد مهتاب کرامتی و تبریک مهناز افشار

بانوی مهرماهی سینمای ایران پدرش بازنشسته ی ارتش و مادرش متخصص تغذیه می باشد. و ۲۵ ساله بود به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

مهناز افشار با انتشار تصویری در کنار خانم بازیگر نوشت : رفیق عزیز من انسان حسابی تولدت مبارک 

1_190

جشن تولد مهتاب کرامتی بانوی زیبا و مهرماهی سینمای ایران

پیام ایرایی عکاس مشهور نیز نوشت : پیدا کردن دوست راحته اما نگه داشتنش سخت باعث، افتخارمه که سال هاست با تو بهترین مهتاب رفاقت دارم تولدت رو تبریک می گم دوست خوبم …

226290460_1941791922670203_3212622522792623234_n

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    جوک
    صودت

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه