عکس امین حیایی | امین حیایی و همسر دومش | امین حیایی و پسرش

زن اول امین حیایی مرد شد! | عکس های جنجالی مادر پسر امین حیایی

زن اول امین حیایی مرد شد! | عکس های جنجالی مادر پسر امین حیایی
کدخبر : 23037

لباس های مدل پسرانه همسر امین حیایی این شائبه را ایجاد کرده است که این بانوی محترم تغییر جنسیت داده است. با هم در مطلب زیر فیلم و عکس های همسر امین حیایی را می بینیم

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران، بازیگر است.امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر ، دیپلمه ریاضی و فیزیک است. امین حیایی تا به حال 2 بار ازدواج کرده و یک پسر دارد. امین حیایی در کنار بازیگری خواننده نیز بوده و به کافه داری نیز مشغول است. پسر امین حیایی نیز به بازیگری مشغول است . 

امین حیایی

بازیگری امین حیایی

امین حیایی در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.

امین حیایی

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (1378) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد 1379 بر روی پرده سینما رفت.

داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

امین حیایی

 او در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و...

او تا به حال در 3 فیلم هتل کارتن، دست های آلوده و مزاحم از ساخته های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برای بازی در فیلم شب شد.

 زنان ونوسی مردان مریخی فیلمی طنز به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی محمدرضا مفیدی ساخته سال 1389 است.

امین حیایی

چرا امین حیایی از همسرش جدا شد؟

مونا بانکی پور در سال ۱۳۷۱ در زمانی که امین حیایی فقط بیست و دو سال داشت، با وی ازدواج کرد. مونا بانکی پور تنها پس از ۱۲ ماه پس از تولد فرزندشان، تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند و به کاروان طلاق های سینمای ایران در دهه هفتاد شمسی پیوستند.

امین حیایی

امین حیایی رضایت دارد که دارا پیش مادر بزرگش بزرگ شود . به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم.

مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد.

امین حیایی

بیوگرافی مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی

مونا بانکی پور بازیگر و کارگردان و همسر اول امین حیایی و مادر دارا حیایی بازیگر جوان است بیوگرافی کامل و عکس شخصی و جشن تولد جدید در سال ۱۴۰۰ و ماجرای کشف حجاب و آثار فیلم های جدید و علت کناره گیری از بازیگری و ماجرای ازدواج و همسر و طلاق را باهم می خوانیم.

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بوده و حاصل ازدواجش با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. مونا بانکی پور از خرداد ماهی های قبل از انقلاب بوده و پدرش امیر همایون بانکی پور، هنرپیشه سینما نیست.

امین حیایی

مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسرش دارا حیایی، در اکران فیلم شعله حضور یافت.

بعضی ها معتقدند که دارا حیایی، شباهت زیادی به مونا بانکی پور و امین حیایی که پدر و مادرش هستند ندارد. البته مونا بانکی پور قبلا گفته بود که رنگ چشم دارا حیایی، شبیه پدر بزرگش است. مونا بانکی پور در سریال خواب و بیدار، نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. مونا بانکی پور مدت ها در خارج از کشور زندگی کرد و این باعث کم کاری او در سینما و تلویزیون ایران شد. فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور، از هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده و پس از انقلاب، مجوز فیلم کوتاهش به نام قمر در عقرب صادر شد.

امین حیایی

مونا بانکی پور بارها به خاطر استایل خاص و انتخاب پوشش های جنجالی، مورد انتقاد بوده و استایل مردانه اش، گاها در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گرفت. او گفته بود که برای دارا حیایی، به مدت ۲۲ سال هم پدر بوده و هم مادر.

مونا بانکی پور همسر اول حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دریکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس‌ازآن بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه‌ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و ازجمله در سریال “خواب‌وبیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود.

امین حیایی

شایعه نیلوفر خوش خلق و دارا

بعد از حضور دارا در فیلم شعله ور و انتشار عکس های دونفره او با نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی شایعه شد که نیلوفر خوش خلق مادر داراست.

امین حیایی

من و دارا سالهاست کنار هم هستیم

مونا مادر دارا: دارا سالهاست که با من و مادر بزرگش فرزانه داوری زندگی می کند و تا به امروز یک روز هم از هم دور نبودیم، اما متاسفانه اینطور من را قضاوت کردند که من پسرم را رها کردم و برای مدت طولانی به خارج از کشور رفتن و بعد که دارا بازیگر شده به ایران برگشتم. شایعه های عجیبی در فضای مجازی منتشر می شود که حتی یک درصد آنها هم صحت ندارد و برای مردم ایران متاسفم.

امین حیایی

بهترین پدر و مادر دارا

در حال حاضر ارتباطمان با آقای حیایی خیلی بهتر شده و کدورت ها و گذشته های ناراحت کننده را هردو کنار گذاشتیم و هر دو ما به یک اندازه بهترین پدر و مادرها برای دارا بودیم!

امین حیایی

جنجال استایل مردانه زن اول امین حیایی تا مهاجرت به فرانسه

یکی از نکته متفاوت طرز لباس پوشیدن خانم بانکی پور است، او بیشتر به لباس های مدل پسرانه علاقه دارند، طرفدار فوتبال فرانسه است و خواندن را نیز شروع کرده است.

به موضوعی که بیش از هر چیز دیگر مونا بانکی پور را پر حاشیه ساخته تیپ و استایل های پسرانه وی. کاویی و …. می باشد او در کلیپی که در بخش زیر مشاهده می کنید با تمسخر کردن برخی خانمها و نحوه دیده شدن و عکس و سلفی گرفتن آنها مورد هجوم بیشتر کاربرها قرار گرفت! 

امین حیایی

کلیپ جنجالی مونا بانکی پور 80 میلیون فضول داریم! تیپ پسرونه دوست دارم

امین حیایی

عکس های جدید از مونا بانکی پور با تیپ مردانه

امین حیایی

امین حیایی

امین حیایی

امین حیایی

امین حیایی

امین حیایی

امین حیایی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    1

    چرا باید تو زندگی مردم فضولی کنیم

  • ناشناس
    9

    واقعا برخی ازاین نا هنرمندان گند ز دند به جامعه ما

    زن مرد میشود
    مرد زن میشود
    ابرو وجایگاه هنرمندان پیش کسوت را زیر سوال بردند

  • بینام
    3

    حالم بد شد چ افتضاااااااح ریخت این خانم

  • ناشناس
    0

    وااااای این چرا این شکلیه

  • سید
    0

    بیمار گونه زندگی کردنش برای من قابل باوره. اما ما ۸۰ میلیون فضول نداریم نزدیک ۸، ۹ میلیاردیم اللن دیگه ما فضولا داداش، آبجی یا هر چی

  • ناشناس
    0

    اگه به کسی ربطی ندارد پس عکاساتو نگذار که کسی نبینه و نظر نده.والااا

  • آیدا
    1

    هر کسی ی جوریه ما حق نظر دادن نداریم

  • ناشناس
    0

    خانم بانکی پور به نظرم هر کسی آزاده اون طور که دوست داره زندگی کنه سرک کشیدن باید ممنوع بشه

آنچه دیگران میخوانند